Komt er ook aan!quote:Op maandag 24 maart 2008 23:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat we een teamscreen kregen, maar in ieder geval net resultaat behaald
Even op een torrent site zoeken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:23 schreef Radegast het volgende:
Is er ergens een superpack te downloaden waar alle logos en kits inzitten?
Vooral de kitpack van ZuidAfrika SPL is van absolute schoonheid (wie zou die nou gemaakt hebben...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:51 schreef Prik0 het volgende:
Alle kits per competitie:
http://www.community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=21038
Alle logo's downloadbaar per competitie/land/continent en superpack:
http://community.sortitoutsi.net/index.php?showtopic=24962&st=0
hoe krijg je dit voormekaar man??quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:59 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de Europese Super Cup gewonnen! Helaas is Vaughan wel geofferd..Maar dat is maar voor 2 weken. Stancu kan die plek wel even over nemen!
Je bent te goed voor onsquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Blijven oefenen.
De lol is er eigenlijk wel bij mij af in mijn zuid afrika game.
Heb nu voor de 2e achtereenvolgende keer de African Champions League en voor de 3e keer kampioen van Zuid Afrika.
Wil eigenlijk wel een nieuwe uitdaging maar weet niet welke uitdaging nog leuk is.
Dat heb ik dus ook. Eigenlijk heb ik wel genoeg van mijn Fulham game maar weet niet wat ik anders moet. Dus ga ik gewoon verder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
Blijven oefenen.
De lol is er eigenlijk wel bij mij af in mijn zuid afrika game.
Heb nu voor de 2e achtereenvolgende keer de African Champions League en voor de 3e keer kampioen van Zuid Afrika.
Wil eigenlijk wel een nieuwe uitdaging maar weet niet welke uitdaging nog leuk is.
2e Divisie Indonesië, India als het maar niet die ene goede club is, Laagste divisie Zweden, genoeg te verzinnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ben wel in voor een challenge, maar wat moet dan de challenge worden?
Laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef sjimz het volgende:
eitje dus.
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je met een Nederlandse 3e-klasser kon spelen was sjimz binnen 6 jaar ook winnaar van de CL.
Dus dat komt wel goed.
Met patch 8.0.2 gaat het ook prima hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:57 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Als patch 8.0.2 niet was uitgekomen was het mij ook gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |