Dit was trouwens daags na de 2-0 overwinning op Ajax (twee goals van... Tamuz), toen ik opmerkte dat Ajax niet klaar was om mee te doen om de titel:quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:47 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik me maar druk maken dat 'mijn enige goede spits' op het laatste moment werd weggekocht voor 18 miljoen op 30 augustus ofzo.
Deze knaap heeft er al 1 inliggen in de enige bekerwedstrijd, 10 in 10 in de competitie, en nu dus 5 goals in de eerste UEFA Cup-wedstrijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn sterspelers zijn Tamuz, Araujo, Yakubu (). Verder staan direct Stenman, Hofs, Hofland, Slory en Cahais opgesteld. De rest varieert.
Eind Feb. begin Maartquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:19 schreef Happel het volgende:
Wanneer komt die nieuwe patch?
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:40 schreef RayMania het volgende:
Ik ga ook weer beginnen. Is die 8.01 patch de laatste die is uitgegeven?
Of je wacht tot de officiele data update die een stuk beter isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:14 schreef andre347 het volgende:
Heb eigenlijk wel zin in de nieuwe patch. Zien wat er allemaal is veranderd aan de game-engine. Vrijdag download ik wel even de winter-update van Manutd.nl.
Ik vind over het algemeen de MU updates veel beter dan de orginele. In de MU update zijn ook de namen van de Zomerbeker ed veranderd in Intertoto en dat soort kleine dingetjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:43 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Of je wacht tot de officiele data update die een stuk beter is
Manutd.nl, linkjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooie skin, waar heb je die vandaan?
Dat ik ze niet genoeg krediet geef, maar ik snap het niet, want ik heb een basiself en die spelen altijd.. behalve als ze geblesseerd of geschorst zijn...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar zijn al die spelers ongerust om, donroyco?
Ach, het komt wel goed zo te zien aan die tweede wedstrijdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:09 schreef sjimz het volgende:
Waar donroyco het goed doet met PSG met de free transfer database ben ik de eerste wedstrijd tegen Lorient de boot in gegaan met 5-3.
Al zegt een slechte start bij mij niet zo veel.
Toppers in mijn selectie zijn Corluka, Escude, Huntelaar en Zokora.
Spelers beter toespreken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Manutd.nl, linkje
[..]
Dat ik ze niet genoeg krediet geef, maar ik snap het niet, want ik heb een basiself en die spelen altijd.. behalve als ze geblesseerd of geschorst zijn...
[..]
Ach, het komt wel goed zo te zien aan die tweede wedstrijd
Kan ik dat ook door mijn assistent laten doen?quote:
Je bedoelt statistieken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:22 schreef Lyzio het volgende:
Welke speler heeft eigenlijk de hoogste beoordeling als keeper in FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |