De opstelling maakt niet uit een 4-4-2 Ruit is een prima basis opstelling maar geef je spelers dan wel persoonlijke instructies mee. Begin gewoon met je keeper de standaard keeper instructies te geven en bekijk dan of jij dat vindt kloppen en verander het naar je wens. Het gaat niet alleen om winnen maar ook om spelplezier he.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:56 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Welke Opstelling raad jij aan voor mijn ajax?
In welk seizoen zit je?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:42 schreef Ordinair het volgende:
Bij mij gaat het ook geweldig. Eerst stond ik steevast 1e maar ik wist zelf ook dat het niet zo bleef.. Tijdje 3e gestaan met Celtic en Rangers boven me en nu sta ik weer 1e. Nog 12 wedstrijden te gaan schat ik.
Als ik maar Europees ga.
1e seizoen.. Vond het wel een leuke uitdaging om een paar jaar met Hearts te spelen en wereld kampioen ooit te worden.. Daarna ga ik een echte uitdaging aan.. In Wales ofzo.quote:
Heb wel Intresse, ben nu beetje aan het kijken en zelf maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:07 schreef andre347 het volgende:
Ben bezig met een tactic die goed loopt met de teams waar ik mee wil spelen ((Arsenal, PSV, Juventus etc. (dus eigenlijk topclubs)). Wil niet een ordinaire 4-4-2 ofzo maken maar een tactic waar het principe Pirlo-Gattuso goed werkt. Beide type spelers moeten goed op VM kunnen spelen en daarvoor een sterke AMC. Ben er in de vakantie mee bezig geweest maar heb op dit moment niet veel tijd. Misschien in het weekend even. Als er interesse is wil ik mijn tactic wel gaan uploaden
Als je dan kampioen zou worden zou het erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
1 seizoen.. Vond het wel een leuke uitdaging om een paar jaar met Hearts te spelen en wereld kampioen ooit te worden.. Daarna ga ik een echte uitdaging aan.. In Wales ofzo.
Zelf kloten is het allerleukste ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Heb wel Intresse, ben nu beetje aan het kijken en zelf maken.
Jaquote:
Torje, Altidore, Trabelsi en die Russische transfervrije verdediger van CSKA.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:16 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als je dan kampioen zou worden zou het erg mooi zijn.Wie zijn je grootste aanwinsten behalve Piatti?
Filters aanpassen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:18 schreef Jodelaar het volgende:
Waar kan je zien dat een Trainer / Coach etc vrij is om een contract aan te bieden? En waar kan je Vrije spelers zien (waar contract van af loopt)
Mijn hoogste is tot nu 5-1 ofzo.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Zit op een ander forum te kijken.. is een gast die gewonnen heeft met 16-1 !!
Als de huur periode af is.. En misschien omdat er op die posities veel goede spelers staan. Plus hij kan natuurlijk en een jaar tijd flink in waarde stijgen. Ik heb ook een speler die in een half jaar 5 miljoen in waarde is gestegen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
Quick question. Ik heb (schijnbaar) een uitgeleende speler die bij Birmingham voetbalt. Hij is ¤7,500,000 waard en volgens mij een zeer goede voetballer. Ik kan hem alleen niet terugroepen van zijn verhuurperiode.
Vraag 1: Wanneer kan ik deze speler weer aan mijn selectie toevoegen?
Vraag 2: Waarom in Godsnaam, leent Celta zo'n goede speler uit?
Ik had d'r zelf niets mee te maken, omdat ik pas coach werd toen hij allang uitgeleend was.
1:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef Lyzio het volgende:
Quick question. Ik heb (schijnbaar) een uitgeleende speler die bij Birmingham voetbalt. Hij is ¤7,500,000 waard en volgens mij een zeer goede voetballer. Ik kan hem alleen niet terugroepen van zijn verhuurperiode.
Vraag 1: Wanneer kan ik deze speler weer aan mijn selectie toevoegen?
Vraag 2: Waarom in Godsnaam, leent Celta zo'n goede speler uit?
Ik had d'r zelf niets mee te maken, omdat ik pas coach werd toen hij allang uitgeleend was.
Heb met Ajax en keer met 21-2 gewonnen van fc otelul ofzoietsquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Ik zat ook bij Ajax. Na het 3e seizoen zonder prijzen waren de roddels ook dat Barcelona en Real mij wouden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb ontslag genomen bij Ajax na wanprestatie (geen CL, Beker, Landskampioen) Barcelona en Real madrid willen me wel.. Als ik geen goede ploeg krijg ga ik gewoon terug in mijn save game
Real en Barca trekken me nou echt niet.. Kies een subtopper of een topper uit een klein voetballand. Of een nog grotere uitdaging natuurlijk! Dat is toch leuk?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb ontslag genomen bij Ajax na wanprestatie (geen CL, Beker, Landskampioen) Barcelona en Real madrid willen me wel.. Als ik geen goede ploeg krijg ga ik gewoon terug in mijn save game
Dat wordt huren!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen en ga proberen het 3 jaren plan van Dortmund te volbrengen.
Meedoen om de titel.
Mijn doelstelling voor het 1e seizoen is sowieso Europees voetbal halen, dat moet te doen zijn.
Transferbudget is 500k
Zeker wat mee mogelijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef VoreG het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen en ga proberen het 3 jaren plan van Dortmund te volbrengen.
Meedoen om de titel.
Mijn doelstelling voor het 1e seizoen is sowieso Europees voetbal halen, dat moet te doen zijn.
Transferbudget is 500k
Geduld er komen vanzelf clubs, als je het te lang vindt duren kan je ook solliciteren blij clubs die op het moment geen manager hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:14 schreef Jodelaar het volgende:
Iemand ervaring of je gevraagd wordt om Manager te worden? Want ik heb overal waar Twijfel is over de manager aangeboden voor mijn werk. Seizoen is wel nog niet afgelopen maar er zijn nu al 2 plaatsen ingenomen (Neeskens - OsSsuna) en (Mario Been - Assistent PSV)
Welke club vs welke club was dat danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Feyenoordquote:Voorzitter Dick van Well stelt je een tweejarig contract tegen 5.750 per week voor. "Jij bent de ideale vervanger voor Bert van Marwijk."
Het bestuur heeft een twee-jarig plan en wil dat de ploeg meedoet om de titel in de eredivisie
Ben bang dat het inderdaad zoiets gaat worden en scouten in het Oostblok.quote:
1e seizoen wordt meedoen in het linkerrijtje en aan de hand daarvan geld binnen halen, denk ik. Veel geld heb ik niet, zeker niet door die gigantische schulden van Dortmundquote:
Lazio of Everton is dan wel leuk..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:20 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Feyenoord, Ik wacht nog wel even af.
edit: Real Madrid, Liverpool, Everton (Winnaar FA cup), Barcelona & Lazio hebben intresse getoond.
Ik heb (in FM2006) wel eens met 15-0 gewonnen met Liverpool in de eerste voorronde van de CL (was het jaar dat L'pool de CL had gewonnen maar niet via de competitie had gekwalificeerd).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:28 schreef andre347 het volgende:
Ja dat blijkt als je 20 doelpunten om je oren krijgt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik hun keeper toen had overgenomen na die wedstrijden, was best een aardig talentje.
Zonder ploeg kan ik dat nu even niet zien, maar mijn Assistent deed dat telkens.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Lyzio het volgende:
Even heel snel. Friendlies, waar regel ik die?
Naar fixtures gaan, en dan rechtsonderin, arrange friendly.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef Lyzio het volgende:
Even heel snel. Friendlies, waar regel ik die?
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:53 schreef Leonos het volgende:
Weten jullie welke club het meeste geld heeft in FM?
Real Madrid ofzo?
Meeste geld als in de club die het meest waard is of meeste geld als in club met het meeste budget?quote:
Conclusie, je hebt al een superteam.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:41 schreef VoreG het volgende:
Heb met Dortmund nu al een aardig idee van wat ik ga doen.
Heb 2 uitstekende wingers, een geweldige aanvallende middenvelder en een Seqouia boom in de spits.
4-3-3 dus veel voorzetten en lekker Duits leunen op mijn sterke verdediging, kijken of dat ook mogelijk is, 1e oefenwedstrijd komt er binnenkort aan
Budgetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meeste geld als in de club die het meest waard is of meeste geld als in club met het meeste budget?
Ik heb er ook een game mee, maar de lol is er na 2 seizoenen ook wel weer vanaf. Maar aan de andere kant, mijn middenveldquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik doe dan barca. Vind ik nog leuk ook
Met die aankopen kan je zelf FC schubbekuttenveen kampioen maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Torje, Altidore, Trabelsi en die Russische transfervrije verdediger van CSKA.
Voor de rest wat Schotse talentjes..
In 2015 is Juventus het meeste waard ( 630 miljoen euro)quote:
In 2012 staat Barca nog 1e met 533 mln. Hull City zie ik zo 1 2 3 niet staan. Maar ik krijg wel elk jaar een transferbudget van 300 mln van ze toegespeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
In 2015 is Juventus het meeste waard ( 630 miljoen euro)
Hull City staat op de 2e plaats met 530 miljoen euro.
Chelsea is gezakt tot plaats 36.
Als ik hem voor minder dan eenton kan kopen en mijn scouts vinden hem goedquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat blijkt als je 20 doelpunten om je oren krijgt.
Ik ben Hull City in die game vandaar dat ze zo hoog staan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:25 schreef Biels het volgende:
[..]
In 2012 staat Barca nog 1e met 533 mln. Hull City zie ik zo 1 2 3 niet staan. Maar ik krijg wel elk jaar een transferbudget van 300 mln van ze toegespeeld.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben Hull City in die game vandaar dat ze zo hoog staan.
Veel last van rode cijfers ook zeker?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef Suijk het volgende:
Ik ben na het 2e seizoen gepromoveerd met Omniworld, ook aardig wat huurlingen van Ajax gebruikt, en ik had mezelf als 2e nationaliteit de Poolse nationaliteit meegegeven, dus er komen daarvandaan ook aardig wat talenten die wel willen komen en geen drol kosten. In het 3e seizoen werd ik 14e in de eredivisie en sta nu aan het begin van het 4e seizoen.
Ja ontzettend, maar het bestuur blijft maar bijlappen iedere keer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel last van rode cijfers ook zeker?
Andrejs Pereplotkins is de spits die zo geweldig presteerde, het afgelopen seizoen. 19 voor finishing!
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb na het installeren van de patch echt iets vaags... mijn spitsen bij Chelsea krijg ik niet meer aan het scoren in een 4-4-2 aanvallende ruit... kansen te over maar scoren ho maar... Drogba kopt ook elke hoekschop bij de 1e paal gewoon van de goal af over de achterlijn![]()
Weet niet waar het aan ligt, die tactiek liep echt geweldig.
quote:1. No one on near post flick on
2. Best header on Challenge GK
3. 2nd best on attack far post
4. Third best on attack near post
5. One on stand on far post
6. one on forward
7. 2 on attack ball from deep
8. 1 outside area
9. leave 2 behind
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.
Corner tactic die ik gebruik:
[..]
Enge manquote:
Gewoon bij speler instellingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.
Je kan per positie instructie's geven wat ze moeten doen bij dode spelmomenten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.
Alle ballen richting 2e paal?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.
Corner tactic die ik gebruik:
[..]
quote:
Dank u allen. Engeland is trouwens Europees Kampioen geworden door met 3-2 van Spanje te winnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan per positie instructie's geven wat ze moeten doen bij dode spelmomenten.
Als het gelijk opging, had je de wedstrijd wellicht ook al eerder kunnen beslissenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:02 schreef Prik0 het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer. Je moet tegen een topteam uit de League Two in de 1ste ronde van de FA Cup, zij komen wat gelukkig op voorsprong maar het gaat helemaal gelijk op. Maak je in de 92e minuut de verdiende gelijkmaker en dan wordt de goal afgkeurd vanwege buitenspel.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |