abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55898840
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:06 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Als het gelijk opging, had je de wedstrijd wellicht ook al eerder kunnen beslissen Hoezo was het eerste doelpunt een beetje gelukkig dan?

Verder is het natuurlijk wel buitenspel
Zoals ik het hier nu zie is het geen buitenspel.
Weet niet wat jou definitie van buitenspel is.
pi_55898854
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.
Corner tactic die ik gebruik:
[..]

En wie neemt dan de corner?
pi_55898869
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

De scheidsrechter staat er ook zowat tegenaan.
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:15:05 #104
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55898941
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Was bij de gele poppetjes aan 't kijken. Dus je hebt gelijk. Stomme scheidsrechter! Schande!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_55898947
Wie heeft er trouwens zin om binnenkort een challenge te doen?
pi_55898995
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik word weer helemaal krank van dat spel. SInds die patch kan ik opeen niet meer winnen...
Dat heb ik dus ook
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_55899060
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
Ik wil wel een challenge met Conference South/North team doen

Hoe leg je goals btw vast zodat je ze kan uploaden?
pi_55899145
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:15 schreef sjimz het volgende:
Een challenge is altijd leuk, ik hoop echter dat ik het aan tijd heb..
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:19 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Ik wil wel een challenge met Conference South/North team doen

Hoe leg je goals btw vast zodat je ze kan uploaden?
Bij de herhaling kan je ze geloof ik saven...
  woensdag 9 januari 2008 @ 15:23:47 #109
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55899149
En dan maar de transfers die in de zomerstop gehaald zijn.

Met een budget van 3,1 miljoen!
- james 'jimmy' dean
pi_55899421
Hoe kan ik zsm van die jankerds die maar blijven zeiken om een basisplaats terwijl ze er geen reet van kunnen afkomen?
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:01:13 #111
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55900043
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe kan ik zsm van die jankerds die maar blijven zeiken om een basisplaats terwijl ze er geen reet van kunnen afkomen?
Transfervrij laten vertrekken.

Powel vind direct het net! En Gokkas blijft een fenomeen. Een oudje, maar hij blijft ze d'rin prikken. Zeefuik had veel kansen, maar liet er evenveel liggen. Wilkshire speelde fantastisch, passes van 40 meter, no problemo!

- james 'jimmy' dean
pi_55900160
Ook maar weer eens een duit in het zakje doen.

Heb het spel al in geen weken meer gespeeld, heb er vrijwel geen tijd voor gehad. Ook geen zin in eerlijk gezegd. Maar het begon toch weer te kriebelen. Heb mijn Worcester City-game weer opgepakt, waarmee ik in het 2e seizoen zit.

Eerste seizoen: Kampioen Blue Square North.
Tweede seizoen: sta na 34 wedstrijden zeer ruim aan kop van de Blue Square Premier. De laatste wedstrijden gaat het iets minder, ik heb nu in korte tijd 3x verloren, terwijl ik in alle wedstrijden daarvoor pas één keer eerder had verloren. Maar ik sta nog altijd met 15 punten verschil op de 1e plek. Het kampioenschap kan me dus niet meer ontgaan
De club heeft nog altijd een semi-prof status. Dit maakt het wel lastig om goede spelers aan te trekken. Ik hoop met de promotie naar League Two een profclub te worden, waardoor ik betere spelers naar de club kan halen.
Sterspelers:
Curtis Jackson (1e seizoen 32 treffers, dit seizoen staat de teller op 24)
Zoltan Stieber(huurling Aston Villa. Heeft al 27 assists gegeven dit seizoen, echt een held op de linkerflank)
Adam McGurk(huurling Aston Villa, al goed voor 22 doelpunten)
Zavon Hines(transfervrij aangetrokken, heeft ook al 23 goals gemaakt)
Joe Sagar(geweldige keeper voor dit niveau)
Shane Lowry(huurling Aston Villa, verdediger. Toppertje, helemaal voor dit niveau)

Aangezien Aston Villa mijn moederclub is, kan ik daar gratis spelers van huren. Ideaal, want er zitten daar best een paar potentiele toppers in de jeugdopleiding. Met Stieber, McGurk en Lowry heb ik drie van zulke talenten, zonder deze spelers was mijn team nooit al zo goed geweest als dat het nu is.
Wel ben ik erg van hen afhankelijk, dat is iets minder. Maar mijn doel is om zo snel mogelijk een profclub te worden en uit de Conference divisies weg te komen. Eenmaal in de League Two wil ik daar natuurlijk in blijven, maar daar heb ik wel geld voor nodig, geld wat ik op dit moment bijna niet heb.
In de FA Cup ben ik vrijwel iedere keer al vroeg uitgeschakeld. Ik heb nog niet het geluk gehad een Premier League club te treffen waardoor ik enorm veel TV-geld krijg. Wie weet volgend seizoen?
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:10:58 #113
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_55900271
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:01 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Transfervrij laten vertrekken.

Powel vind direct het net! En Gokkas blijft een fenomeen. Een oudje, maar hij blijft ze d'rin prikken. Zeefuik had veel kansen, maar liet er evenveel liggen. Wilkshire speelde fantastisch, passes van 40 meter, no problemo!

[ afbeelding ]

Mooie Tactiek

Ik ben nu Tottenham en heb 4-1 van Newcastle gewonnen en 3-0 van Chelsea
Ski, Schnee & Schnaps!
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:14:31 #114
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55900343
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Winski05 het volgende:
-Story
Lijkt me wel een enorme uitdaging. Een semi-profclub. Kom je toch in aanraking met andere elementen in het spel. En daarbij, Aston Villa is een geweldige club met inderdaad veel talentjes. Ben ook rond aan het kijken in hun selectie(s). Onlangs nog tegen Aston gespeeld in de voorbereiding naar het nieuwe seizoen. Helaas met 1-2 verloren door twee goals van Ashley Young.

Anyway, succes ermee
- james 'jimmy' dean
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:18:20 #115
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55900408
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:10 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Mooie Tactiek

Ik ben nu Tottenham en heb 4-1 van Newcastle gewonnen en 3-0 van Chelsea
Als mijn voorbereiding erop zit, zal ik een verslagje posten. Met leuke spelers die jullie wellicht interesseren. Want ik heb een paar pareltjes in mijn team zitten. Ben nu aan het uitvissen wie ik een kans ga geven van Celta -19 en Celta B.
- james 'jimmy' dean
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:29:27 #116
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55900630
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:06 schreef Winski05 het volgende:
Maar mijn doel is om zo snel mogelijk een profclub te worden en uit de Conference divisies weg te komen. Eenmaal in de League Two wil ik daar natuurlijk in blijven, maar daar heb ik wel geld voor nodig, geld wat ik op dit moment bijna niet heb.
In de FA Cup ben ik vrijwel iedere keer al vroeg uitgeschakeld. Ik heb nog niet het geluk gehad een Premier League club te treffen waardoor ik enorm veel TV-geld krijg. Wie weet volgend seizoen?
Alle keren dat ik in het Conference ben begonnen werd mijn club professioneel na promotie naar League 2. Volgens mij moet er ook genoeg geld zijn om full-pro te gaan (maar dat weet ik niet zeker). De stap van Conference naar L2 vind ik overigens niet echt groot, een mid-table position is goed te doen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55901144
Als je een bod doet op een speler komen er vaak 30 andere clubs bij om ook een bod te doen, ik heb daar nu veel minder last van door de speler gelijk van m'n shortlist te halen. Werkt perfect, bijna geen aasgieren meer!

Ben begonnen bij Wigan, plan is om in de Premier League te blijven; zal lastig worden maar ik denk wel dat het mogelijk is.
  woensdag 9 januari 2008 @ 16:58:57 #118
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55901355
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
Als je een bod doet op een speler komen er vaak 30 andere clubs bij om ook een bod te doen, ik heb daar nu veel minder last van door de speler gelijk van m'n shortlist te halen. Werkt perfect, bijna geen aasgieren meer!

Ben begonnen bij Wigan, plan is om in de Premier League te blijven; zal lastig worden maar ik denk wel dat het mogelijk is.
Hoe speelt Landzaat daar?
- james 'jimmy' dean
pi_55901480
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 16:58 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Hoe speelt Landzaat daar?
Weet ik niet. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld en ben alleen maar bezig met puzzelen en coaches aanstellen etc.

Heb nu een goede technische staf en een paar aankopen die hopelijk binnenkomen.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:16:24 #120
188728 Lyzio
why do we fall
pi_55901668
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld en ben alleen maar bezig met puzzelen en coaches aanstellen etc.

Heb nu een goede technische staf en een paar aankopen die hopelijk binnenkomen.
Ik heb nog nooit aan mijn technische staf gesleuteld.
- james 'jimmy' dean
pi_55902333
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit aan mijn technische staf gesleuteld.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:50:35 #122
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55902426
Ik heb een hele grote technische staf de oude gewoon behouden... daar zit trouwens een sukkel bij die Luigi Bruins de zwakste schakel uit m'n team is
Bernie en ik zijn tof.
pi_55903552
Ben om een mooie tactic te maken begonnen met Portmouth. Goeie selectie + niet al te hoge verwachtingen.
pi_55903621
Ik ben nog steeds bezig met Villarreal. Heb de hele maand januari(2011) zitten onderhandelen met Everton over Diego Capel, het Spaanse toptalent(AM L), zij weigeren steeds en de speler is ongelukkig... op 31 januari mijn ultieme bod van 26 miljoen voorgelegd, maar ze willen niet. Ik hoopte dan maar dat Everton in de zomer zou gaan inzien dat het geen zin heeft een speler tegen zijn zin bij de club te houden en om dan voor een vernieuwd bod te gaan, maar nu hebben Bayern en Juve interesse
Everton heeft ook nog de enige in Villarreal geboren topper in huis, Cesar Arzo. Ik snap niet waarom mijn voorganger die weg heeft gedaan... Staat fantastisch te spelen en heeft ook al het Spaanse elftal gehaald (itt Capel)
pi_55904371
Hoe doen jullie dat met je keepers? Heb je een oudere tweede keeper die niet veel hoeft te spelen? Heb je twee even goede en spelen die om en om? Heb je een jeugdig talent?

Ik heb nu 3 seizoenen met Stekelenburg en Kahriman gedaan. Stekelenburg altijd als basisspeler, en Kahriman mocht keepen in de bekerwedstrijden en dat soort ongein. In de laatste 3 wedstrijden van de competitie, mits kampioen. Maar niet regelmatig dus.

Na 2,5 seizoenen begon ie een beetje te zeuren, en nu in de winterstop van mijn 4de seizoen, dus 3,5 contractjaar, heb ik maar in overleg het contract beëindigd. Hij vond me ook niet echt lief meer enzo . Nu heb ik nog Erwin Mulder en Kenneth Vermeer onder contract, plus nog x aantal U20 keepers. Vermeer heb ik uitgeleend, Mulder pas net gehaald. Vermeer is 24 en wil ook graag keepen. Ik heb nu toch maar Ten Rouwelaar van HSV gekocht voor 2 miljoen, om een ervaren keeper achter Stekelenburg te hebben.

Lang verhaal, korte vraag : Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')