Soms gaan ze ervan uit dat je het totaal aan afbetalingen dan al moet hebben.. Beetje raar though.quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:27 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil een Roemeen aantrekken voor 0¤ (afbetaling per maand) heb nog 300.000 op de rekening staan komt er een melding dat ik geen geld heb.
Omdat je niks hebt aan een buffel die de marathon heen en weer loopt op een linksback positie.quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ie er toch kan staan waarom nietMaar Pocognoli is nu de speler waar mijn pijlen op zijn gericht, eerst dat maar even afwachten
Ik heb nu toch al een akkoord over Pocognoli dus Kargbo is al niet meer nodigquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omdat je niks hebt aan een buffel die de marathon heen en weer loopt op een linksback positie.
De DM plaats is daar veel meer voorgeschikt,
Echt vervelend dat die er uit ligtquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:34 schreef BigKahuna het volgende:
Pff, ik heb zo'n Data Update nodig van ManUtd... ligt die site plat.
Heeft iemand zo'n update??
Van FM 2007 welteverstaan
Wanneer ga je beginnen mét Landzaat en Podolski?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Echt vervelend dat die er uit ligt
Als ie niet goed is, laat het ff weten ik heb de allerlaatste MU update voor FM2007 hier nog ergens staan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:38 schreef BigKahuna het volgende:
Aah, ik denk dat ik er al één hebt, van sortitoutsi
al gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:02 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Wanneer ga je beginnen mét Landzaat en Podolski?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat je er niets van gaat bakken.
zal toch welquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wedden dat je er niets van gaat bakken.
Bij clubs als ManUtd, Chelsea ed is het ook een door de club bepaalde standaard dat er een loonsverlaging bij degradatie in het contract komt, dat is niet eens te verwijderenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Teken je een contract bij de regerend kampioen, bekerwinnaar en CL finalist wil je wel een ontsnappingsclausule bij degradatie in je contract
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jorien, als Ooijer toch naar Feyenoord gaat, begin je dan weer opnieuw?
eindelijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
En voor de geinteresseerde mensen, ManUtd is weer bereikbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |