Dat heb ik dus ook. Eigenlijk heb ik wel genoeg van mijn Fulham game maar weet niet wat ik anders moet. Dus ga ik gewoon verder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Blijven oefenen.
De lol is er eigenlijk wel bij mij af in mijn zuid afrika game.
Heb nu voor de 2e achtereenvolgende keer de African Champions League en voor de 3e keer kampioen van Zuid Afrika.
Wil eigenlijk wel een nieuwe uitdaging maar weet niet welke uitdaging nog leuk is.
2e Divisie Indonesië, India als het maar niet die ene goede club is, Laagste divisie Zweden, genoeg te verzinnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ben wel in voor een challenge, maar wat moet dan de challenge worden?
Laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef sjimz het volgende:
eitje dus.
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je met een Nederlandse 3e-klasser kon spelen was sjimz binnen 6 jaar ook winnaar van de CL.
Dus dat komt wel goed.
Met patch 8.0.2 gaat het ook prima hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.
Misschien nu puur voor de funquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef Prik0 het volgende:
Hier is ie dan:
http://rapidshare.com/files/102998997/Akropolis.fm.html
Vergeet niet om je reputatie op Zondagamateur te zetten.
Doen we er een puntentelling van oid of puur voor de fun?
Zodra ik tijd heb, doe ik ook wel even mee..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:10 schreef Prik0 het volgende:
Hier is ie dan:
http://rapidshare.com/files/102998997/Akropolis.fm.html
Vergeet niet om je reputatie op Zondagamateur te zetten.
Doen we er een puntentelling van oid of puur voor de fun?
Ik heb hem op Zondagamateur gezet aangezien automatisch soms nogal random is(Ooit automatisch gedaan bij PSV was mijn reputatie regionaal en wou iedereen me weg hebben inclusief alles spelers.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:45 schreef donroyco het volgende:
Even rondkijjken bij Akropolis en dan volgende week beginnen
Vergeet niet om managerervaring op automatisch te zetten en je nationaliteit alleen op de Nederlandse te zetten...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |