Je vergeet Wilhelmssonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef sjimz het volgende:
Speel je niet met Feyenoord met Landzaat en Podolski en Hansson?
Al 3x kampioen geworden, mij te saailquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef sjimz het volgende:
Speel je niet met Feyenoord met Landzaat en Podolski en Hansson?
En dan ga je maar een moeilijke uitdaging aan met Anderlechtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Al 3x kampioen geworden, mij te saail
Patch 8.0.2 Onderwegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:19 schreef Happel het volgende:
Kwam de patch nou vandaag?
Javi Martinez - Joris Delle - Pietje Velthuizen - Vincent Degrequote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:27 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog een goede jeugdige keeper voor een miljoentje of 5-6?
Enyeama, Ustari, Delle, Degre, Manuel Neuer, Cassio, Fraga, Ochoa, Scribe, Jourdren, Rensing, Lehtovaara, Schmeichel, Begovic.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:27 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand nog een goede jeugdige keeper voor een miljoentje of 5-6?
Dan is er toch wat mis met je spitsen cq. aanvoer naar je spitsenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:41 schreef Urquhart het volgende:
Die Jan Vertonghen doet het erg goed bij mij. Topscorer van het elftal
Je hebt Urzaiz verkochtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:39 schreef Lyzio het volgende:
Transfers zijn ook weer gemaakt:
GEKOCHT
- Djamel Bakar
- Bogdan Stancu
- Lebohang Mokoena
- Michael Bradley
- Breno
- Toto Tamuz
- Erik Edman
- Mathías Cahais
VERKOCHT
- Edgar Manucharyan
- Gabri
- Ismael Urzaiz
- Jan Vertonghen
Spitsen scoren ook wel, maar hij staat altijd goed bij de dode-spel situaties.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan is er toch wat mis met je spitsen cq. aanvoer naar je spitsen
Cassio is qua talent veeel beter.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:41 schreef Lyzio het volgende:
Lyzio dankt u allen.
Onderhandelingen lopen met Rensing en Fraga![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
Ik heb met mijn PSG game zelfs Urzaiz gekocht!
Niet dat hij speelt maar het is een belangrijke factor in de aanloop naar het kampioenschap!
2,4 miljoen, waarvan 4 ton direct.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor Toto moeten betalen? Ik kreeg 'm pas binnen op 3,1 miljoen.
Hij is onwijs goed. Net als Zuiverloon, die heb ik ook gehaald.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:17 schreef sjimz het volgende:
Ryan Donk voor 10 miljoen gekocht
Wat een kapitaalverkrachting zeg
10 miljoenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is onwijs goed. Net als Zuiverloon, die heb ik ook gehaald.
Nogmaals, in 2009 is hij flink in waarde gestegen in mijn spel.quote:
Heeft ie al gescoord?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is onwijs goed. Net als Zuiverloon, die heb ik ook gehaald.
Had acute versterking nodig na het vertrek van een aantal verdedigers en nog precies 10 miljoen in kas. Voor minder kwam ie niet. Het is wel in 2009 he, niet aan het begin van het spel.![]()
Voor 10 M had je 2 verdedigers kunnen halen die beiden beter zijn dan Donk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nogmaals, in 2009 is hij flink in waarde gestegen in mijn spel.
Nee, Zuiverloon wel.quote:
Vertel...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor 10 M had je 2 verdedigers kunnen halen die beiden beter zijn dan Donk.
Je vergeet Cris, Leonardo, Samba, Nordtveit.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cahais, Digard, Cabral, Oliva, Schwechlen, Filipenko, Faraoni, Djourou, Radu.
Jordy Buijsquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cahais, Digard, Cabral, Oliva, Schwechlen, Filipenko, Faraoni, Djourou, Radu.
Goede verdedigersquote:
Ik heb er 3 van deze gescout. Twee zijn 'kwalitatief minder goed', en hebben niet genoeg talent om net zo goed te worden, de andere 'komt qua niveau niet in de buurt', en heeft lang niet genoeg talent om net zo goed te worden. (Fabio Fária, Julian Schmidt, Ken Reichel.)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:43 schreef sjimz het volgende:
Fabio Faria, Ranocchia, Andronic, Geiger, Julian Schmidt, Ken Reichel en Gavish zijn allemaal ongeveer evengoed als Donk en zijn gratis tot maximaal 200.000 euro op te halen
Dan zou ik je assistent niet meer laten beoordelenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Donk wordt door mijn assistent beoordeeld als beter dan Cahais.![]()
Er zijn ook zat spelers die een vaste PA hebben die hoger kan liggen dan een -9.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Alleen Oded Gavish ken ik uit dat lijstje en hij is tevens de enige uit jouw lijstje die een -9 rating heeft.
Ze vinden er 3 even goed (al mijn assistenten/scouts/trainers), alleen mijn assistent zet Donk wel in de basis en Cahais niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan zou ik je assistent niet meer laten beoordelen
Als die 37-jarige er 4 per wedstrijd inlegt, hoor je mij ook niet klagen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:21 schreef VoreG het volgende:
Als ik iets heb geleerd is om niet naar mijn assistent te luisteren.
Die vond het beter om een 37-jarige pinchhitter in de basis zetten ten faveure van mijn supertalentvolle aanvaller die op elk vlak beter was behalve in lengte en gewicht
Ja, ik heb wel gemerkt om er niet té veel waarde aan te hechten. Maar ik heb een aantal hele goede scouts en hun mening interesseert me wel degelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als die 37-jarige er 4 per wedstrijd inlegt, hoor je mij ook niet klagen hoor
Met een finishing en composure van onder de 14, neh denk het niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als die 37-jarige er 4 per wedstrijd inlegt, hoor je mij ook niet klagen hoor
Hallo? Trek jij nu de kwaliteiten van Urzaíz in twijfel?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:21 schreef VoreG het volgende:
Als ik iets heb geleerd is om niet naar mijn assistent te luisteren.
Die vond het beter om een 37-jarige pinchhitter in de basis zetten ten faveure van mijn supertalentvolle aanvaller die op elk vlak beter was behalve in lengte en gewicht
Het was niet Urzaiz. Die had veeeeel betere stats. Die heeft ook bij moves staan: 'Kan vanaf de bank een wedstrijd beslissen'quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hallo? Trek jij nu de kwaliteiten van Urzaíz in twijfel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |