Casillas en Buffonquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:22 schreef Lyzio het volgende:
Welke speler heeft eigenlijk de hoogste beoordeling als keeper in FM?
Oké. Welke veldspeler heeft de hoogste beoordeling als keeper?quote:
Free database? Maar zit je dan niet met het probleem dat je niet in de CL kan meespelen. En blijf je je jeugd dan houden? Of is dat ook allemaal vrij?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:59 schreef donroyco het volgende:
Even game (tegelijk met sjimz) gestart met PSG en een Free Database (tot de nieuwe update van vrijdag a.s.)
Van het loonbudget dat ik ter beschikking had (142K) heb ik nog 46K over
Team:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitslagen:
[ afbeelding ]
Stand:
[ afbeelding ]
Netjesquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vandaag tot de "winterstop" van seizoen 09/10 gespeeld met Man U. Sta fier aan kop met 13 punten voorsprong. Rooney en Ronaldo zijn helemaal los, voeren 't klassement aan qua goals, gemiddelde en MoM's
Hopelijk geen inzinking, dan kan 't een recordseizoen worden
Bij tactiek > Tackelen in het midden zetten en natuurlijk niet teveel heethoofden op het veld neerzettenquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:31 schreef Messenga het volgende:
Eerste in Spanje, kwartfinale CL tegen Liverpool, Copa Del Ray tegen Real, maar ik heb 79 gele kaarten in 35 wedstrijden.Wat 2.3 per wedstrijd is. De laatste wedstrijd win ik wel met 6-0, maar wel 5 gele kaarten.
Hoe zorg ik ervoor dat dat een beetje minder wordt?
Ja maarja, dan krijg je weer tegendoelpunten. En qua heethoofden, tja, ik kan Henry, Ronaldinho, Messi, Pirlo, Xavi, Eto'o, Iniesta, Poyul en Abidal er wel uithalen.. maarja.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bij tactiek > Tackelen in het midden zetten en natuurlijk niet teveel heethoofden op het veld neerzetten
Dat is wel handig hoor, als je straks bij Stade Rennes zit en een deel van de spelers is het met jou eensquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Seizoen met Leeds succesvol afgerond ondanks een enorme dip rond de winterstop. Toch heb ik het helemaal verbruid bij fans en bestuur. Ik was de grootste kanshebber om manager van Wigan te worden volgens de media, ik solliciteerde bij Wigan en in mijn uitlatingen in de media vertelde ik ook dat ik liever naar Wigan wilde dan blijven bij Leeds. Fans en bestuur zijn woest, de fans hebben inmiddels een actiegroep gesticht en het bestuur heeft mij aangeboden om eervol ontslag te nemen voordat zij mij oneervol de laan uitsturen. Het is namelijk zo dat Wigan mij uiteindelijk niet gekozen heeft
Spelersgroep is trouwens verdeeld, er zijn spelers die mij niet loyaal vinden, maar anderen vinden dat ik ambitie mag tonen en zelf over mijn toekomst mag beslissen. Mijn hoop is nu op Stade Rennes gevestigd.
obina heeft voor afwerken een 7 hier, wtf heb je gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
Heenwedstrijd met 1-3 verloren, finale gaat dus niet door voor mij. Uiteindelijk gewonnen door Sporting Lissabon. Met Bahía in de basis.
Hmmquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:05 schreef sjimz het volgende:
donroyco ,Lyon staat bij mij stijf onderaan
Het is iets heel anders geworden als Stade Rennes, namelijk Alcoyano uit de tweede Spaanse profdivisie. Leuke club, talentvolle selectie en meer geld beschikbaar als Leeds. Op het eerste gezicht dus een stapje achteruit, maar in mijn ogen toch een mooie club met mogelijkheden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Seizoen met Leeds succesvol afgerond ondanks een enorme dip rond de winterstop. Toch heb ik het helemaal verbruid bij fans en bestuur. Ik was de grootste kanshebber om manager van Wigan te worden volgens de media, ik solliciteerde bij Wigan en in mijn uitlatingen in de media vertelde ik ook dat ik liever naar Wigan wilde dan blijven bij Leeds. Fans en bestuur zijn woest, de fans hebben inmiddels een actiegroep gesticht en het bestuur heeft mij aangeboden om eervol ontslag te nemen voordat zij mij oneervol de laan uitsturen. Het is namelijk zo dat Wigan mij uiteindelijk niet gekozen heeft
Spelersgroep is trouwens verdeeld, er zijn spelers die mij niet loyaal vinden, maar anderen vinden dat ik ambitie mag tonen en zelf over mijn toekomst mag beslissen. Mijn hoop is nu op Stade Rennes gevestigd.
Goede steunpilaar voor je elftalquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is iets heel anders geworden als Stade Rennes, namelijk Alcoyano uit de tweede Spaanse profdivisie. Leuke club, talentvolle selectie en meer geld beschikbaar als Leeds. Op het eerste gezicht dus een stapje achteruit, maar in mijn ogen toch een mooie club met mogelijkheden.
1 aankoop gedaan, Shota Arveladze. Levante ontbond zijn contract en ik vond dat ik deze kans kon laten liggen.
Ik ga nog even lekker verder met PSG aangezien het zo lekker gaatquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
http://fm.manutd.nl/content/blogcategory/71/162/
de nieuwe fm update
Het gaat bij mij met PSG nu ook goed.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ga nog even lekker verder met PSG aangezien het zo lekker gaatEen Free Database is af en toe wel leuk voor de afwisseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |