abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57174870

SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Patch 8.0.1
    PC Boxed - Mirror - Torrent
    Mac Boxed - Torrent

Changelist

FM Genie Scout

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
    | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
    | 21 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    En dan kan je niks anders doen dan opnieuw een crack te installeren of een spel kopen?

Iemand bij wie dit ook gebeurt is?
    Dit gebeurt bij (bijna) alle illegale versies. Is vanuit producentenoogpunt ook heel logisch. En nu opbokken met je gezeur over dowloads.

[ Bericht 41% gewijzigd door EnGCatjuh op 05-03-2008 15:23:28 ]
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_57174928
    Ik ga weer es verder met m'n Wonderkids-spel, es kijken of we Man U aan de schandpaal kunnen nagelen
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_57175047
    En ik ga weer verder met Fulham. Vorderingen gaan overigens prima.. Aan het begin had ik weinig engels mannen, maar ondertussen is mijn selectie aardig engels. Met namen als Seb Hines, Paul Konchesky, Theo Walcott, Stewart Downing, Craig Gardner en James Vaughan in de basis is mijn team redelijk engels zoals je ziet. Ik zit nu in het derde seizoen en speel UEFA: 1e ronde tegen Besiktas de thuiswedstrijd gewonnen met 2-1. Hopen dat ik uit iets in te brengen heb. Na 6 wedstrijden in de competitie sta ik 10e en ik moet in het linkerrijtje terecht komen. Ik hoop dat het gaat lukken!
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
      woensdag 5 maart 2008 @ 15:21:02 #4
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_57175173
    tvp
    pi_57175599
    Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_57175788
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
    Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
    Otelul!

En waar je op moet letten? Hetzelfde als bij Fulham, denk ik.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_57176022
    TvP
    Hajeto!
      woensdag 5 maart 2008 @ 16:13:40 #9
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_57176260
    Voor Aston Villa een DR, AMR en AML gezocht, liefst ook linksbenige DC en een veel scorende ST.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_57176385
    AML zou ik Traoré proberen. Voor 1,5 miljoen te halen, binnen een seizoen te verkopen voor +11.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_57176462
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
    Voor Aston Villa een DR, AMR en AML gezocht, liefst ook linksbenige DC en een veel scorende ST.
    Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.
    AFC Ajax - SS Lazio
      woensdag 5 maart 2008 @ 16:27:50 #12
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_57176513
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef RayMania het volgende:
    AML zou ik Traoré proberen. Voor 1,5 miljoen te halen, binnen een seizoen te verkopen voor +11.
    Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 16:24 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.
    Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_57176551
    Het is die van Rosenborg. Iets met Razack erin ofzo.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_57176587
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
    Ik heb ik het 2e seizoen Vaughan gekocht voor 20 miljoen toen ik Sharp net had verkocht voor dezelfde prijs, geen seconde spijt van gehad. Voornaam is James en volgens mijn scouts was hij beter dan Sharp.

De naam van die Zweed is trouwens Henok Goitom. Als je Andy Carroll trouwens goedkoop kan kopen zou ik het ook doen. Ook in het 3e seizoen wonderkind maar nog wel slechter dan Vaughan maar qua talent beter.

De return tegen Besiktas 2-2 gespeeld dus ik ben door naar de volgende ronde!
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_57176749

Wat gaan we nu krijgen dan? Ik krijg misschien een nieuwe voorzitter, ok, maar gaat dat nog gevolgen hebben?
    AFC Ajax - SS Lazio
    pi_57176904
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Ordinair het volgende:
    [ afbeelding ]
    Wat gaan we nu krijgen dan? Ik krijg misschien een nieuwe voorzitter, ok, maar gaat dat nog gevolgen hebben?
    Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.
    pi_57177097
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 16:49 schreef andre347 het volgende:

[..]

Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.
    Lekker dan.

En dan zeggen ze ook nog dat ik de 'Poule des Doods' zit.
    AFC Ajax - SS Lazio
      woensdag 5 maart 2008 @ 18:08:47 #18
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_57178384
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Ik zou toch voor Sharp gaan hoor, icm Vaughan, beide prachtspelers waar je veel aan kunt hebben, en veel aan kunt verdienen..
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_57179806
    Maar eens naast New Qatar met de Free Transfer update begonnen, met Feyenoord. Ik heb op zich wel een leuk team staan, maar Ajax heeft echt een topteam met C. Seedorf, Sneijder, Deco, Ronaldo, Kuyt, van Bronckhorst, van der Sar en vele andere.

Dat geld had ik niet, maar dit geld wel:
    DM: Shovkovski
    VR: Demel
    VC: Heitinga
    VC: Saeijs
    VL: Jankulovski
    MC: Theo Jansen
    MC: Flamini
    MC: Ernesto Perex
    AMC: Cziommer
    AC: Vagner Love
    AC: Samaras

Op de bank heb ik onder andere Andre Bahia, Collins John, Arnold Kruiswijk, Marnix Kolder en vele andere.
    In de jeugd lopen Wijnaldum, Bojan, Altidore en nog wat talentjes.
    pi_57181021
    In de halve finale League Cup gewoon 'n 2-0 overwinning geboekt in de 1e leg tegen Man U

Ze kwamen met 'n half B-elftal op de proppen en dat hebben ze geweten Billy Sharp schoot met scherp Nu uit proberen de schade beperkt te houden
      woensdag 5 maart 2008 @ 20:33:14 #21
    188665 Wurdsje
    High Times
    pi_57181671
    Zoals in het vorige topic al vermeldt ben ik ook in het 2de seizoen met Kopenhagen kampioen geworden.. Hieronder volgen de screens van mijn prestaties van het seizoen..

Kampioen

De Deense Beker

De Deense Supercup

In de Champions League ben ik tot de eerste Knock-Out ronde gekomen..

Hier nog een opvallende screen. Mn keeper werd gekozen in het Champions League Dream Team

Mn top aankoop van het seizoen Sychev (9 miljoen) was zn geld meer dan waard..

Hij liep mooi 1 op 1.. Hopelijk kan ie dat komend seizoen voortzetten op die manier..
      woensdag 5 maart 2008 @ 20:38:04 #22
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_57181832
    Waarom wordt Sychev dan ineens minder waard, Gerard?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 5 maart 2008 @ 20:53:39 #23
    188665 Wurdsje
    High Times
    pi_57182294
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
    Waarom wordt Sychev dan ineens minder waard, Gerard?
    mja dat is een heel goede.. dat vroeg ik me ook al af... misschien omdat ik een relatief kleine club ben?
    pi_57182872
    FA-cup 3e ronde tegen Middlesbrough uit is 1-1 geworden, ik mag nu thuis tegen ze.

Wat ik wel behoorlijk raar vind is dat ik de belangrijkste spelers niet kan selecteren, alsof ze niet bekergerechtigd zijn Fijn is dat
    pi_57193987
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
    Misschien is die huidige koploper wel een leuke uitdaging. Iets met Cluj.

Nu ga ik even het tweede seizoen van Kopenhagen afmaken. Beker iig al gewonnen
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')