Omdat ik m'n echte achternaam gebruik, en die hoeft toch niet over dit hele forum.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:27 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hoezo mogen we niet zien wat daar staat?
Ik zou het doen, voor Wijnaldum heb je genoeg andere spelers denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF Ajax heeft 41 miljoen geboden op Wijnaldum, hij is 19 en 15 miljoen waard. Doen?
Kan niet meerquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:32 schreef Happel het volgende:
Proberen er meer uit te slepen, tenzij je nog wel toekomst voor hem ziet bij jouw club.
Ik heb een ervaren keeper van 30 jaar als eerste doelman. En een jonge talentvolle keeper van 21 als reserve. Werkt goed. Als ie begint te zeuren zet ik 'm in Celta B waar ie z'n wedstrijden pakt. Bekerwedstrijden enzo speelt ie ook. Nooit geen probs mee gehad.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe doen jullie dat met je keepers? Heb je een oudere tweede keeper die niet veel hoeft te spelen? Heb je twee even goede en spelen die om en om? Heb je een jeugdig talent?
Ik heb nu 3 seizoenen met Stekelenburg en Kahriman gedaan. Stekelenburg altijd als basisspeler, en Kahriman mocht keepen in de bekerwedstrijden en dat soort ongein. In de laatste 3 wedstrijden van de competitie, mits kampioen. Maar niet regelmatig dus.
Na 2,5 seizoenen begon ie een beetje te zeuren, en nu in de winterstop van mijn 4de seizoen, dus 3,5 contractjaar, heb ik maar in overleg het contract beëindigd. Hij vond me ook niet echt lief meer enzo. Nu heb ik nog Erwin Mulder en Kenneth Vermeer onder contract, plus nog x aantal U20 keepers. Vermeer heb ik uitgeleend, Mulder pas net gehaald. Vermeer is 24 en wil ook graag keepen. Ik heb nu toch maar Ten Rouwelaar van HSV gekocht voor 2 miljoen, om een ervaren keeper achter Stekelenburg te hebben.
Lang verhaal, korte vraag: Wat is de ideale reservekeeper en hoe hou je die tevreden?
Is wel een flink bod, kun je vast nog wel wat leuke spelers voor terugkopen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan niet meer![]()
Dit was mn vraagprijs.
Ik heb Mads Laudrup al aangekocht voor die positie eigenlijk als back up. Weet niet of die net zo goed kan worden. Wijnaldum was redelijk belangrijk, tweede topscorer van mijn team. Maar veel wedstrijden zag ik hem ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:33 schreef VoreG het volgende:
Ik zou het doen, voor Wijnaldum heb je genoeg andere spelers denk ik.
Heb je vervangers op het oog? Is Wijnaldum bepalend etc etc.
Als je financieel gezond bent krijg je het hele bedrag wat de andere club betaalt, anders krijg je een percentage van dat bedrag.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik heb Mads Laudrup al aangekocht voor die positie eigenlijk als back up. Weet niet of die net zo goed kan worden. Wijnaldum was redelijk belangrijk, tweede topscorer van mijn team. Maar veel wedstrijden zag ik hem ook niet.
Heb ook nog een bod van Milan 28, daar kan ik nog wel meer van maken. Grote kans natuurlijk dat als ik ze afsla hij gaat huilen?
En kan ik alles wat ik krijg ook weer uitgeven?
Boden stromen binnen, nu ook Zaragoza en Inter. Alleen willen die met termijnen betalen.
Marco Ruben en Victor Obinna zijn helden. !quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wat duurder?Tot ongeveer tien miljoen.
Het zijn Trabelsi, Ignashevich, Wallace en Berra in de verdediging. Dan heb ik McCornmack, Johnsen, Bruno nog wat en Torje. En in de spits staan Altidore en Pospisil/Vitti.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met die aankopen kan je zelf FC schubbekuttenveen kampioen maken.
Laat je elftal eens zien.. En vooral je opstelling.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kan 60 miljoen aan spelers uitgeven. Waar moet ik beginnen
Aguero binnenhalenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerst kijken waar je zwakte zit, bij mij (real) zat de zwakte op het middenveld (rechts) dus heb ik Joaquin gekochtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Vooral niet het hele bedrag aan 2 spelers uitgeven.. Verdeel het een beetje..quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zelf scouten is veel tofferquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:43 schreef Jodelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een goed team denk ik, robben hoord er wel nog in die was geschorst. Helaas mag Joaquin geen wedstrijd in de CL meedoendaar heb ik hem te laat voor gekocht.
Hier is trouwens een Download link naar een Database die je moet importeren in FM2008 bij Verlanglijst (wish list)
http://rapidshare.com/files/82547553/toppertjes.slf.html
Iedereen die je zeker moet contracteren staan daar in (ook die niet eens 1k kosten)
Dat had ik dus ook, en nu kan die speler niet meer meedoenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb een speler niet geregistreerd. Het kan wel nog, maar dan moet ik snel zijn. Waar doe ik zoiets?
QFT.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:29 schreef Ordinair het volgende:
Laat je elftal eens zien.. En vooral je opstelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |