In mijn eerste seizoen (8.01) met Yeovil gekocht. Zit nu in het 3e seizoen en hij is al 9,75 miljoen waard. Toppertje in wording.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:32 schreef DaMart het volgende:
Wat een wedstrijd net! Met 5-4 van Inter gewonnen in de Championsleague. We staan nu bovenaan in de groep met Juventus, Inter en Steaua, een stuk beter dan ik vooraf had gehoopt.
Kent iemand de Roemeense spits Stancu trouwens? Hij heeft wel leuke statistieken, en ik denk dat ik hem voor volgend seizoen maar eens ga proberen vast te leggen.
Ah, ok. Zo intensief heb ik hier nog niet meegelezen, en ik heb ook bijna 4 maanden over mijn eerste seizoen FM2008 gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is al vanaf dat FM2008 gereleased werd genoemd als talent, dus halen![]()
![]()
Ik ben niet op zoek naar voorgekauwde trainingsschema's, die maak ik liever gewoon zelf. Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen met verschillende trainingen. Train je bijvoorbeeld alle eerste-elftalspelers in 1 schema, alle reserves in 1 schema, etc. of per positie een schema?quote:Heeft iemand nog tips voor de trainingen? Ik denk er namelijk over om mijn trainingen om te gaan gooien. Ik werk nu met 3 schema's: het standaard goalkeeperschema, en twee eigen schema's: een voor aanvallende spelers en een voor verdedigende. Ik vraag me nu af of het niet een beter rendement geeft als ik dit nog iets meer uitsplits, zodat ik voor elke linie een apart schema krijg.
Dat maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ok. Zo intensief heb ik hier nog niet meegelezen, en ik heb ook bijna 4 maanden over mijn eerste seizoen FM2008 gedaan.
Ik doe per positie een schema en dan heb ik ook nog schema's waarin heel erg veel aandacht wordt besteed aan fitheid ed (daar zet ik dus alle spelers 1 keer in de zoveel tijd een tijdje in).quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
Even een vraag op herhaling trouwens:
[..]
Ik ben niet op zoek naar voorgekauwde trainingsschema's, die maak ik liever gewoon zelf. Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen met verschillende trainingen. Train je bijvoorbeeld alle eerste-elftalspelers in 1 schema, alle reserves in 1 schema, etc. of per positie een schema?
daarnaast ben ik nog zoekende en aan het uitproberen of het in de jeugd ook wat oplevert als je per positie gaat trainen.. Zo ja hoe de training er dan uit moet zien.. maar ivm afstuderen staat FM even op een laag pitje..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik doe per positie een schema en dan heb ik ook nog schema's waarin heel erg veel aandacht wordt besteed aan fitheid ed (daar zet ik dus alle spelers 1 keer in de zoveel tijd een tijdje in aan het begin van het seizoen een tijdje in).
Ik dacht eigenlijk dat we een teamscreen kregen, maar in ieder geval net resultaat behaaldquote:Op maandag 24 maart 2008 13:00 schreef Ordinair het volgende:
En eindelijk ben ik kampioen van Engeland geworden. In mijn 3e seizoen bij Fulham heb ik dan eindelijk geschiedenis geschreven. Fulham voor het eerst in haar bestaan kampioen. Ook ben ik nog in de race van de UEFA Cup waar ik in de finale sta tegen AS Roma. Meer informatie en screens volgen!
[ afbeelding ]
Komt er ook aan!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat we een teamscreen kregen, maar in ieder geval net resultaat behaald
Even op een torrent site zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:23 schreef Radegast het volgende:
Is er ergens een superpack te downloaden waar alle logos en kits inzitten?
Vooral de kitpack van ZuidAfrika SPL is van absolute schoonheid (wie zou die nou gemaakt hebben...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:51 schreef Prik0 het volgende:
Alle kits per competitie:
http://www.community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=21038
Alle logo's downloadbaar per competitie/land/continent en superpack:
http://community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=24962&st=0
hoe krijg je dit voormekaar man??quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:59 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de Europese Super Cup gewonnen! Helaas is Vaughan wel geofferd..Maar dat is maar voor 2 weken. Stancu kan die plek wel even over nemen!
Je bent te goed voor onsquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Blijven oefenen.
De lol is er eigenlijk wel bij mij af in mijn zuid afrika game.
Heb nu voor de 2e achtereenvolgende keer de African Champions League en voor de 3e keer kampioen van Zuid Afrika.
Wil eigenlijk wel een nieuwe uitdaging maar weet niet welke uitdaging nog leuk is.
Dat heb ik dus ook. Eigenlijk heb ik wel genoeg van mijn Fulham game maar weet niet wat ik anders moet. Dus ga ik gewoon verder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Blijven oefenen.
De lol is er eigenlijk wel bij mij af in mijn zuid afrika game.
Heb nu voor de 2e achtereenvolgende keer de African Champions League en voor de 3e keer kampioen van Zuid Afrika.
Wil eigenlijk wel een nieuwe uitdaging maar weet niet welke uitdaging nog leuk is.
2e Divisie Indonesië, India als het maar niet die ene goede club is, Laagste divisie Zweden, genoeg te verzinnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ben wel in voor een challenge, maar wat moet dan de challenge worden?
Laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef sjimz het volgende:
eitje dus.
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je met een Nederlandse 3e-klasser kon spelen was sjimz binnen 6 jaar ook winnaar van de CL.
Dus dat komt wel goed.
Met patch 8.0.2 gaat het ook prima hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.
Misschien nu puur voor de funquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef Prik0 het volgende:
Hier is ie dan:
http://rapidshare.com/files/102998997/Akropolis.fm.html
Vergeet niet om je reputatie op Zondagamateur te zetten.
Doen we er een puntentelling van oid of puur voor de fun?
Zodra ik tijd heb, doe ik ook wel even mee..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef Prik0 het volgende:
Hier is ie dan:
http://rapidshare.com/files/102998997/Akropolis.fm.html
Vergeet niet om je reputatie op Zondagamateur te zetten.
Doen we er een puntentelling van oid of puur voor de fun?
Ik heb hem op Zondagamateur gezet aangezien automatisch soms nogal random is(Ooit automatisch gedaan bij PSV was mijn reputatie regionaal en wou iedereen me weg hebben inclusief alles spelers.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:45 schreef donroyco het volgende:
Even rondkijjken bij Akropolis en dan volgende week beginnen
Vergeet niet om managerervaring op automatisch te zetten en je nationaliteit alleen op de Nederlandse te zetten...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |