De opstelling maakt niet uit een 4-4-2 Ruit is een prima basis opstelling maar geef je spelers dan wel persoonlijke instructies mee. Begin gewoon met je keeper de standaard keeper instructies te geven en bekijk dan of jij dat vindt kloppen en verander het naar je wens. Het gaat niet alleen om winnen maar ook om spelplezier he.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:56 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Welke Opstelling raad jij aan voor mijn ajax?
In welk seizoen zit je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Ordinair het volgende:
Bij mij gaat het ook geweldig. Eerst stond ik steevast 1e maar ik wist zelf ook dat het niet zo bleef.. Tijdje 3e gestaan met Celtic en Rangers boven me en nu sta ik weer 1e. Nog 12 wedstrijden te gaan schat ik.
Als ik maar Europees ga.
1e seizoen.. Vond het wel een leuke uitdaging om een paar jaar met Hearts te spelen en wereld kampioen ooit te worden.. Daarna ga ik een echte uitdaging aan.. In Wales ofzo.quote:
Heb wel Intresse, ben nu beetje aan het kijken en zelf maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef andre347 het volgende:
Ben bezig met een tactic die goed loopt met de teams waar ik mee wil spelen ((Arsenal, PSV, Juventus etc. (dus eigenlijk topclubs)). Wil niet een ordinaire 4-4-2 ofzo maken maar een tactic waar het principe Pirlo-Gattuso goed werkt. Beide type spelers moeten goed op VM kunnen spelen en daarvoor een sterke AMC. Ben er in de vakantie mee bezig geweest maar heb op dit moment niet veel tijd. Misschien in het weekend even. Als er interesse is wil ik mijn tactic wel gaan uploaden
Als je dan kampioen zou worden zou het erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
1 seizoen.. Vond het wel een leuke uitdaging om een paar jaar met Hearts te spelen en wereld kampioen ooit te worden.. Daarna ga ik een echte uitdaging aan.. In Wales ofzo.
Zelf kloten is het allerleukste ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb wel Intresse, ben nu beetje aan het kijken en zelf maken.
Jaquote:
Torje, Altidore, Trabelsi en die Russische transfervrije verdediger van CSKA.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je dan kampioen zou worden zou het erg mooi zijn.Wie zijn je grootste aanwinsten behalve Piatti?
Filters aanpassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Jodelaar het volgende:
Waar kan je zien dat een Trainer / Coach etc vrij is om een contract aan te bieden? En waar kan je Vrije spelers zien (waar contract van af loopt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |