De opstelling maakt niet uit een 4-4-2 Ruit is een prima basis opstelling maar geef je spelers dan wel persoonlijke instructies mee. Begin gewoon met je keeper de standaard keeper instructies te geven en bekijk dan of jij dat vindt kloppen en verander het naar je wens. Het gaat niet alleen om winnen maar ook om spelplezier he.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:56 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Welke Opstelling raad jij aan voor mijn ajax?
In welk seizoen zit je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Ordinair het volgende:
Bij mij gaat het ook geweldig. Eerst stond ik steevast 1e maar ik wist zelf ook dat het niet zo bleef.. Tijdje 3e gestaan met Celtic en Rangers boven me en nu sta ik weer 1e. Nog 12 wedstrijden te gaan schat ik.
Als ik maar Europees ga.
1e seizoen.. Vond het wel een leuke uitdaging om een paar jaar met Hearts te spelen en wereld kampioen ooit te worden.. Daarna ga ik een echte uitdaging aan.. In Wales ofzo.quote:
Heb wel Intresse, ben nu beetje aan het kijken en zelf maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef andre347 het volgende:
Ben bezig met een tactic die goed loopt met de teams waar ik mee wil spelen ((Arsenal, PSV, Juventus etc. (dus eigenlijk topclubs)). Wil niet een ordinaire 4-4-2 ofzo maken maar een tactic waar het principe Pirlo-Gattuso goed werkt. Beide type spelers moeten goed op VM kunnen spelen en daarvoor een sterke AMC. Ben er in de vakantie mee bezig geweest maar heb op dit moment niet veel tijd. Misschien in het weekend even. Als er interesse is wil ik mijn tactic wel gaan uploaden
Als je dan kampioen zou worden zou het erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
1 seizoen.. Vond het wel een leuke uitdaging om een paar jaar met Hearts te spelen en wereld kampioen ooit te worden.. Daarna ga ik een echte uitdaging aan.. In Wales ofzo.
Zelf kloten is het allerleukste ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb wel Intresse, ben nu beetje aan het kijken en zelf maken.
Jaquote:
Torje, Altidore, Trabelsi en die Russische transfervrije verdediger van CSKA.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je dan kampioen zou worden zou het erg mooi zijn.Wie zijn je grootste aanwinsten behalve Piatti?
Filters aanpassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Jodelaar het volgende:
Waar kan je zien dat een Trainer / Coach etc vrij is om een contract aan te bieden? En waar kan je Vrije spelers zien (waar contract van af loopt)
Mijn hoogste is tot nu 5-1 ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Zit op een ander forum te kijken.. is een gast die gewonnen heeft met 16-1 !!
Als de huur periode af is.. En misschien omdat er op die posities veel goede spelers staan. Plus hij kan natuurlijk en een jaar tijd flink in waarde stijgen. Ik heb ook een speler die in een half jaar 5 miljoen in waarde is gestegen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
Quick question. Ik heb (schijnbaar) een uitgeleende speler die bij Birmingham voetbalt. Hij is ¤7,500,000 waard en volgens mij een zeer goede voetballer. Ik kan hem alleen niet terugroepen van zijn verhuurperiode.
Vraag 1: Wanneer kan ik deze speler weer aan mijn selectie toevoegen?
Vraag 2: Waarom in Godsnaam, leent Celta zo'n goede speler uit?
Ik had d'r zelf niets mee te maken, omdat ik pas coach werd toen hij allang uitgeleend was.
1:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
Quick question. Ik heb (schijnbaar) een uitgeleende speler die bij Birmingham voetbalt. Hij is ¤7,500,000 waard en volgens mij een zeer goede voetballer. Ik kan hem alleen niet terugroepen van zijn verhuurperiode.
Vraag 1: Wanneer kan ik deze speler weer aan mijn selectie toevoegen?
Vraag 2: Waarom in Godsnaam, leent Celta zo'n goede speler uit?
Ik had d'r zelf niets mee te maken, omdat ik pas coach werd toen hij allang uitgeleend was.
Heb met Ajax en keer met 21-2 gewonnen van fc otelul ofzoietsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Ik zat ook bij Ajax. Na het 3e seizoen zonder prijzen waren de roddels ook dat Barcelona en Real mij wouden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb ontslag genomen bij Ajax na wanprestatie (geen CL, Beker, Landskampioen) Barcelona en Real madrid willen me wel.. Als ik geen goede ploeg krijg ga ik gewoon terug in mijn save game
Real en Barca trekken me nou echt niet.. Kies een subtopper of een topper uit een klein voetballand. Of een nog grotere uitdaging natuurlijk! Dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb ontslag genomen bij Ajax na wanprestatie (geen CL, Beker, Landskampioen) Barcelona en Real madrid willen me wel.. Als ik geen goede ploeg krijg ga ik gewoon terug in mijn save game
Dat wordt huren!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen en ga proberen het 3 jaren plan van Dortmund te volbrengen.
Meedoen om de titel.
Mijn doelstelling voor het 1e seizoen is sowieso Europees voetbal halen, dat moet te doen zijn.
Transferbudget is 500k
Zeker wat mee mogelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen en ga proberen het 3 jaren plan van Dortmund te volbrengen.
Meedoen om de titel.
Mijn doelstelling voor het 1e seizoen is sowieso Europees voetbal halen, dat moet te doen zijn.
Transferbudget is 500k
Geduld er komen vanzelf clubs, als je het te lang vindt duren kan je ook solliciteren blij clubs die op het moment geen manager hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:14 schreef Jodelaar het volgende:
Iemand ervaring of je gevraagd wordt om Manager te worden? Want ik heb overal waar Twijfel is over de manager aangeboden voor mijn werk. Seizoen is wel nog niet afgelopen maar er zijn nu al 2 plaatsen ingenomen (Neeskens - OsSsuna) en (Mario Been - Assistent PSV)
Welke club vs welke club was dat danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Feyenoordquote:Voorzitter Dick van Well stelt je een tweejarig contract tegen 5.750 per week voor. "Jij bent de ideale vervanger voor Bert van Marwijk."
Het bestuur heeft een twee-jarig plan en wil dat de ploeg meedoet om de titel in de eredivisie
Ben bang dat het inderdaad zoiets gaat worden en scouten in het Oostblok.quote:
1e seizoen wordt meedoen in het linkerrijtje en aan de hand daarvan geld binnen halen, denk ik. Veel geld heb ik niet, zeker niet door die gigantische schulden van Dortmundquote:
Lazio of Everton is dan wel leuk..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Feyenoord, Ik wacht nog wel even af.
edit: Real Madrid, Liverpool, Everton (Winnaar FA cup), Barcelona & Lazio hebben intresse getoond.
Ik heb (in FM2006) wel eens met 15-0 gewonnen met Liverpool in de eerste voorronde van de CL (was het jaar dat L'pool de CL had gewonnen maar niet via de competitie had gekwalificeerd).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Ja dat blijkt als je 20 doelpunten om je oren krijgt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik hun keeper toen had overgenomen na die wedstrijden, was best een aardig talentje.
Zonder ploeg kan ik dat nu even niet zien, maar mijn Assistent deed dat telkens.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Lyzio het volgende:
Even heel snel. Friendlies, waar regel ik die?
Naar fixtures gaan, en dan rechtsonderin, arrange friendly.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Lyzio het volgende:
Even heel snel. Friendlies, waar regel ik die?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:53 schreef Leonos het volgende:
Weten jullie welke club het meeste geld heeft in FM?
Real Madrid ofzo?
Meeste geld als in de club die het meest waard is of meeste geld als in club met het meeste budget?quote:
Conclusie, je hebt al een superteam.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef VoreG het volgende:
Heb met Dortmund nu al een aardig idee van wat ik ga doen.
Heb 2 uitstekende wingers, een geweldige aanvallende middenvelder en een Seqouia boom in de spits.
4-3-3 dus veel voorzetten en lekker Duits leunen op mijn sterke verdediging, kijken of dat ook mogelijk is, 1e oefenwedstrijd komt er binnenkort aan
Budgetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meeste geld als in de club die het meest waard is of meeste geld als in club met het meeste budget?
Ik heb er ook een game mee, maar de lol is er na 2 seizoenen ook wel weer vanaf. Maar aan de andere kant, mijn middenveldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik doe dan barca. Vind ik nog leuk ook
Met die aankopen kan je zelf FC schubbekuttenveen kampioen maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Torje, Altidore, Trabelsi en die Russische transfervrije verdediger van CSKA.
Voor de rest wat Schotse talentjes..
In 2015 is Juventus het meeste waard ( 630 miljoen euro)quote:
In 2012 staat Barca nog 1e met 533 mln. Hull City zie ik zo 1 2 3 niet staan. Maar ik krijg wel elk jaar een transferbudget van 300 mln van ze toegespeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In 2015 is Juventus het meeste waard ( 630 miljoen euro)
Hull City staat op de 2e plaats met 530 miljoen euro.
Chelsea is gezakt tot plaats 36.
Als ik hem voor minder dan eenton kan kopen en mijn scouts vinden hem goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat blijkt als je 20 doelpunten om je oren krijgt.
Ik ben Hull City in die game vandaar dat ze zo hoog staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef Biels het volgende:
[..]
In 2012 staat Barca nog 1e met 533 mln. Hull City zie ik zo 1 2 3 niet staan. Maar ik krijg wel elk jaar een transferbudget van 300 mln van ze toegespeeld.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben Hull City in die game vandaar dat ze zo hoog staan.
Veel last van rode cijfers ook zeker?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef Suijk het volgende:
Ik ben na het 2e seizoen gepromoveerd met Omniworld, ook aardig wat huurlingen van Ajax gebruikt, en ik had mezelf als 2e nationaliteit de Poolse nationaliteit meegegeven, dus er komen daarvandaan ook aardig wat talenten die wel willen komen en geen drol kosten. In het 3e seizoen werd ik 14e in de eredivisie en sta nu aan het begin van het 4e seizoen.
Ja ontzettend, maar het bestuur blijft maar bijlappen iedere keer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel last van rode cijfers ook zeker?
Andrejs Pereplotkins is de spits die zo geweldig presteerde, het afgelopen seizoen. 19 voor finishing!
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb na het installeren van de patch echt iets vaags... mijn spitsen bij Chelsea krijg ik niet meer aan het scoren in een 4-4-2 aanvallende ruit... kansen te over maar scoren ho maar... Drogba kopt ook elke hoekschop bij de 1e paal gewoon van de goal af over de achterlijn![]()
Weet niet waar het aan ligt, die tactiek liep echt geweldig.
quote:1. No one on near post flick on
2. Best header on Challenge GK
3. 2nd best on attack far post
4. Third best on attack near post
5. One on stand on far post
6. one on forward
7. 2 on attack ball from deep
8. 1 outside area
9. leave 2 behind
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.
Corner tactic die ik gebruik:
[..]
Enge manquote:
Gewoon bij speler instellingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.
Je kan per positie instructie's geven wat ze moeten doen bij dode spelmomenten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.
Alle ballen richting 2e paal?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dank u allen. Engeland is trouwens Europees Kampioen geworden door met 3-2 van Spanje te winnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan per positie instructie's geven wat ze moeten doen bij dode spelmomenten.
Als het gelijk opging, had je de wedstrijd wellicht ook al eerder kunnen beslissenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:02 schreef Prik0 het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer. Je moet tegen een topteam uit de League Two in de 1ste ronde van de FA Cup, zij komen wat gelukkig op voorsprong maar het gaat helemaal gelijk op. Maak je in de 92e minuut de verdiende gelijkmaker en dan wordt de goal afgkeurd vanwege buitenspel.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zoals ik het hier nu zie is het geen buitenspel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als het gelijk opging, had je de wedstrijd wellicht ook al eerder kunnen beslissenHoezo was het eerste doelpunt een beetje gelukkig dan?
Verder is het natuurlijk wel buitenspel
En wie neemt dan de corner?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
De scheidsrechter staat er ook zowat tegenaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoals ik het hier nu zie is het geen buitenspel.
Weet niet wat jou definitie van buitenspel is.
Was bij de gele poppetjes aan 't kijken. Dus je hebt gelijk. Stomme scheidsrechter! Schande!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoals ik het hier nu zie is het geen buitenspel.
Weet niet wat jou definitie van buitenspel is.
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik word weer helemaal krank van dat spel. SInds die patch kan ik opeen niet meer winnen...
Ik wil wel een challenge met Conference South/North team doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om binnenkort een challenge te doen?
Een challenge is altijd leuk, ik hoop echter dat ik het aan tijd heb..quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om binnenkort een challenge te doen?
Bij de herhaling kan je ze geloof ik saven...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik wil wel een challenge met Conference South/North team doen
Hoe leg je goals btw vast zodat je ze kan uploaden?
Transfervrij laten vertrekken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kan ik zsm van die jankerds die maar blijven zeiken om een basisplaats terwijl ze er geen reet van kunnen afkomen?
Mooie Tactiekquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Transfervrij laten vertrekken.
Powel vind direct het net! En Gokkas blijft een fenomeen. Een oudje, maar hij blijft ze d'rin prikken. Zeefuik had veel kansen, maar liet er evenveel liggen. Wilkshire speelde fantastisch, passes van 40 meter, no problemo!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lijkt me wel een enorme uitdaging. Een semi-profclub. Kom je toch in aanraking met andere elementen in het spel. En daarbij, Aston Villa is een geweldige club met inderdaad veel talentjes. Ben ook rond aan het kijken in hun selectie(s). Onlangs nog tegen Aston gespeeld in de voorbereiding naar het nieuwe seizoen. Helaas met 1-2 verloren door twee goals van Ashley Young.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Winski05 het volgende:
-Story
Als mijn voorbereiding erop zit, zal ik een verslagje posten. Met leuke spelers die jullie wellicht interesseren. Want ik heb een paar pareltjes in mijn team zitten. Ben nu aan het uitvissen wie ik een kans ga geven van Celta -19 en Celta B.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Mooie Tactiek
Ik ben nu Tottenham en heb 4-1 van Newcastle gewonnen en 3-0 van Chelsea
Alle keren dat ik in het Conference ben begonnen werd mijn club professioneel na promotie naar League 2. Volgens mij moet er ook genoeg geld zijn om full-pro te gaan (maar dat weet ik niet zeker). De stap van Conference naar L2 vind ik overigens niet echt groot, een mid-table position is goed te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Winski05 het volgende:
Maar mijn doel is om zo snel mogelijk een profclub te worden en uit de Conference divisies weg te komen. Eenmaal in de League Two wil ik daar natuurlijk in blijven, maar daar heb ik wel geld voor nodig, geld wat ik op dit moment bijna niet heb.
In de FA Cup ben ik vrijwel iedere keer al vroeg uitgeschakeld. Ik heb nog niet het geluk gehad een Premier League club te treffen waardoor ik enorm veel TV-geld krijg. Wie weet volgend seizoen?
Hoe speelt Landzaat daar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
Als je een bod doet op een speler komen er vaak 30 andere clubs bij om ook een bod te doen, ik heb daar nu veel minder last van door de speler gelijk van m'n shortlist te halen. Werkt perfect, bijna geen aasgieren meer!
Ben begonnen bij Wigan, plan is om in de Premier League te blijven; zal lastig worden maar ik denk wel dat het mogelijk is.
Weet ik niet. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld en ben alleen maar bezig met puzzelen en coaches aanstellen etc.quote:
Ik heb nog nooit aan mijn technische staf gesleuteld.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld en ben alleen maar bezig met puzzelen en coaches aanstellen etc.
Heb nu een goede technische staf en een paar aankopen die hopelijk binnenkomen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit aan mijn technische staf gesleuteld.
Een keeper uit de eigen jeugd die net niet goed genoeg is om een basisplaats op te eisen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Ik heb een jeugdkeeper. Zit in het Nederlands elftal voor U19, dus zal wel wat kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lang verhaal, korte vraag: Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Goedkoop? Lasse Qvist.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand een wel veel scorende spits want die Zeefuik scoort 1 op 5 ofzo...
En wat duurder?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedkoop? Lasse Qvist.
Ik heb Marcus Berg, Keirrison, Suarez, Qvist, Kaludjerovic rondlopen. En in het tweede nog Alex Teixeira en Antonio Jimenez Garcia.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wat duurder?Tot ongeveer tien miljoen.
Baptista aanvallende middenvelder maar scorede bij mijn ajax seizoen meer dan Huntelaar en Suarez. 42 doelpunten. En koste me 3 mil.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Braziliëquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk land komt die Kardec?
Hoezo mogen we niet zien wat daar staat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef GeneraalUli het volgende:
Het is me dan eindelijk gelukt!!! Een nieuw stadion met mijn eigen naam erop:
[ afbeelding ]
Proberen er meer uit te slepen, tenzij je nog wel toekomst voor hem ziet bij jouw club.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF Ajax heeft 41 miljoen geboden op Wijnaldum, hij is 19 en 15 miljoen waard. Doen?
Omdat ik m'n echte achternaam gebruik, en die hoeft toch niet over dit hele forum.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hoezo mogen we niet zien wat daar staat?
Ik zou het doen, voor Wijnaldum heb je genoeg andere spelers denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF Ajax heeft 41 miljoen geboden op Wijnaldum, hij is 19 en 15 miljoen waard. Doen?
Kan niet meerquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
Proberen er meer uit te slepen, tenzij je nog wel toekomst voor hem ziet bij jouw club.
Ik heb een ervaren keeper van 30 jaar als eerste doelman. En een jonge talentvolle keeper van 21 als reserve. Werkt goed. Als ie begint te zeuren zet ik 'm in Celta B waar ie z'n wedstrijden pakt. Bekerwedstrijden enzo speelt ie ook. Nooit geen probs mee gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe doen jullie dat met je keepers? Heb je een oudere tweede keeper die niet veel hoeft te spelen? Heb je twee even goede en spelen die om en om? Heb je een jeugdig talent?
Ik heb nu 3 seizoenen met Stekelenburg en Kahriman gedaan. Stekelenburg altijd als basisspeler, en Kahriman mocht keepen in de bekerwedstrijden en dat soort ongein. In de laatste 3 wedstrijden van de competitie, mits kampioen. Maar niet regelmatig dus.
Na 2,5 seizoenen begon ie een beetje te zeuren, en nu in de winterstop van mijn 4de seizoen, dus 3,5 contractjaar, heb ik maar in overleg het contract beëindigd. Hij vond me ook niet echt lief meer enzo. Nu heb ik nog Erwin Mulder en Kenneth Vermeer onder contract, plus nog x aantal U20 keepers. Vermeer heb ik uitgeleend, Mulder pas net gehaald. Vermeer is 24 en wil ook graag keepen. Ik heb nu toch maar Ten Rouwelaar van HSV gekocht voor 2 miljoen, om een ervaren keeper achter Stekelenburg te hebben.
Lang verhaal, korte vraag: Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Is wel een flink bod, kun je vast nog wel wat leuke spelers voor terugkopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan niet meer![]()
Dit was mn vraagprijs.
Ik heb Mads Laudrup al aangekocht voor die positie eigenlijk als back up. Weet niet of die net zo goed kan worden. Wijnaldum was redelijk belangrijk, tweede topscorer van mijn team. Maar veel wedstrijden zag ik hem ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef VoreG het volgende:
Ik zou het doen, voor Wijnaldum heb je genoeg andere spelers denk ik.
Heb je vervangers op het oog? Is Wijnaldum bepalend etc etc.
Als je financieel gezond bent krijg je het hele bedrag wat de andere club betaalt, anders krijg je een percentage van dat bedrag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb Mads Laudrup al aangekocht voor die positie eigenlijk als back up. Weet niet of die net zo goed kan worden. Wijnaldum was redelijk belangrijk, tweede topscorer van mijn team. Maar veel wedstrijden zag ik hem ook niet.
Heb ook nog een bod van Milan 28, daar kan ik nog wel meer van maken. Grote kans natuurlijk dat als ik ze afsla hij gaat huilen?
En kan ik alles wat ik krijg ook weer uitgeven?
Boden stromen binnen, nu ook Zaragoza en Inter. Alleen willen die met termijnen betalen.
Marco Ruben en Victor Obinna zijn helden. !quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zijn Trabelsi, Ignashevich, Wallace en Berra in de verdediging. Dan heb ik McCornmack, Johnsen, Bruno nog wat en Torje. En in de spits staan Altidore en Pospisil/Vitti.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met die aankopen kan je zelf FC schubbekuttenveen kampioen maken.
Laat je elftal eens zien.. En vooral je opstelling.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kan 60 miljoen aan spelers uitgeven. Waar moet ik beginnen
Aguero binnenhalenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerst kijken waar je zwakte zit, bij mij (real) zat de zwakte op het middenveld (rechts) dus heb ik Joaquin gekochtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Vooral niet het hele bedrag aan 2 spelers uitgeven.. Verdeel het een beetje..quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zelf scouten is veel tofferquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Jodelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een goed team denk ik, robben hoord er wel nog in die was geschorst. Helaas mag Joaquin geen wedstrijd in de CL meedoendaar heb ik hem te laat voor gekocht.
Hier is trouwens een Download link naar een Database die je moet importeren in FM2008 bij Verlanglijst (wish list)
http://rapidshare.com/files/82547553/toppertjes.slf.html
Iedereen die je zeker moet contracteren staan daar in (ook die niet eens 1k kosten)
Dat had ik dus ook, en nu kan die speler niet meer meedoenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb een speler niet geregistreerd. Het kan wel nog, maar dan moet ik snel zijn. Waar doe ik zoiets?
QFT.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef Ordinair het volgende:
Laat je elftal eens zien.. En vooral je opstelling.
Ik zou eerst eens wat spelers wegjagen, of naar je B team sturenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bozovic staat er meestal in voor Hansen en Fromlowitz is mn eerste keeper.
Droppen met je transferprijs dat het nog nét aanvaardbaar is (mits je ze écht niet kwijt komt) en dan aanbieden bij clubs. Werkt bij mij altijd goed met spelers die loon vreten en verder niets toevoegen, of gewoon heel weinig speelminuten gaan krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat lukt me dus niet
Mn wazige sattelietclub Novara wil ook niemand heen
Zojuist met 1-0 van Valladolid gewonnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Jodelaar het volgende:Sergio Ramos was net terug van een Blessure, was ook weer helemaal klaar om te spelen. Krijgt hij een beuk van Alvaro (Valladolid) is hij weer geblesseerd voor 2 maanden
..
Ik had in die wedstrijd ook nog is 2x rood gehad maar wel met 3-0 gewonnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zojuist met 1-0 van Valladolid gewonnenIn de 93e minuut ging een back van Valladolid langs de lijn, Powel onderschept de bal (en ik dacht nog van, nu onderscheppen of je verliest met 1-0) passt in één keer op Manchev en die pakt 'm op de volley
FM laat je af en toe hele rare bewegingen maken in je bureaustoeltje.
Hoog baltempo en veel pressie in het begin van de wedstrijd en na de 1-0 je normale spel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:26 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb echt moeite met kleine kut ploegjes die met AMC spelen. Hoe defenden jullie die? (Instructies tegenstander)
Tackling hard op die AMC werkt altijd perfectquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:26 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb echt moeite met kleine kut ploegjes die met AMC spelen. Hoe defenden jullie die? (Instructies tegenstander)
Mauro Zarate, Eddie Johnson, Billy Sharp, Vagner Love, Podolski, Falcao, Alan Kardec, Saivet, Aquafresca, Lindado , Rolando Bianchi, Dagoberto, Cesar Delgado, Prudnikov, Mario Gomez, , Palacio, Agouda, Omar Andrade,Nilmar, Jo, Kerzhakov, Sychev, Christian Benitez, Bruno Mezenga, Celsinho, Sultan Cem, Lavezzi, Nazarith, Stancu.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb mn 30 goals in een seizoen spits nog niet gevonden.![]()
Andrejs Pereplotkinsquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb mn 30 goals in een seizoen spits nog niet gevonden.![]()
Die bakte er in mn Dinamo Kiev game echt helemaal niks van...quote:
35(1) wedstrijden, 39 doelpunten, seizoen daarop meteen al zes treffers in twee wedstrijden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Die bakte er in mn Dinamo Kiev game echt helemaal niks van...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:00 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Cesc heeft niet zulke gortige salariseisen.
Het is jouw probleem?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:11 schreef Jodelaar het volgende:
Iemand een oplossing wat ik met Pepe moet doen, Baptista, Sneijder, Raul, Robinho en Joaquin hebben inmiddels al hekel aan hem
Kijk dat is dan wel weer lekker..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
35(1) wedstrijden, 39 doelpunten, seizoen daarop meteen al zes treffers in twee wedstrijden.
Je kan kiezen:quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:11 schreef Jodelaar het volgende:
Iemand een oplossing wat ik met Pepe moet doen, Baptista, Sneijder, Raul, Robinho en Joaquin hebben inmiddels al hekel aan hem
Dan zal je moeten zakken met de vraagprijs hè.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef Leonos het volgende:
Hoe verkoop ik spelers?
Ik wil Deco kwijt bij Barca maar dan bied ik hem aan bij clubs en wilt niemand het.
Ik verkoop hem gewoon voor de prijs die die waard is.
Op de transferlijst zetten, als status geven dat hij geen meerwaarde meer heeft en dan vraagprijs onder zijn waarde zetten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef Leonos het volgende:
Hoe verkoop ik spelers?
Ik wil Deco kwijt bij Barca maar dan bied ik hem aan bij clubs en wilt niemand het.
Ik verkoop hem gewoon voor de prijs die die waard is.
Verkocht voor 10 miljoen aan Roma...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op de transferlijst zetten, als status geven dat hij geen meerwaarde meer heeft en dan vraagprijs onder zijn waarde zetten.
Nee, naja het kan wel. Maar dan heb je veel blessures. Ik laat hem altijd staan op gemiddeld of iets lager.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:07 schreef Lyzio het volgende:
Kunnen die blessures wat te maken hebben met mijn ietwat harde trainingsvorm? Iedere speler heeft het overall op zwaar staan. Moet toch kunnen?
Manager games op een console zijn een redelijke no-go.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:38 schreef Pronk het volgende:
Ik kijk al een tijdje uit naar dit spel, maar koop het spel het liefst voor de Xbox 360. Is er eigenlijk al een release date bekend voor de 360 versie van dit spel?
QFT.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Manager games op een console zijn een redelijke no-go.
Het kan wel, maar dan krijg je wel vaker te maken met blessures en de spelers zijn waarschijnlijk ook unhappy over hun schema. Die van mij staan altijd overall op het laatste streepje van medium. In de voorbereiding staat hij wel op heavy overall.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:07 schreef Lyzio het volgende:
Kunnen die blessures wat te maken hebben met mijn ietwat harde trainingsvorm? Iedere speler heeft het overall op zwaar staan. Moet toch kunnen?
Tja, dat is jouw mening. Het is in ieder geval geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Manager games op een console zijn een redelijke no-go.
Niks mis met consoles, maar om er dan FM op te gaan spelenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef Pronk het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw mening. Het is in ieder geval geen antwoord op mijn vraag.
Persoonlijk vindt ik het gewoon fijn om relaxed, liggend op mijn bank, met een controller in mijn handen voor een grote TV te spelen. Ik hou niet zo van spelen voor een 21 Inch schermpje op een bureaustoel.
Maar dat is puur persoonlijk hoor, de eventuele nadelen van de console versie tegenover de PC versie neem ik dan maar voor lief.
Lees eens een keer heel het boekje door voordat je al deze vragen komt stellen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef Jodelaar het volgende:
Er zijn nu al 2 spelers bij me weggekocht waar bij het contract over 6 maanden van af liep.. Hoe contact je spelers zonder dat het de team manager het weet? Als bijvoorbeeld een contract 6 maanden later af loopt zodat je geen transferbedrag hoeft te betalen.
Bedankt
En als je geen boekje hebt kom je met logisch nadenken ook een heel eindquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees eens een keer heel het boekje door voordat je al deze vragen komt stellen.
Boekjequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees eens een keer heel het boekje door voordat je al deze vragen komt stellen.
Heb al een aantal dingen geprobeerd bij filter instellen contract loopt af maar het werkt niet, moet dan nog altijd geld geven ook al stel ik in dat ik hem einde van het seizoen wil contracteren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En als je geen boekje hebt kom je met logisch nadenken ook een heel eind
Kijk eens op de CD, daar staat een pdf bestand.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:41 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
BoekjeHeb jij een online versie voor het boekje?
De regels verschillen per land. In landen buiten de EU (de enigen die de Bosman-regeling kennen) moet je alsnog dokken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb al een aantal dingen geprobeerd bij filter instellen contract loopt af maar het werkt niet, moet dan nog altijd geld geven ook al stel ik in dat ik hem einde van het seizoen wil contracteren.
Heb hem via de illigale manierquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk eens op de CD, daar staat een pdf bestand.
Ik ben Real Madrid en Marcelo is net gekocht omdat zijn contract verliep door AC Milan maar als ik Gilardino probeer te kopen (ook contract einde) moet ik nog 19 mil betalenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De regels verschillen per land. In landen buiten de EU (de enigen die de Bosman-regeling kennen) moet je alsnog dokken.
En dan heb je geen cd? Je laadt dat ding toch in via Daemon Tools of soortgelijke?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:46 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb hem via de illigale manier.
Ja maar daar staat geen PDF bestandquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan heb je geen cd? Je laadt dat ding toch in via Daemon Tools of soortgelijke?
Nee klopt, ik keek verkeerd. Hij staat gewoon in je standaard FM map.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:54 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja maar daar staat geen PDF bestand
Welke datum zit je en wanneer eindigt zijn contract?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:48 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ik ben Real Madrid en Marcelo is net gekocht omdat zijn contract verliep door AC Milan maar als ik Gilardino probeer te kopen (ook contract einde) moet ik nog 19 mil betalen
Bedankt!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee klopt, ik keek verkeerd. Hij staat gewoon in je standaard FM map.
17 Feb en zijn contract eindigd in de zomer stop, einde van seizoen dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welke datum zit je en wanneer eindigt zijn contract?
Raar dan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:20 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
17 Feb en zijn contract eindigd in de zomer stop, einde van seizoen dus.
Kan je doen, kans is klein dat het geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Moet ik dan gewoon 0 euro bij Transferbedrag neerzetten?
Heb je geen optie "contract aanbieden" of iets dergelijk?quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:28 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Moet ik dan gewoon 0 euro bij Transferbedrag neerzetten?
Dat bedoelde ik ook, post boven je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:02 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb het gevonden.. Je moet niet Bod uitbrengen doen maar BenaderenTog bedankt voor de hulp
Pressen en verkeerde beenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef VoreG het volgende:
Wat voor instructies geven jullie mee tegen snelle spitsen?
Always closing down? Tight Marking?
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste is/
Tegen echte topspisten maakt het niet uit, dan wordt je verdediging alleen maar uit elkaar gespeeld, door dat soort instellingen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef VoreG het volgende:
Snelle verdedigers zet je je verdedigende lijn wat naar achteren ( 6 ofzo ) laat je je spelers zone dekken en ik zet altijd 1 verdediger van de 2 CV wat verdedigender neer dan de andere. Dit doe ik vooral omdat hij dan als het ware speelt als een libero.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef VoreG het volgende:
Daarom ook altijd een lijstje van je 10 beste nemers maken. Is ook handig voor als het op penalty's aankomt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef AminBen het volgende:
kreeg net 3 strafschoppen in één wedstrijd! Zat ook nog mijn vaste strafschoppennemer Riquelme op de bank, dat was ook de enige die ik ingesteld had.
Zie je dat 3 keer een andere speler de strafschop neemt! Antonio Valencia raakt, Nihat raakt, Lisandro Lopez mist.
Succes met dat pressen. Snelle/technische spitsen zijn je verdedigers zo voorbij omdat je verdedigers gaan happenquote:
DM: Pressenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef andre347 het volgende:
[..]
Succes met dat pressen. Snelle/technische spitsen zijn je verdedigers zo voorbij omdat je verdedigers gaan happenJe kan beter al beginnen bij de toevoer van die spitsen (misschien DMC
)
Rusland zit niet bij de EU en kent dus geen Bosman.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:11 schreef Biels het volgende:
Spelers uit de russische competitie hebben ook weinig boodschap aan contract aanbieden, dan moet je ook altijd een schadevergoeding aan de club betalen. Of dat was alleen zo met Vagner Love.
Mentaliteit lager, zodat ze alleen gaan als er meer zekerheid is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vaak dat mijn backs te diep staan met balverlies waardoor ik in een tegenstoot eigenlijk alleen 2 centrale verdedigers heb staan. Ik speel graag met opkomende backs. Ik laat dan in balbezit (en dus met diepe backs) een centrale middenvelder vlak voor de verdediging spelen zodat er 3 man achter blijven. Toch ligt bij balverlies de zijkant helemaal open. Komt dit doordat de backs aanvallende impulsen op vaak hebben staan? Zo ja, welke instellingen moet ik mijn backs dan geven zodat ze wel mee opkomen, maar niet de hele zijkanten opliggen?
Als je met 4 middenvelders speelt kan je de 2 middelsten op vrij defensief zetten zodat die je verdediging ondersteunen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vaak dat mijn backs te diep staan met balverlies waardoor ik in een tegenstoot eigenlijk alleen 2 centrale verdedigers heb staan. Ik speel graag met opkomende backs. Ik laat dan in balbezit (en dus met diepe backs) een centrale middenvelder vlak voor de verdediging spelen zodat er 3 man achter blijven. Toch ligt bij balverlies de zijkant helemaal open. Komt dit doordat de backs aanvallende impulsen op vaak hebben staan? Zo ja, welke instellingen moet ik mijn backs dan geven zodat ze wel mee opkomen, maar niet de hele zijkanten opliggen?
Je moet het per situatie bekijken. Tegen echte topteams zou ik je opkomende backs niet te aanvallend laten spelen dus forward runs op mixed en running with ball rarely en crossing deep. Teams uit de subtop daaronder forward runs, rwb en crossing alledrie op mixed en tegen ploegen uit de onderste regionen forward runs op often, rwb op mixed en crossing op byline.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je 3-0 voorstaat moet je terughoudener gaan spelen. Niet voor de meeste doelpunten gaan, maar voor de winst.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Rumille het volgende:
Kunnen ze niet eens een 3-0 voorsprong vasthouden vanaf de 70ste minuut. Schijtziek wordt ik ervan.
Normaal speel ik 3-1-3-3. Toen ik 3-0 voorkwam ging ik 5-3-2 spelen (was vriendschappelijk, dus genoeg wissels). Krijg ik er alsnog 3 om de oren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je 3-0 voorstaat moet je terughoudener gaan spelen. Niet voor de meeste doelpunten gaan, maar voor de winst.
Timewasting omhoog, iets defensiever, maak een defensieve wissel etc.
Je gaat van 3 verdedigers naar 5, niet zo vreemd dat de organisatie weg is.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Normaal speel ik 3-1-3-3. Toen ik 3-0 voorkwam ging ik 5-3-2 spelen (was vriendschappelijk, dus genoeg wissels). Krijg ik er alsnog 3 om de oren.
Aantal schoten van hun op doel was 7
De organisatie altijd hetzelfde houden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je gaat van 3 verdedigers naar 5, niet zo vreemd dat de organisatie weg is.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik geef het op, neem ontslag. Weet niet wat ik met dit zootje aanmoet. Had Wijnaldo nooit moeten verkopen.
Ik speel vrij verdedigend en af en toe als ik tegen de echte topclubs moet haal ik een middenvelder naar achter naar de DMC plek toe. Heb ik net wat meer zekerheid achterin en gewoon weer lekker counterenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
De organisatie altijd hetzelfde houden.
Daarom speel ik dus met zes tactieken die elk dezelfde formatie hebben, maar allemaal verschillende instellingen van aanvallend tot verdedigend.
Post eens, samen met je spelers.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:13 schreef andre347 het volgende:
Jemig. Wat is dit soms een kut spel. Ik wou zo graag een leuke tactic of een tactic set maken. Nou dat heb ik geweten. Heb bijna alle tactische hulp gidsen gelezen die er aanwezig zijn. Van die kennis heb ik een tactic samengesteld maar die blijkt dus echt niet te werken.
Tactiek beetje aanpassen.. Ik had het ook maar nu gaat het weer beter.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef Lyzio het volgende:
Hoe kan het dat je aan het begin van de competitie uit de startblokken knalt, en dat het dan ineens heul bergafwaarts gaat. Ik heb dat AL-TIJD.
Is toch gewoon buitenspelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:14 schreef PirE het volgende:
Altijd leuk buitenspel-goals in de laatste 10 minuten. In de 1e wedstrijd kreeg ik een rode kaarten en 1 minuut na mijn 3e wissel (door een blessure) raakt er weer een speler geblesseerd. Ik won nog bijna met 9 man, maar ze scoorden laat in de wedstrijd de gelijkmaker (penalty).
[ link | afbeelding ]
De pass ging naar de witte nummer 20 toe. Mijn spelers waren niet happy en terecht
[ link | afbeelding ]
Heb nog wel gewonnen, 2-1 in de 91e minuut, dat zal ze leren![]()
Zal hem volgenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:37 schreef Jasza het volgende:
Voor degenen die willen volgen:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=15383
Ja, maar de scheids gaf het niet. Heel soms komt dat wel voor. Ik heb me een tijdje terug ook verbaast, toen liep een speler nog meer buitenspel. Dus ik klagen, ja dan blijft de FA stil. Maar wat koop je ervoor. Tis net echt hequote:
Celta de Vigo. Club met enorm veel potentie, mits je d'r een beetje careful mee omgaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef FredAFCA het volgende:
Ik heb FM2008 net gekregen, wat is een leuke club om mee te beginnen?
Je moet wel een speler/positie selecteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef Lyzio het volgende:
Waarom kan ik bij mijn teamtactics geen individuele spelersopdrachten meegeven?
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik dus
Heb ik. Bij iedere positie blijft het grijs. Unclickable dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Je moet wel een speler/positie selecteren.
Volgens mij door niet de hele tijd hetzelfde te zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef Carnaval het volgende:
Ik speel ook al heel lang FM (en CM) maar nog nooit eerder hier gepost... Ik speel trouwens nog FM07, 08 heb ik nog niet.
Ik zal binnenkort wel mijn ervaringen posten. Ben nu bezig met Toulon en dat daat heel goed
Maar ik heb een vraagje. Als ik de feedback van mijn assistent lees van mijn wedstrijdbespreking dan staat er vaak dat de spelers niet luisteren. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik zeg ook niet elke wedstrijd het zelfde, maar misschien dat ik dan het verkeerde zegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij door niet de hele tijd hetzelfde te zeggen.
Ik speel btw ook nog FM07, als je nog een update voor dit seizoen zoekt: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=12377
De positie op het veldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
Bij vrije trappen en hoekschoppen heb je de optie "rechts" en "links" maar hoe zit dat nou precies? Gaat het om een vrije trap/hoekschop die aan de rechter- of linkerkant van het veld wordt genomen of gaat het om de speler die hem met rechts of links neemt?
Prso is toch tot 1-10 geschorst vanwege doping?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Harmen1984 het volgende:
Nu mijn scriptie bijna af is, heb ik mezelf toegestaan om FM2008 eindelijk te installeren![]()
Ik heb de taak op me genomen om Leeds United terug te bregen naar de Premier League. Ik begin het seizoen in de League 1 echter met een puntenaftrek van -15![]()
Op de transfermarkt heb ik 1,5 miljoen te besteden. Dit geld is nog steeds intact. Ik heb enkele spelers kunnen huren van Championship-clubs, en ik heb 2 Afrikanen transfervrij gehaald. Ook heb ik Dado Prso (ex-Monaco en -Rangers, IRL volgens mij al gestopt) transfervrij kunnen halen.
![]()
Flo is inderdaad een gevaarlijke spits. Verder is Huntington (VC) een belofte en is die MC (Carlton geloof ik?) ook heel belangrijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Prso is toch tot 1-10 geschorst vanwege doping?
Maar goed, ik ben ook Leeds (maar dan bij FM07, wel met update voor 07/08) dus zelfde selectie, maar geen minpunten (is niet toe te voegen in de editor volgens mij). Flo is held bij mij!
Bij mij is Huntington nog niet super, ik had eerst maar 2 VC dus hij moest wel spelen. Maakte (nog) niet echt indruk, maar ik heb Saidi gehaald en die doet het wel leuk. Middenveld heb ik eigenlijk een luxe-probleem, zitten veel leuke spelers daar (Derry, Westlake, Prutton, Hughes, da Costa, Thompson en nog een paar mindere spelers)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Flo is inderdaad een gevaarlijke spits. Verder is Huntington (VC) een belofte en is die MC (Carlton geloof ik?) ook heel belangrijk.
Aston Villa, West Ham, Evertonquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:00 schreef BobbyHill het volgende:
Ik wil een Engelse middenmoter uit de Premier league gaan managen. Liefst met een boel centen, want ik zou voor de verandering eens lekker groots willen inkopenNewcastle lijkt me wel een leuke club om weer eens wat successen te brengen. Nog meer tips?
Portsmouthquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:00 schreef BobbyHill het volgende:
Ik wil een Engelse middenmoter uit de Premier league gaan managen. Liefst met een boel centen, want ik zou voor de verandering eens lekker groots willen inkopenNewcastle lijkt me wel een leuke club om weer eens wat successen te brengen. Nog meer tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |