Dan zal je moeten zakken met de vraagprijs hè.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef Leonos het volgende:
Hoe verkoop ik spelers?
Ik wil Deco kwijt bij Barca maar dan bied ik hem aan bij clubs en wilt niemand het.
Ik verkoop hem gewoon voor de prijs die die waard is.
Op de transferlijst zetten, als status geven dat hij geen meerwaarde meer heeft en dan vraagprijs onder zijn waarde zetten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:24 schreef Leonos het volgende:
Hoe verkoop ik spelers?
Ik wil Deco kwijt bij Barca maar dan bied ik hem aan bij clubs en wilt niemand het.
Ik verkoop hem gewoon voor de prijs die die waard is.
Verkocht voor 10 miljoen aan Roma...quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op de transferlijst zetten, als status geven dat hij geen meerwaarde meer heeft en dan vraagprijs onder zijn waarde zetten.
Nee, naja het kan wel. Maar dan heb je veel blessures. Ik laat hem altijd staan op gemiddeld of iets lager.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:07 schreef Lyzio het volgende:
Kunnen die blessures wat te maken hebben met mijn ietwat harde trainingsvorm? Iedere speler heeft het overall op zwaar staan. Moet toch kunnen?
Manager games op een console zijn een redelijke no-go.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:38 schreef Pronk het volgende:
Ik kijk al een tijdje uit naar dit spel, maar koop het spel het liefst voor de Xbox 360. Is er eigenlijk al een release date bekend voor de 360 versie van dit spel?
QFT.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Manager games op een console zijn een redelijke no-go.
Het kan wel, maar dan krijg je wel vaker te maken met blessures en de spelers zijn waarschijnlijk ook unhappy over hun schema. Die van mij staan altijd overall op het laatste streepje van medium. In de voorbereiding staat hij wel op heavy overall.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:07 schreef Lyzio het volgende:
Kunnen die blessures wat te maken hebben met mijn ietwat harde trainingsvorm? Iedere speler heeft het overall op zwaar staan. Moet toch kunnen?
Tja, dat is jouw mening. Het is in ieder geval geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Manager games op een console zijn een redelijke no-go.
Niks mis met consoles, maar om er dan FM op te gaan spelenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef Pronk het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw mening. Het is in ieder geval geen antwoord op mijn vraag.
Persoonlijk vindt ik het gewoon fijn om relaxed, liggend op mijn bank, met een controller in mijn handen voor een grote TV te spelen. Ik hou niet zo van spelen voor een 21 Inch schermpje op een bureaustoel.
Maar dat is puur persoonlijk hoor, de eventuele nadelen van de console versie tegenover de PC versie neem ik dan maar voor lief.
Lees eens een keer heel het boekje door voordat je al deze vragen komt stellen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef Jodelaar het volgende:
Er zijn nu al 2 spelers bij me weggekocht waar bij het contract over 6 maanden van af liep.. Hoe contact je spelers zonder dat het de team manager het weet? Als bijvoorbeeld een contract 6 maanden later af loopt zodat je geen transferbedrag hoeft te betalen.
Bedankt
En als je geen boekje hebt kom je met logisch nadenken ook een heel eindquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees eens een keer heel het boekje door voordat je al deze vragen komt stellen.
Boekjequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees eens een keer heel het boekje door voordat je al deze vragen komt stellen.
Heb al een aantal dingen geprobeerd bij filter instellen contract loopt af maar het werkt niet, moet dan nog altijd geld geven ook al stel ik in dat ik hem einde van het seizoen wil contracteren.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En als je geen boekje hebt kom je met logisch nadenken ook een heel eind
Kijk eens op de CD, daar staat een pdf bestand.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:41 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
BoekjeHeb jij een online versie voor het boekje?
De regels verschillen per land. In landen buiten de EU (de enigen die de Bosman-regeling kennen) moet je alsnog dokken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb al een aantal dingen geprobeerd bij filter instellen contract loopt af maar het werkt niet, moet dan nog altijd geld geven ook al stel ik in dat ik hem einde van het seizoen wil contracteren.
Heb hem via de illigale manierquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk eens op de CD, daar staat een pdf bestand.
Ik ben Real Madrid en Marcelo is net gekocht omdat zijn contract verliep door AC Milan maar als ik Gilardino probeer te kopen (ook contract einde) moet ik nog 19 mil betalenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De regels verschillen per land. In landen buiten de EU (de enigen die de Bosman-regeling kennen) moet je alsnog dokken.
En dan heb je geen cd? Je laadt dat ding toch in via Daemon Tools of soortgelijke?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:46 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb hem via de illigale manier.
Ja maar daar staat geen PDF bestandquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan heb je geen cd? Je laadt dat ding toch in via Daemon Tools of soortgelijke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |