Zonder ploeg kan ik dat nu even niet zien, maar mijn Assistent deed dat telkens.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Lyzio het volgende:
Even heel snel. Friendlies, waar regel ik die?
Naar fixtures gaan, en dan rechtsonderin, arrange friendly.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Lyzio het volgende:
Even heel snel. Friendlies, waar regel ik die?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:53 schreef Leonos het volgende:
Weten jullie welke club het meeste geld heeft in FM?
Real Madrid ofzo?
Meeste geld als in de club die het meest waard is of meeste geld als in club met het meeste budget?quote:
Conclusie, je hebt al een superteam.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef VoreG het volgende:
Heb met Dortmund nu al een aardig idee van wat ik ga doen.
Heb 2 uitstekende wingers, een geweldige aanvallende middenvelder en een Seqouia boom in de spits.
4-3-3 dus veel voorzetten en lekker Duits leunen op mijn sterke verdediging, kijken of dat ook mogelijk is, 1e oefenwedstrijd komt er binnenkort aan
Chelseaquote:
Budgetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meeste geld als in de club die het meest waard is of meeste geld als in club met het meeste budget?
Ik heb er ook een game mee, maar de lol is er na 2 seizoenen ook wel weer vanaf. Maar aan de andere kant, mijn middenveldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik doe dan barca. Vind ik nog leuk ook
Met die aankopen kan je zelf FC schubbekuttenveen kampioen maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Torje, Altidore, Trabelsi en die Russische transfervrije verdediger van CSKA.
Voor de rest wat Schotse talentjes..
In 2015 is Juventus het meeste waard ( 630 miljoen euro)quote:
In 2012 staat Barca nog 1e met 533 mln. Hull City zie ik zo 1 2 3 niet staan. Maar ik krijg wel elk jaar een transferbudget van 300 mln van ze toegespeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In 2015 is Juventus het meeste waard ( 630 miljoen euro)
Hull City staat op de 2e plaats met 530 miljoen euro.
Chelsea is gezakt tot plaats 36.
Als ik hem voor minder dan eenton kan kopen en mijn scouts vinden hem goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat blijkt als je 20 doelpunten om je oren krijgt.
Ik ben Hull City in die game vandaar dat ze zo hoog staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef Biels het volgende:
[..]
In 2012 staat Barca nog 1e met 533 mln. Hull City zie ik zo 1 2 3 niet staan. Maar ik krijg wel elk jaar een transferbudget van 300 mln van ze toegespeeld.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben Hull City in die game vandaar dat ze zo hoog staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |