Zoals ik het hier nu zie is het geen buitenspel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als het gelijk opging, had je de wedstrijd wellicht ook al eerder kunnen beslissenHoezo was het eerste doelpunt een beetje gelukkig dan?
Verder is het natuurlijk wel buitenspel
En wie neemt dan de corner?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.
Corner tactic die ik gebruik:
[..]
De scheidsrechter staat er ook zowat tegenaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoals ik het hier nu zie is het geen buitenspel.
Weet niet wat jou definitie van buitenspel is.
Was bij de gele poppetjes aan 't kijken. Dus je hebt gelijk. Stomme scheidsrechter! Schande!quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoals ik het hier nu zie is het geen buitenspel.
Weet niet wat jou definitie van buitenspel is.
Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik word weer helemaal krank van dat spel. SInds die patch kan ik opeen niet meer winnen...
Ik wil wel een challenge met Conference South/North team doenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om binnenkort een challenge te doen?
Een challenge is altijd leuk, ik hoop echter dat ik het aan tijd heb..quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
Wie heeft er trouwens zin om binnenkort een challenge te doen?
Bij de herhaling kan je ze geloof ik saven...quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Ik wil wel een challenge met Conference South/North team doen
Hoe leg je goals btw vast zodat je ze kan uploaden?
Transfervrij laten vertrekken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kan ik zsm van die jankerds die maar blijven zeiken om een basisplaats terwijl ze er geen reet van kunnen afkomen?
Mooie Tactiekquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Transfervrij laten vertrekken.
Powel vind direct het net! En Gokkas blijft een fenomeen. Een oudje, maar hij blijft ze d'rin prikken. Zeefuik had veel kansen, maar liet er evenveel liggen. Wilkshire speelde fantastisch, passes van 40 meter, no problemo!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Lijkt me wel een enorme uitdaging. Een semi-profclub. Kom je toch in aanraking met andere elementen in het spel. En daarbij, Aston Villa is een geweldige club met inderdaad veel talentjes. Ben ook rond aan het kijken in hun selectie(s). Onlangs nog tegen Aston gespeeld in de voorbereiding naar het nieuwe seizoen. Helaas met 1-2 verloren door twee goals van Ashley Young.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Winski05 het volgende:
-Story
Als mijn voorbereiding erop zit, zal ik een verslagje posten. Met leuke spelers die jullie wellicht interesseren. Want ik heb een paar pareltjes in mijn team zitten. Ben nu aan het uitvissen wie ik een kans ga geven van Celta -19 en Celta B.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Mooie Tactiek
Ik ben nu Tottenham en heb 4-1 van Newcastle gewonnen en 3-0 van Chelsea
Alle keren dat ik in het Conference ben begonnen werd mijn club professioneel na promotie naar League 2. Volgens mij moet er ook genoeg geld zijn om full-pro te gaan (maar dat weet ik niet zeker). De stap van Conference naar L2 vind ik overigens niet echt groot, een mid-table position is goed te doen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Winski05 het volgende:
Maar mijn doel is om zo snel mogelijk een profclub te worden en uit de Conference divisies weg te komen. Eenmaal in de League Two wil ik daar natuurlijk in blijven, maar daar heb ik wel geld voor nodig, geld wat ik op dit moment bijna niet heb.
In de FA Cup ben ik vrijwel iedere keer al vroeg uitgeschakeld. Ik heb nog niet het geluk gehad een Premier League club te treffen waardoor ik enorm veel TV-geld krijg. Wie weet volgend seizoen?
Hoe speelt Landzaat daar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
Als je een bod doet op een speler komen er vaak 30 andere clubs bij om ook een bod te doen, ik heb daar nu veel minder last van door de speler gelijk van m'n shortlist te halen. Werkt perfect, bijna geen aasgieren meer!
Ben begonnen bij Wigan, plan is om in de Premier League te blijven; zal lastig worden maar ik denk wel dat het mogelijk is.
Weet ik niet. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld en ben alleen maar bezig met puzzelen en coaches aanstellen etc.quote:
Ik heb nog nooit aan mijn technische staf gesleuteld.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld en ben alleen maar bezig met puzzelen en coaches aanstellen etc.
Heb nu een goede technische staf en een paar aankopen die hopelijk binnenkomen.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit aan mijn technische staf gesleuteld.
Een keeper uit de eigen jeugd die net niet goed genoeg is om een basisplaats op te eisen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Ik heb een jeugdkeeper. Zit in het Nederlands elftal voor U19, dus zal wel wat kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lang verhaal, korte vraag: Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Goedkoop? Lasse Qvist.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand een wel veel scorende spits want die Zeefuik scoort 1 op 5 ofzo...
En wat duurder?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedkoop? Lasse Qvist.
Ik heb Marcus Berg, Keirrison, Suarez, Qvist, Kaludjerovic rondlopen. En in het tweede nog Alex Teixeira en Antonio Jimenez Garcia.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wat duurder?Tot ongeveer tien miljoen.
Baptista aanvallende middenvelder maar scorede bij mijn ajax seizoen meer dan Huntelaar en Suarez. 42 doelpunten. En koste me 3 mil.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wat duurder?Tot ongeveer tien miljoen.
Braziliëquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk land komt die Kardec?
Hoezo mogen we niet zien wat daar staat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef GeneraalUli het volgende:
Het is me dan eindelijk gelukt!!! Een nieuw stadion met mijn eigen naam erop:
[ afbeelding ]
Proberen er meer uit te slepen, tenzij je nog wel toekomst voor hem ziet bij jouw club.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF Ajax heeft 41 miljoen geboden op Wijnaldum, hij is 19 en 15 miljoen waard. Doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |