Ondertussen al 8 spelers die 1 tot 4 maanden utigeschakeld zijn (geweest)quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Pff, af en toe word ik zo gek van dit spel. Tis nog geen winterstop of 3 belangrijke spelers zijn 2 + maanden utigeschakeld.
Ga ik proberen, bedanktquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:54 schreef markthemen het volgende:
@foepperdepoeppp: john goossens proberen te huren van Ajax, leuk spelertje
Ik heb hem zelf ook in mijn Sheffield game.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef andre347 het volgende:
B. Dzsudszak..Aardige speler, al zeg ik het zelf.
Realistisch spel dat FM, bijna altijd vertrekt ie daar in de winterstop naar Pompey hehe.quote:Pas na het sluiten van de transfermarkt kwamen Portsmouth en Tottenham Hotspur met het nieuws: Jermain Defoe verhuist van The Spurs naar Pompey.
saven en verder gaan met man utd als het nix is gewoon weer verder gaan met de anderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Feck, Man utd wil me hebben wel lachen maar wil eigenlijk ook wel bij kaisers blijven. Dillema.
Anybodyquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na 2 promoties op rij ben ik met Hyde United in de Coca Cola League 2 aanbeland. Met een transferbudget van 0 en een loonbudget van 14k per week moet je dan creatief worden.
Heb 4 man geleend van mn parentclub Man Utd, en dan heb ik nog 3 spelers, waarvan 2 nieuw, die het niveau aankunnen.
Oftewel, Nog dringend 4 goeie spelers nodig (Linksback, Centrale verdediger, Centrale middenvelder en een Spits). Iemand suggesties voor leuke spelers die voor een schijntje op dat niveau willen spelen?
Geen last van.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij een gedownloade versie heb je standaard al die k*tlandjes op het EK en nog wat van dat soort kleine dingetjes
Ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er al een update die future transfers doet en niet alle spelers direct al transfereert?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand al een goede update gezien met de transfers tm 31-1 daarin?
Ik had er een keer 1 die Jan Alonso heettequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
FM-Humor:
Een Colombiaanse FRED die Coca heet
Dat is gewoon apart. Net als bij mij bijvoorbeeld Mustafa Bos of Tayfun Willemsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had er een keer 1 die Jan Alonso heette
Maar jij cheat met je editorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik blijf voor mijn feyenoord game gewoon spelen, met een vrij nieuwe update. zelf nog ff die spelers bij ajax gestopt enzo.
Maar voor de nieuwere games ga ik wachten op de nieuwste update.
Mijn Feyenoord game, na 1e seizoen![]()
![]()
![]()
Helemaal niets in Amsterdam !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is toch ook mogelijk om een speler me heimwee een maandje naar zijn eigen land op vakantie te laten gaan?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een probleem, misschien dat iemand mij hier kan helpen. Afgelopen zomer heb ik een hele talentvolle speler gehaald. UItgeleend geweest, nu af en toe ene invalbeurt en ik denk dat hij in de loop van volgend seizoen vaste waarde gaat worden. Helaas heeft hij al een jaar heimwee.De enige oplossing die mij bekend is, is een speler met dezelfde afkomst halen, maar ik heb geen geschikte speler kunnen vinden. Iemand een geniale ingeving om die arme jongen zich thuis te laten voelen?
*onderdrukt even een klein, smalend lachje*quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
...
Helemaal niets in Amsterdam !
...
Sowieso een linksback lijkt me. Ik zou eens kijken bij Jamie Clapham, volgens mij vragen oudere spelers meestal een lager salaris.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef donroyco het volgende:
Hehe... eindelijk heb ik tijd om weer het mooiste spel van de pc te spelenJammer dat er nog geen update is met de nieuwste tranfers, maar die wordt nog wel verwacht
![]()
Tot die tijd maar een game gestart met Sunder in combinatie met een Free Database..
[ afbeelding ]
Zoek nog wat versterkingen, iemand nog ideeen? Liefst wat spelers die niet zo zwaar op het salarisbudget drukken..
Welke skin is dat?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef donroyco het volgende:
Hehe... eindelijk heb ik tijd om weer het mooiste spel van de pc te spelenJammer dat er nog geen update is met de nieuwste tranfers, maar die wordt nog wel verwacht
![]()
Tot die tijd maar een game gestart met Sunder in combinatie met een Free Database..
[ afbeelding ]
Zoek nog wat versterkingen, iemand nog ideeen? Liefst wat spelers die niet zo zwaar op het salarisbudget drukken..
Met die clubs moet je ook een Doudin of een Altidore kopen in het eerste seizoen, Stancu is ook mogelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ff in een enorme dip beland met Leeds. Ik stond eerste, maar nu loopt het al heel lang niet meer en moet ik vrezen voor mijn play-off plekje. Momenteel sta ik 7e (6e is nog play-offs), wel gelijk in punten met de nummer 4. Ik heb mezelf al voorgenomen om op te stappen als ik de play-offs niet haal, dan heb ik in mijn ogen echt gefaald.
Scoren is echt een groot probleem bij mij, alleen Flo en Kandol schieten er af en toe 1 in, maar beide zijn lang geblesseerd.
Flo 30 (3) wedstrijden, 17 doelpunten
Kandol 19 (9) wedstrijden, 11 doelpunten
Mols 12 (0) wedstrijden, 4 doelpunten
Voskamp 10 (10) wedstrijden 1 doelpunt
Speel ook met Leeds. Nog maar een aantal wedstrijden. Heb na 5 wedstrijden de punten mindering al weg dus kan ik weer naar boven kijken. Mijn team is eigenlijk veel te goed voor deze competitiequote:Op maandag 4 februari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ff in een enorme dip beland met Leeds. Ik stond eerste, maar nu loopt het al heel lang niet meer en moet ik vrezen voor mijn play-off plekje. Momenteel sta ik 7e (6e is nog play-offs), wel gelijk in punten met de nummer 4. Ik heb mezelf al voorgenomen om op te stappen als ik de play-offs niet haal, dan heb ik in mijn ogen echt gefaald.
Scoren is echt een groot probleem bij mij, alleen Flo en Kandol schieten er af en toe 1 in, maar beide zijn lang geblesseerd.
Flo 30 (3) wedstrijden, 17 doelpunten
Kandol 19 (9) wedstrijden, 11 doelpunten
Mols 12 (0) wedstrijden, 4 doelpunten
Voskamp 10 (10) wedstrijden 1 doelpunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |