Na echt een slechte periode in de Premier, vernederd in de beker, eindelijk wat zeges achter elkaar.
Nu 5x winst 7x gelijkspel, en 1x verloren in de competitie, Plaats : 5e
Grote man nu is mijn spits Mysin, een oud gediende van Ural die door Andrade en Marulande voorheen weinig aan spelen toe kwam...:) Hij speelt nu omdat marulanda verkocht is...:)
ik heb nu 7 mln in kas, en ben druk op zoek naar een nieuwe AMC. Ik probeer Arshavin te krijgen, die zit te verpieteren bij Porthsmouth, maar hij moet 7,5 mln kosten, en ik weet ook niet of hij wel WIL komen..Zou bizar zijn als hij bij mij wil spelen...
Een tijdje geleden had ik 2 argentijnse VM's gekocht (blind...:p) en zoals al hier eerder gemeld door een ander...Sepulveda is 3x niks, die ga ik weer verkopen, maar die andere,..Paglialuca ofzo..die doet het prima! heeft er al 3 inliggen (vrije trappen...

)
Andere aankoop is een oude bekende uit FM2007 die iedereen wel kent...Nicolas Millan Kost geen drol, en wil ook weinig salaris...:D Hij komt dec 2009 over...:D
Mijn scout is ook op zoek naar een keeper, maar wat komt hij terug met crap zeg...:( Armishev is mijn vaste keeper, maar die is geblesseerd, dus nu keept Pomazan, een keepertje uit de jeugd...:D Keept ook in Russia -19 dus hij kan het wel...
oh, en in het "bookings" klassement sta ik wel stijf bovenaan...