Een keeper uit de eigen jeugd die net niet goed genoeg is om een basisplaats op te eisen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Ik heb een jeugdkeeper. Zit in het Nederlands elftal voor U19, dus zal wel wat kunnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lang verhaal, korte vraag: Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Goedkoop? Lasse Qvist.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand een wel veel scorende spits want die Zeefuik scoort 1 op 5 ofzo...
En wat duurder?quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedkoop? Lasse Qvist.
Ik heb Marcus Berg, Keirrison, Suarez, Qvist, Kaludjerovic rondlopen. En in het tweede nog Alex Teixeira en Antonio Jimenez Garcia.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wat duurder?Tot ongeveer tien miljoen.
Baptista aanvallende middenvelder maar scorede bij mijn ajax seizoen meer dan Huntelaar en Suarez. 42 doelpunten. En koste me 3 mil.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wat duurder?Tot ongeveer tien miljoen.
Braziliëquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Welk land komt die Kardec?
Hoezo mogen we niet zien wat daar staat?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:25 schreef GeneraalUli het volgende:
Het is me dan eindelijk gelukt!!! Een nieuw stadion met mijn eigen naam erop:
[ afbeelding ]
Proberen er meer uit te slepen, tenzij je nog wel toekomst voor hem ziet bij jouw club.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF Ajax heeft 41 miljoen geboden op Wijnaldum, hij is 19 en 15 miljoen waard. Doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |