Veel last van rode cijfers ook zeker?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:19 schreef Suijk het volgende:
Ik ben na het 2e seizoen gepromoveerd met Omniworld, ook aardig wat huurlingen van Ajax gebruikt, en ik had mezelf als 2e nationaliteit de Poolse nationaliteit meegegeven, dus er komen daarvandaan ook aardig wat talenten die wel willen komen en geen drol kosten. In het 3e seizoen werd ik 14e in de eredivisie en sta nu aan het begin van het 4e seizoen.
Ja ontzettend, maar het bestuur blijft maar bijlappen iedere keer.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Veel last van rode cijfers ook zeker?
Andrejs Pereplotkins is de spits die zo geweldig presteerde, het afgelopen seizoen. 19 voor finishing!
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb na het installeren van de patch echt iets vaags... mijn spitsen bij Chelsea krijg ik niet meer aan het scoren in een 4-4-2 aanvallende ruit... kansen te over maar scoren ho maar... Drogba kopt ook elke hoekschop bij de 1e paal gewoon van de goal af over de achterlijn![]()
Weet niet waar het aan ligt, die tactiek liep echt geweldig.
quote:1. No one on near post flick on
2. Best header on Challenge GK
3. 2nd best on attack far post
4. Third best on attack near post
5. One on stand on far post
6. one on forward
7. 2 on attack ball from deep
8. 1 outside area
9. leave 2 behind
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.
Corner tactic die ik gebruik:
[..]
Enge manquote:
Gewoon bij speler instellingenquote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.
Je kan per positie instructie's geven wat ze moeten doen bij dode spelmomenten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waar kun je die corners dan zo gedetailleerd uitplannen? Ik kan alleen bij corners aangeven waar ie naartoe moet vliegen. Eerste paal, tweede paal, centrum enzovoorts.
Alle ballen richting 2e paal?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Je moet ook elke speler weg halen bij de 1e paal.
Corner tactic die ik gebruik:
[..]
quote:
Dank u allen. Engeland is trouwens Europees Kampioen geworden door met 3-2 van Spanje te winnen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan per positie instructie's geven wat ze moeten doen bij dode spelmomenten.
Als het gelijk opging, had je de wedstrijd wellicht ook al eerder kunnen beslissenquote:Op woensdag 9 januari 2008 15:02 schreef Prik0 het volgende:
Dit is gewoon niet leuk meer. Je moet tegen een topteam uit de League Two in de 1ste ronde van de FA Cup, zij komen wat gelukkig op voorsprong maar het gaat helemaal gelijk op. Maak je in de 92e minuut de verdiende gelijkmaker en dan wordt de goal afgkeurd vanwege buitenspel.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |