Dit gebeurt bij (bijna) alle illegale versies. Is vanuit producentenoogpunt ook heel logisch. En nu opbokken met je gezeur over dowloads.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan kan je niks anders doen dan opnieuw een crack te installeren of een spel kopen?
Iemand bij wie dit ook gebeurt is?
Otelul!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
Voor Aston Villa een DR, AMR en AML gezocht, liefst ook linksbenige DC en een veel scorende ST.
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef RayMania het volgende:
AML zou ik Traoré proberen. Voor 1,5 miljoen te halen, binnen een seizoen te verkopen voor +11.
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.
Ik heb ik het 2e seizoen Vaughan gekocht voor 20 miljoen toen ik Sharp net had verkocht voor dezelfde prijs, geen seconde spijt van gehad. Voornaam is James en volgens mijn scouts was hij beter dan Sharp.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?
[..]
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaan we nu krijgen dan? Ik krijg misschien een nieuwe voorzitter, ok, maar gaat dat nog gevolgen hebben?
Lekker dan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.
Ik zou toch voor Sharp gaan hoor, icm Vaughan, beide prachtspelers waar je veel aan kunt hebben, en veel aan kunt verdienen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?
[..]
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
mja dat is een heel goede.. dat vroeg ik me ook al af... misschien omdat ik een relatief kleine club ben?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
Waarom wordt Sychev dan ineens minder waard, Gerard?
Misschien is die huidige koploper wel een leuke uitdaging. Iets met Cluj.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |