abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56479400
FM-Humor:

Een Colombiaanse FRED die Coca heet
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56479928
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
FM-Humor:

Een Colombiaanse FRED die Coca heet
Ik had er een keer 1 die Jan Alonso heette
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:13:43 #128
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56480912
Ik blijf voor mijn feyenoord game gewoon spelen, met een vrij nieuwe update. zelf nog ff die spelers bij ajax gestopt enzo.

Maar voor de nieuwere games ga ik wachten op de nieuwste update.

Mijn Feyenoord game, na 1e seizoen
Helemaal niets in Amsterdam !

pi_56481252
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had er een keer 1 die Jan Alonso heette
Dat is gewoon apart. Net als bij mij bijvoorbeeld Mustafa Bos of Tayfun Willemsen.

Maar deze is gewoon grappig
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:19:44 #130
139407 jorienvdherik
pi_56481788
Clubs lopen 10 mil te bieden op Alves, ga eens weg
Gelijk speler boos
pi_56482221
Heb mijn game met Worcester City even in de koelkast gezet, ben namelijk een game begonnen met sc Heerenveen.

Zit er iedere week op de tribune, maar in FM speel ik er eigenlijk nooit mee. Op een enkele keer in FM2006 na, toen werd ik in mijn eerste seizoen direct kampioen én won ik de UEFA Cup. Tijd dus om die prestatie in ieder geval te evenaren

Oh, en voor er vragen over komen: ik speel met een FM2007-skin, aangezien ik die vele malen mooier vind dan de FM08 skin.

Aangezien sc Heerenveen al een zeer goed elftal heeft, hoef ik maar weinig versterking te halen. De DC en de DR posities waren wat dun bezet, dus daar heb ik voornamelijk gezocht naar versterking. Ook was een 3e keeper welkom, aangezien Egil Etemadi niet goed genoeg is voor dit niveau. Verder heb ik voornamelijk talentvolle spelers gehaald.

De volgende spelers heb ik naar sc Heerenveen gehaald:
Hatem Trabelsi - free. Trabelsi kon ik gratis naar de club halen. Een zeer ervaren verdediger, die vooral bij Ajax een zeer goede indruk heeft achtergelaten. Hij neemt genoegen met een back-up plaats achter Zuiverloon.

Ninoslav Milenkovic - free. Naast Michael Dingsdag komt deze 29-jarige Bosniër te spelen. Evenals Dingsdag een linkspoot, dus dat is misschien niet een ideale situatie. Maar van alle kandidaten die ik op het oog had, vond ik hem de beste.

Jürgen Colin - 120k, afkomstig van Ajax. Jürgen Colin had ik al in een vroeg stadium gescout, maar ik kon hem alleen halen voor 1 miljoen euro. Dat vond ik iets teveel, maar deze multifunctionele verdediger wilde ik graag aan mijn selectie toevoegen, aangezien hij in de gehele verdediging geposteerd kan worden. Enkele uren voor het verstrijken van de deadline had Ajax hem plotseling op de transferlijst geplaatst, en kon ik hem voor 120k overnemen. Een koopje natuurlijk, want voor SC Heerenveen is Colin een zeer goede aankoop.

Verder heb ik alleen een aantal talenten aangetrokken:
Jeroen Hansen, GK, gratis
Barry Maguire, AMR, 210k, FC Den Bosch
Erick Flores, AM/F RC, 275k, Flamengo
Mitchell Donald, AM/F RC, 65k, Ajax
Hanne Hagary, SC, 28k, Feyenoord
Liviu Ginea, SC, gratis, Dinamo Bucharest

Ik heb gekozen voor een ietwat verdedigende opstelling, met twee terugzakkende middenvelders in een 4-4-2 formatie.
Opstelling:

En dit zijn de resultaten tot nu toe:

Vooral de overwinning op Stade Rennes ben ik erg trots. We speelden op de counter, en als je dan Alves in de ploeg hebt, dan kun je iedere ploeg verslaan. Een uitstekende uitgangspositie voor de 2e wedstrijd.

Mijn persoonlijke doelstelling is dezelfde als die van het bestuur: direct achter de traditionele topploegen eindigen. Oftewel, een 4e plaats. Dat moet met deze ploeg absoluut mogelijk zijn.
pi_56483456
Weet iemand of er een manier is om een ander lettertype (font) in het spel te krijgen?
pi_56491176
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik blijf voor mijn feyenoord game gewoon spelen, met een vrij nieuwe update. zelf nog ff die spelers bij ajax gestopt enzo.

Maar voor de nieuwere games ga ik wachten op de nieuwste update.

Mijn Feyenoord game, na 1e seizoen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Maar jij cheat met je editor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56497670
Oeh, net een heerlijke wedstrijd gehad in de UEFA Cup:
Bayern München 0 - 1 sc Heerenveen

Bayern had de meeste kansen over de gehele wedstrijd, maar uit een afgeslagen corner knalde Dingsdag de bal achter Kahn en dit bleek de winnende treffer te zijn. Heerlijke overwinning
pi_56505418
Ik heb een probleem, misschien dat iemand mij hier kan helpen. Afgelopen zomer heb ik een hele talentvolle speler gehaald. UItgeleend geweest, nu af en toe ene invalbeurt en ik denk dat hij in de loop van volgend seizoen vaste waarde gaat worden. Helaas heeft hij al een jaar heimwee. De enige oplossing die mij bekend is, is een speler met dezelfde afkomst halen, maar ik heb geen geschikte speler kunnen vinden. Iemand een geniale ingeving om die arme jongen zich thuis te laten voelen?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 februari 2008 @ 19:02:44 #136
139407 jorienvdherik
pi_56505657
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar jij cheat met je editor
Deze game niet hoor
pi_56507345
Nog geen nieuwe update?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56521809
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:51 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een probleem, misschien dat iemand mij hier kan helpen. Afgelopen zomer heb ik een hele talentvolle speler gehaald. UItgeleend geweest, nu af en toe ene invalbeurt en ik denk dat hij in de loop van volgend seizoen vaste waarde gaat worden. Helaas heeft hij al een jaar heimwee. De enige oplossing die mij bekend is, is een speler met dezelfde afkomst halen, maar ik heb geen geschikte speler kunnen vinden. Iemand een geniale ingeving om die arme jongen zich thuis te laten voelen?
Het is toch ook mogelijk om een speler me heimwee een maandje naar zijn eigen land op vakantie te laten gaan?
pi_56522055
Ik ga vanmiddag weer spelen. TVP.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56522539
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:13 schreef jorienvdherik het volgende:
...

...
*onderdrukt even een klein, smalend lachje*

Heb met mijn editor de CA van Hofland en Greene drastisch naar beneden bijgesteld. Moet natuurlijk wel een realistisch spel blijven
Yeah, I know, some people are against drunk driving, and I call those people "the cops." But you know, sometimes, you've just got no choice; those kids gotta get to school!
  maandag 4 februari 2008 @ 12:29:44 #141
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56523762
Hehe... eindelijk heb ik tijd om weer het mooiste spel van de pc te spelen Jammer dat er nog geen update is met de nieuwste tranfers, maar die wordt nog wel verwacht

Tot die tijd maar een game gestart met Sunder in combinatie met een Free Database..

Zoek nog wat versterkingen, iemand nog ideeen? Liefst wat spelers die niet zo zwaar op het salarisbudget drukken..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 4 februari 2008 @ 13:02:31 #142
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56524364
Ik zit even in een klotereeks, sta op het moment 3e in de PL.... de hoop om hoger te eindigen staat nu echt even op een lager pitje champions league voetbal moet og wel te halen zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_56524505
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef donroyco het volgende:
Hehe... eindelijk heb ik tijd om weer het mooiste spel van de pc te spelen Jammer dat er nog geen update is met de nieuwste tranfers, maar die wordt nog wel verwacht

Tot die tijd maar een game gestart met Sunder in combinatie met een Free Database..

[ afbeelding ]

Zoek nog wat versterkingen, iemand nog ideeen? Liefst wat spelers die niet zo zwaar op het salarisbudget drukken..
Sowieso een linksback lijkt me. Ik zou eens kijken bij Jamie Clapham, volgens mij vragen oudere spelers meestal een lager salaris.
  maandag 4 februari 2008 @ 13:36:51 #144
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56525034
Ryan Bertrand niet een idee?
Bernie en ik zijn tof.
pi_56525180
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef donroyco het volgende:

[ afbeelding ]

Welke skin is dat?

Momenteel sta ik in het eerste seizoen met Sheffield Utd. eerste. Zoals het er nu naar uit ziet is promotie mogelijk. Maar ik zie het wel. Stancu en Sharp zijn dodelijk samen!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56525242
Ik ben ff in een enorme dip beland met Leeds. Ik stond eerste, maar nu loopt het al heel lang niet meer en moet ik vrezen voor mijn play-off plekje. Momenteel sta ik 7e (6e is nog play-offs), wel gelijk in punten met de nummer 4. Ik heb mezelf al voorgenomen om op te stappen als ik de play-offs niet haal, dan heb ik in mijn ogen echt gefaald.

Scoren is echt een groot probleem bij mij, alleen Flo en Kandol schieten er af en toe 1 in, maar beide zijn lang geblesseerd.

Flo 30 (3) wedstrijden, 17 doelpunten
Kandol 19 (9) wedstrijden, 11 doelpunten
Mols 12 (0) wedstrijden, 4 doelpunten
Voskamp 10 (10) wedstrijden 1 doelpunt
  maandag 4 februari 2008 @ 13:48:26 #147
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56525255
Het is de White Swite skin..

Thanks voor de adviezen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56525581
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben ff in een enorme dip beland met Leeds. Ik stond eerste, maar nu loopt het al heel lang niet meer en moet ik vrezen voor mijn play-off plekje. Momenteel sta ik 7e (6e is nog play-offs), wel gelijk in punten met de nummer 4. Ik heb mezelf al voorgenomen om op te stappen als ik de play-offs niet haal, dan heb ik in mijn ogen echt gefaald.

Scoren is echt een groot probleem bij mij, alleen Flo en Kandol schieten er af en toe 1 in, maar beide zijn lang geblesseerd.

Met die clubs moet je ook een Doudin of een Altidore kopen in het eerste seizoen, Stancu is ook mogelijk.
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 4 februari 2008 @ 14:17:30 #149
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56525822
Ik ben 3 seizoenen geleden begonnen met Hyde United. Ik kreeg meteen als moederclub Man Utd (ook Greater Manchester Area, vandaar )

Eerste seizoen was in de Blue Square North, toen heb ik met 12 huurlingen van Man Utd gespeeld. Ik beschouw dit half als cheaten, maar in de South mag je oneindig veel huurlingen opstellen, dus het MAG wel. Ik werd ongeslagen kampioen (36 winst, 6 gelijk) en ik won de Conference League Cup

In mn 2e seizoen mocht ik maar 4 huurlingen, dus voor de Blue Square Premier wat mensen aangetrokken. De aanwezige spelers bij Hyde zijn, op spits Seddon na, echt ruk. Seddon is qua stats niet zo goed, maar een ideale pinchhitter in mijn game. Ik werd 2e, en kwam als winnaar uit de play offs. In de bekers elke eerste ronde eruit zo wat. Bekers en Hyde zijn geen gelukkig huwelijk

In de Coca Cola League 2 had ik weer veel nieuwe spelers nodig. Opnieuw 4 huurlingen aangetrokken, plus veel nieuwe spelers. Van vorige seizoenen bleven alleen spits Seddon (al jaren bij de club), middenvelder Oulhani (vorig jaar gehaald, nu back up) en rechtsback Sinclair (uit nood als back up, deze Jamaicaan kan eigenlijk weinig op dit niveau) over. Wel veel goeie jongens gehaald transfervrij, want ik kreeg geen transferbudget, en een loonbudget van 14k.

Mijn transfervrije jongens deden het echter fantastisch, 1 wedstrijd voor het einde stond ik 2e, eerste 3 dwingen promotie af. Helaas verloor ik thuis, en nr 3 en 4 kwamen over me heen in de competitie. Gelukkig won ik wel in de play offs, zodat promotie naar de Leaugue 1 toch een feit is. In de bekers opnieuw elke eerste ronde eraf

Nu wordt het tijd om te bouwen. Ik heb het afgelopen jaren met 1 scout en 2 trainers gedaan. Dit zal iets meer moeten worden. Ook de spelers van de afgelopen jaren kunnen grotendeels weer weg. Ik denk dat zo'n 6 a 7 spelers het niveau van komend jaar aan gaan kunnen. Na 3 promoties op rij verwacht ik dat het rustiger gaat worden, dus ik heb bij doelstelling degradatie voorkomen gezegd. Ik heb 500k transferbudget gekregen (na 3 jaar 0!) en 45k loonbudget. Ik heb dus wat ruimte voor investeringen

Wish me & Hyde United luck in the League One !
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_56526426
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:47 schreef Irritatie100 het volgende:

Speel ook met Leeds. Nog maar een aantal wedstrijden. Heb na 5 wedstrijden de punten mindering al weg dus kan ik weer naar boven kijken. Mijn team is eigenlijk veel te goed voor deze competitie
Heb aardig veel spelers gekocht en ook veel goeie transfer vrije spelers gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')