abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:35:53 #241
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55930031
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef VoreG het volgende:
Wat voor instructies geven jullie mee tegen snelle spitsen?

Always closing down? Tight Marking?

Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste is/
Tegen echte topspisten maakt het niet uit, dan wordt je verdediging alleen maar uit elkaar gespeeld, door dat soort instellingen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55930423
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:22 schreef VoreG het volgende:
Wat voor instructies geven jullie mee tegen snelle spitsen?

Always closing down? Tight Marking?

Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste is/
Snelle verdedigers zet je je verdedigende lijn wat naar achteren ( 6 ofzo ) laat je je spelers zone dekken en ik zet altijd 1 verdediger van de 2 CV wat verdedigender neer dan de andere. Dit doe ik vooral omdat hij dan als het ware speelt als een libero.
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:50:36 #243
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55930503
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef AminBen het volgende:
kreeg net 3 strafschoppen in één wedstrijd! Zat ook nog mijn vaste strafschoppennemer Riquelme op de bank, dat was ook de enige die ik ingesteld had.
Zie je dat 3 keer een andere speler de strafschop neemt! Antonio Valencia raakt, Nihat raakt, Lisandro Lopez mist.
Daarom ook altijd een lijstje van je 10 beste nemers maken. Is ook handig voor als het op penalty's aankomt.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:51:10 #244
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_55930518
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:23 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Pressen en verkeerde been
En vooral geen korte mandekking.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_55930661
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:23 schreef Jodelaar het volgende:

[..]

Pressen en verkeerde been
Succes met dat pressen. Snelle/technische spitsen zijn je verdedigers zo voorbij omdat je verdedigers gaan happen Je kan beter al beginnen bij de toevoer van die spitsen (misschien DMC )
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:11:40 #246
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_55931092
Spelers uit de russische competitie hebben ook weinig boodschap aan contract aanbieden, dan moet je ook altijd een schadevergoeding aan de club betalen. Of dat was alleen zo met Vagner Love.
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:12:21 #247
165624 Jodelaar
Wintersporter! uit ZH 079
pi_55931114
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef andre347 het volgende:

[..]

Succes met dat pressen. Snelle/technische spitsen zijn je verdedigers zo voorbij omdat je verdedigers gaan happen Je kan beter al beginnen bij de toevoer van die spitsen (misschien DMC )
DM: Pressen
VR - VL: Pressen en op Verkeerde been
VC - Pressen
MR ML - Pressen, Korte mandekking, verkeerde been
MC - (mits goed schot) niets anders pressen
AC - Pressen en verkeerde been

hoe doen jullie dat dan?

En soms hard tackelen (henry enzo )
Ski, Schnee & Schnaps!
pi_55931193
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:11 schreef Biels het volgende:
Spelers uit de russische competitie hebben ook weinig boodschap aan contract aanbieden, dan moet je ook altijd een schadevergoeding aan de club betalen. Of dat was alleen zo met Vagner Love.
Rusland zit niet bij de EU en kent dus geen Bosman.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55931260
Ik heb vaak dat mijn backs te diep staan met balverlies waardoor ik in een tegenstoot eigenlijk alleen 2 centrale verdedigers heb staan. Ik speel graag met opkomende backs. Ik laat dan in balbezit (en dus met diepe backs) een centrale middenvelder vlak voor de verdediging spelen zodat er 3 man achter blijven. Toch ligt bij balverlies de zijkant helemaal open. Komt dit doordat de backs aanvallende impulsen op vaak hebben staan? Zo ja, welke instellingen moet ik mijn backs dan geven zodat ze wel mee opkomen, maar niet de hele zijkanten opliggen?
pi_55931422
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb vaak dat mijn backs te diep staan met balverlies waardoor ik in een tegenstoot eigenlijk alleen 2 centrale verdedigers heb staan. Ik speel graag met opkomende backs. Ik laat dan in balbezit (en dus met diepe backs) een centrale middenvelder vlak voor de verdediging spelen zodat er 3 man achter blijven. Toch ligt bij balverlies de zijkant helemaal open. Komt dit doordat de backs aanvallende impulsen op vaak hebben staan? Zo ja, welke instellingen moet ik mijn backs dan geven zodat ze wel mee opkomen, maar niet de hele zijkanten opliggen?
Mentaliteit lager, zodat ze alleen gaan als er meer zekerheid is.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55931516
quote:
Als je met 4 middenvelders speelt kan je de 2 middelsten op vrij defensief zetten zodat die je verdediging ondersteunen.
Met 3 middenvelders is hetook mogelijk, maar dan zal je je 3e middenvelder vrij aanvellend moeten zetten om de aanval te ondersteunen.
pi_55931536

Kunnen ze niet eens een 3-0 voorsprong vasthouden vanaf de 70ste minuut. Schijtziek wordt ik ervan.
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:27:27 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55931559
quote:
Je moet het per situatie bekijken. Tegen echte topteams zou ik je opkomende backs niet te aanvallend laten spelen dus forward runs op mixed en running with ball rarely en crossing deep. Teams uit de subtop daaronder forward runs, rwb en crossing alledrie op mixed en tegen ploegen uit de onderste regionen forward runs op often, rwb op mixed en crossing op byline.

Tevens zou ik, wanneer je 1-0 voorkomt, de backs wat minder laten opkomen, dus afhankelijk van je tegenstander, de slider een niveau lager voor forward runs en rwb.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55931759
Verlies alles spitsen scoren niet kutzooi
pi_55931806
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:26 schreef Rumille het volgende:

Kunnen ze niet eens een 3-0 voorsprong vasthouden vanaf de 70ste minuut. Schijtziek wordt ik ervan.
Als je 3-0 voorstaat moet je terughoudener gaan spelen. Niet voor de meeste doelpunten gaan, maar voor de winst.

Timewasting omhoog, iets defensiever, maak een defensieve wissel etc.
pi_55931876
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef VoreG het volgende:

[..]

Als je 3-0 voorstaat moet je terughoudener gaan spelen. Niet voor de meeste doelpunten gaan, maar voor de winst.

Timewasting omhoog, iets defensiever, maak een defensieve wissel etc.
Normaal speel ik 3-1-3-3. Toen ik 3-0 voorkwam ging ik 5-3-2 spelen (was vriendschappelijk, dus genoeg wissels). Krijg ik er alsnog 3 om de oren.
Aantal schoten van hun op doel was 7
pi_55931956
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef Rumille het volgende:

[..]

Normaal speel ik 3-1-3-3. Toen ik 3-0 voorkwam ging ik 5-3-2 spelen (was vriendschappelijk, dus genoeg wissels). Krijg ik er alsnog 3 om de oren.
Aantal schoten van hun op doel was 7
Je gaat van 3 verdedigers naar 5, niet zo vreemd dat de organisatie weg is.
pi_55932023
Maar in 15 minuten 3 tegengoals is wel heel veel. Is me de vorige 2 seizoenen nooit overkomen.
  donderdag 10 januari 2008 @ 19:49:36 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_55932188
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je gaat van 3 verdedigers naar 5, niet zo vreemd dat de organisatie weg is.
De organisatie altijd hetzelfde houden.

Daarom speel ik dus met zes tactieken die elk dezelfde formatie hebben, maar allemaal verschillende instellingen van aanvallend tot verdedigend.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55932374
Ik geef het op, neem ontslag. Weet niet wat ik met dit zootje aanmoet. Had Wijnaldo nooit moeten verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')