Jaquote:
Torje, Altidore, Trabelsi en die Russische transfervrije verdediger van CSKA.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je dan kampioen zou worden zou het erg mooi zijn.Wie zijn je grootste aanwinsten behalve Piatti?
Filters aanpassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Jodelaar het volgende:
Waar kan je zien dat een Trainer / Coach etc vrij is om een contract aan te bieden? En waar kan je Vrije spelers zien (waar contract van af loopt)
Mijn hoogste is tot nu 5-1 ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Zit op een ander forum te kijken.. is een gast die gewonnen heeft met 16-1 !!
Als de huur periode af is.. En misschien omdat er op die posities veel goede spelers staan. Plus hij kan natuurlijk en een jaar tijd flink in waarde stijgen. Ik heb ook een speler die in een half jaar 5 miljoen in waarde is gestegen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
Quick question. Ik heb (schijnbaar) een uitgeleende speler die bij Birmingham voetbalt. Hij is ¤7,500,000 waard en volgens mij een zeer goede voetballer. Ik kan hem alleen niet terugroepen van zijn verhuurperiode.
Vraag 1: Wanneer kan ik deze speler weer aan mijn selectie toevoegen?
Vraag 2: Waarom in Godsnaam, leent Celta zo'n goede speler uit?
Ik had d'r zelf niets mee te maken, omdat ik pas coach werd toen hij allang uitgeleend was.
1:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
Quick question. Ik heb (schijnbaar) een uitgeleende speler die bij Birmingham voetbalt. Hij is ¤7,500,000 waard en volgens mij een zeer goede voetballer. Ik kan hem alleen niet terugroepen van zijn verhuurperiode.
Vraag 1: Wanneer kan ik deze speler weer aan mijn selectie toevoegen?
Vraag 2: Waarom in Godsnaam, leent Celta zo'n goede speler uit?
Ik had d'r zelf niets mee te maken, omdat ik pas coach werd toen hij allang uitgeleend was.
Heb met Ajax en keer met 21-2 gewonnen van fc otelul ofzoietsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Zit op een ander forum te kijken.. is een gast die gewonnen heeft met 16-1 !!
Ik zat ook bij Ajax. Na het 3e seizoen zonder prijzen waren de roddels ook dat Barcelona en Real mij wouden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb ontslag genomen bij Ajax na wanprestatie (geen CL, Beker, Landskampioen) Barcelona en Real madrid willen me wel.. Als ik geen goede ploeg krijg ga ik gewoon terug in mijn save game
Real en Barca trekken me nou echt niet.. Kies een subtopper of een topper uit een klein voetballand. Of een nog grotere uitdaging natuurlijk! Dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb ontslag genomen bij Ajax na wanprestatie (geen CL, Beker, Landskampioen) Barcelona en Real madrid willen me wel.. Als ik geen goede ploeg krijg ga ik gewoon terug in mijn save game
Dat wordt huren!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen en ga proberen het 3 jaren plan van Dortmund te volbrengen.
Meedoen om de titel.
Mijn doelstelling voor het 1e seizoen is sowieso Europees voetbal halen, dat moet te doen zijn.
Transferbudget is 500k
Zeker wat mee mogelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen en ga proberen het 3 jaren plan van Dortmund te volbrengen.
Meedoen om de titel.
Mijn doelstelling voor het 1e seizoen is sowieso Europees voetbal halen, dat moet te doen zijn.
Transferbudget is 500k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |