Ik zou eerst eens wat spelers wegjagen, of naar je B team sturenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bozovic staat er meestal in voor Hansen en Fromlowitz is mn eerste keeper.
Droppen met je transferprijs dat het nog nét aanvaardbaar is (mits je ze écht niet kwijt komt) en dan aanbieden bij clubs. Werkt bij mij altijd goed met spelers die loon vreten en verder niets toevoegen, of gewoon heel weinig speelminuten gaan krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat lukt me dus niet
Mn wazige sattelietclub Novara wil ook niemand heen
Zojuist met 1-0 van Valladolid gewonnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:45 schreef Jodelaar het volgende:Sergio Ramos was net terug van een Blessure, was ook weer helemaal klaar om te spelen. Krijgt hij een beuk van Alvaro (Valladolid) is hij weer geblesseerd voor 2 maanden
..
Ik had in die wedstrijd ook nog is 2x rood gehad maar wel met 3-0 gewonnenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zojuist met 1-0 van Valladolid gewonnenIn de 93e minuut ging een back van Valladolid langs de lijn, Powel onderschept de bal (en ik dacht nog van, nu onderscheppen of je verliest met 1-0) passt in één keer op Manchev en die pakt 'm op de volley
FM laat je af en toe hele rare bewegingen maken in je bureaustoeltje.
Hoog baltempo en veel pressie in het begin van de wedstrijd en na de 1-0 je normale spel.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:26 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb echt moeite met kleine kut ploegjes die met AMC spelen. Hoe defenden jullie die? (Instructies tegenstander)
Tackling hard op die AMC werkt altijd perfectquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:26 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb echt moeite met kleine kut ploegjes die met AMC spelen. Hoe defenden jullie die? (Instructies tegenstander)
Mauro Zarate, Eddie Johnson, Billy Sharp, Vagner Love, Podolski, Falcao, Alan Kardec, Saivet, Aquafresca, Lindado , Rolando Bianchi, Dagoberto, Cesar Delgado, Prudnikov, Mario Gomez, , Palacio, Agouda, Omar Andrade,Nilmar, Jo, Kerzhakov, Sychev, Christian Benitez, Bruno Mezenga, Celsinho, Sultan Cem, Lavezzi, Nazarith, Stancu.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb mn 30 goals in een seizoen spits nog niet gevonden.![]()
Andrejs Pereplotkinsquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb mn 30 goals in een seizoen spits nog niet gevonden.![]()
Die bakte er in mn Dinamo Kiev game echt helemaal niks van...quote:
35(1) wedstrijden, 39 doelpunten, seizoen daarop meteen al zes treffers in twee wedstrijden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:49 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Die bakte er in mn Dinamo Kiev game echt helemaal niks van...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:00 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Cesc heeft niet zulke gortige salariseisen.
Het is jouw probleem?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:11 schreef Jodelaar het volgende:
Iemand een oplossing wat ik met Pepe moet doen, Baptista, Sneijder, Raul, Robinho en Joaquin hebben inmiddels al hekel aan hem
Kijk dat is dan wel weer lekker..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
35(1) wedstrijden, 39 doelpunten, seizoen daarop meteen al zes treffers in twee wedstrijden.
Je kan kiezen:quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:11 schreef Jodelaar het volgende:
Iemand een oplossing wat ik met Pepe moet doen, Baptista, Sneijder, Raul, Robinho en Joaquin hebben inmiddels al hekel aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |