Dit gebeurt bij (bijna) alle illegale versies. Is vanuit producentenoogpunt ook heel logisch. En nu opbokken met je gezeur over dowloads.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En dan kan je niks anders doen dan opnieuw een crack te installeren of een spel kopen?
Iemand bij wie dit ook gebeurt is?
Otelul!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:13 schreef M0NTANA het volgende:
Voor Aston Villa een DR, AMR en AML gezocht, liefst ook linksbenige DC en een veel scorende ST.
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef RayMania het volgende:
AML zou ik Traoré proberen. Voor 1,5 miljoen te halen, binnen een seizoen te verkopen voor +11.
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Vaughan als ST. Die is even later wonderkind. Bij mij scoort ie lekker.. Ongeveer 1 op 1. Natuurlijk kun je ook die gast halen van Sunderland, die Zweed. Ben even zijn naam kwijt.
Ik heb ik het 2e seizoen Vaughan gekocht voor 20 miljoen toen ik Sharp net had verkocht voor dezelfde prijs, geen seconde spijt van gehad. Voornaam is James en volgens mijn scouts was hij beter dan Sharp.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?
[..]
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaan we nu krijgen dan? Ik krijg misschien een nieuwe voorzitter, ok, maar gaat dat nog gevolgen hebben?
Lekker dan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:49 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je wel gepresteerd heb wordt je niet ontslagen maar er komt vast wel een nieuwsbericht met info over de eventuele veranderingen.
Ik zou toch voor Sharp gaan hoor, icm Vaughan, beide prachtspelers waar je veel aan kunt hebben, en veel aan kunt verdienen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zijn er heel veel van, wat is zijn voornaam en waar speelt hij?
[..]
Wat is zijn voornaam? Billy Sharp kost nu zo'n 5 miljoen euro, is Vaughan goedkoper?
mja dat is een heel goede.. dat vroeg ik me ook al af... misschien omdat ik een relatief kleine club ben?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:38 schreef donroyco het volgende:
Waarom wordt Sychev dan ineens minder waard, Gerard?
Misschien is die huidige koploper wel een leuke uitdaging. Iets met Cluj.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:40 schreef Ordinair het volgende:
Na mijn Fulham game wil ik wel graag een club in Roemenië gaan coachen.. Welke club zal ik dan kiezen? En waar moet ik op letten?
Dat vreemdelingen legioen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:52 schreef Strooper het volgende:
[..]
Misschien is die huidige koploper wel een leuke uitdaging. Iets met Cluj.
Nu ga ik even het tweede seizoen van Kopenhagen afmaken. Beker iig al gewonnen
Wat is het nou? Newcastle of Chelsea?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat is dat goddomme voor onzin dat ik m'n beste spelers niet in de FA-cup kan opstellenZo maak ik natuurlijk geen kans tegen Chelsea
Belachelijk ..
Ow op die manier.. Ik heb ook 1 (Engelse) speler die niet in de FA cup mag spelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Newcastle in de League Cup en Chelsea in de 3e ronde FA-cup, kansloos met 4-0 verloren ..
Ongeveer m'n hele basisteam mag niet meedoenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ow op die manier.. Ik heb ook 1 (Engelse) speler die niet in de FA cup mag spelen.
Eerste wedstrijd van AS Roma met 3-1 gewonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Lekker dan.
[ afbeelding ]
En dan zeggen ze ook nog dat ik de 'Poule des Doods' zit.
Hoezo mag dat niet?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ongeveer m'n hele basisteam mag niet meedoenIk moet zelfs moeite doen om 'n team op de been te krijgen.
Weet iemand van deze regel? Ik vind 't werkelijkwaar belachelijk, zo maak je toch NOOIT kans om tegen de grote clubs te overwinnen in de FA-cup?
Maakt niks uit volgens mijquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:26 schreef Breach het volgende:
He, even een n00b vraagje van mij.. Als je de "nieuwe" 8.0.2. patch wil installeren moet je dan de 8.0.1. patch al geinstalleerd hebben of maakt dat niets uit?
Saivetquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zie nu pas dat Henri Saivet in m'n -18 in 21 wedstrijden 53 keer heeft gescoord met gemiddelde 8.77Even overhevelen naar 't eerste
Ik heb hem inmiddels in mijn B team samen met Baxter. Geweldige talenten die volgend jaar (4e seizoen) naar het eerste mogen.quote:
volgens mij een bepaald percentage van het aantal gespeelde interlands over een periode van 2 of 3 jaar..quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels in mijn B team samen met Baxter. Geweldige talenten die volgend jaar (4e seizoen) naar het eerste mogen.
Met hoeveel interlands kom je eigenlijk in aanmerking voor een werkvergunning in Engeland? Ik heb een hele talentvolle speler uit de VS weten te strikken die pas net 18 is maar al wel interlands speelt.
Ik wil "altijd" bij dezelfde club brengen. Ben nu met blackpool bezig en wil daar uiteindelijk ook kampioen mee worden en de Champions League winnen. Maar dan ben ik een heel aantal seizoenen verder denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef RayMania het volgende:
En hoe staat het met Kopenhagen, jorien?
Ik kreeg een aanbod van West Ham United, werden in 2008/2009 16e in de Premier League en lijkt mij wel een uitdaging om ze het roer op te draaien.
Ik vond Denemarken wat eentonig worden. Eén keer kampioen, één keer Supercup en één keer de beker gewonnen. Alle prijzen dus, op naar de volgende uitdaging met een veel mindere clubquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik wil "altijd" bij dezelfde club brengen. Ben nu met blackpool bezig en wil daar uiteindelijk ook kampioen mee worden en de Champions League winnen. Maar dan ben ik een heel aantal seizoenen verder denk ik
Ik vind het ook wat eentonig worden.. alleen dat na 2 seizoenen.. Ik zoek nu eigenlijk nog een nieuwe leuke club om te beginnen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond Denemarken wat eentonig worden. Eén keer kampioen, één keer Supercup en één keer de beker gewonnen. Alle prijzen dus, op naar de volgende uitdaging met een veel mindere club.
Misschien is Portugal wat? Wel redelijk veel Europese plaatsen, maar toch niet het grootste voetballand van Europa. Of Schotland, Hearts ofzo?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat eentonig worden.. alleen dat na 2 seizoenen.. Ik zoek nu eigenlijk nog een nieuwe leuke club om te beginnen...
(geen engelse, spaanse, duitse of italiaanse club)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |