Anders kijk je even in de OP, lieve smurf van mequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:39 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand een leuke site met skins? Ik vind de normale zo fel en strak. Die van 2007, met dat groene, dat wil ik.
En nu ik toch bezig ben. Ik zoek ook een site waar ik trainingschema's vandaan kan halen, want ik haat dat onderdeel van FM.
Ik speel FM07 en de betere spelers zijn allemaal al wat ouder dus weet niet of je er veel aan hebtquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goede steunpilaar voor je elftal
Verder nog bezienswaardige spelers daar?
Ik heb een vette gevonden, check ik wie het heeft geupload....ene smurfdudequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Anders kijk je even in de OP, lieve smurf van me
Conspiracy theory!!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb een vette gevonden, check ik wie het heeft geupload....ene smurfdude. Hoezo toeval.
Vet! Hoe gebruik ik die skin? Waar moet ik 'm neerpleuren? Anyway, hoe werkt dat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb een vette gevonden, check ik wie het heeft geupload....ene smurfdude. Hoezo toeval.
1. Download de skin in de map: Mijn Doc/SI/FM/skinsquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Vet! Hoe gebruik ik die skin? Waar moet ik 'm neerpleuren? Anyway, hoe werkt dat.
Had hem ook gedownload maar ik kan dat zwarte lettertype bijna niet lezen kan je dit nog oplossen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
http://www.ikweetdewaarheid.nl/quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Conspiracy theory!!!
Joran zit erachter!!!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Download de skin in de map: Mijn Doc/SI/FM/skins
2. Pak de skin uit met winrar in die map
3. Start FM op
4. In FM: Opties -> Instellingen -> Weergave & Geluid -> Skin kiezen die je gedownload hebt -> Skin cache uitvinken -> Skin altijd herladen bij bevestiging aanvinken.
Ben ook met Sheffield United begonnen en begin is goed, eerste zes wedstrijden (vier in competitie en twee in League Cup) gewonnen en vooral Billy Sharp is de koning met alweer tien treffers. Ben benieuwd of ik meteen kan promoveren naar de PL en daar kan uitgroeien tot een (sub)topper, we'll see!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Engeland:
Sheffield United
Tottenham Hotspur
Portsmouth
Bij mij maar iets hoger, 10 ofzo. En ondanks dat volgens mijn assistenten en trainers Obinna net zo goed is als Tamuz (afwerking 19), is Tamuz zeker nummer een omdat hij gewoon veel minder kansen nodig heeft om te scoren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
obina heeft voor afwerken een 7 hier, wtf heb je gedaan
Hoeveel heb je voor Toto moeten betalen? Ik kreeg 'm pas binnen op 3,1 miljoen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij mij maar iets hoger, 10 ofzo. En ondanks dat volgens mijn assistenten en trainers Obinna net zo goed is als Tamuz (afwerking 19), is Tamuz zeker nummer een omdat hij gewoon veel minder kansen nodig heeft om te scoren.
Daarbij was Mokoena een betere keus geweest. In my opinion.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Piatti meteen al in de basis in het eerste seizoen? Dan kan je nog beter Doedelzak kopen.
Hij heeft ook nog die mocro's van PSV zelf.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daarbij was Mokoena een betere keus geweest. In my opinion.
Snap ik. Maar als je dan toch een soort van #10/aanvallende middenvelder zoekt, zweer ik bij Mokoena.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:07 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog die mocro's van PSV zelf.
Doedelzak heb ik al.. Ik had even een updateje gedaan van mn database..Doet het niet echt lekker op die positie.. Hij presteert overigens best wel op de WB positie toen Placente geblesseerd was.. Piatti presteert echt meteen al heel goed.. Hij is belangrijk en scoort ook nog..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Piatti meteen al in de basis in het eerste seizoen? Dan kan je nog beter Doedelzak kopen.
Die heb ik eigenlijk nog nooit bekeken in FM2008.. maar ik zal em eens opzoeken..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daarbij was Mokoena een betere keus geweest. In my opinion.
Cahais heb ik al gekocht en in mn reserves gezet... die kan ik dus beter overhevelen naar mijn A-ploeg...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wurdsje kijk eens naar Cahais of Donk als centrale verdediger, dan ben je in ieder geval goedkoper uit met 'n kwalitatief even sterke verdediger volgens mij.
Edman.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:07 schreef donroyco het volgende:
Nu nog op zoek naar een linksback (met goede voorzetten) voor 5 miljoen.. iemand een idee?
Kan jaquote:
Heb ik ook eens gehaald, prima linksback voor heel weinig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan jaIk kwam zelf al uit bij Antunes, zal zo even screenshot plaatsen
edit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |