abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54443852
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

SI Downloads

Hulpprogramma's

| 01 | 02 | 03 | 04 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_54443974
    Ik ben inmiddels wel uit de rode cijfers, maar voor hoe lang
    pi_54444036
    Fuuuuuuuuuuuuuck mijn sterspeler Lindado wou zn contract niet verlengen, dus ik dacht van laat ik hem dan maar verkopen, contract van nog een jaar, zn 'waarde' was 1,5 miljoen. Bied er een club 2 miljoen zegt het bestuur dat het een te goed bod is om te weigeren!:@:@:@:@ wtf

vuile jostie, mijn speler is nog jong, degene die het team draagt en dan verkopen ze hem voor louzy 2 miljoen!
    fucking piemels
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
      woensdag 7 november 2007 @ 23:15:04 #4
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54444041
    TVP
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54444103
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    ahhh.. op die manier.. zoiets speel ik ook met Kiev..

Normaliter speelt Shelaev op de plek van Asatiani, die dan weer een linie terugschuift op de positie van Vaschuk...
    pi_54444192
    ze hebben mn beste speler verkocht voor 2 miljoen in de winterstop ..
    hij was degene die de goals maakte, in 19 wedstrijden 18 goals.

nu moet ik als de bliksem zijnde .. als Veendam een 'redelijke' opvolger vinden voor less than 2 million
    iemand een idee?
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    pi_54444210
    Ik zit inmiddels ook flink in de rode cijfers, waarvan weet ik niet. Maar hopelijk is dit einde van 't seizoen weggewerkt met 'n kampioenschap/CL/FA-cup of wat transfers ..
    "If you're not a manc, you're a wank"
      woensdag 7 november 2007 @ 23:28:14 #8
    2964 Armageddon
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_54444544
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
    ze hebben mn beste speler verkocht voor 2 miljoen in de winterstop ..
    hij was degene die de goals maakte, in 19 wedstrijden 18 goals.

nu moet ik als de bliksem zijnde .. als Veendam een 'redelijke' opvolger vinden voor less than 2 million
    iemand een idee?
    Hogendorp
    pi_54445088
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 23:28 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Hogendorp
    hij wou niet naar mij toe goede speler dat wel !
    pi_54445543
    tvp
    pi_54445837
    OMFG.. Barcelona uitgeschakeld in de kwartfinale van de CL..

terwijl ik eigenlijk gewoon in beide wedstrijden teveel heb gehad.. ben 2 keer eigenlijk van de mat gespeeld..

OMG.. wat een kutsupporters heb ik eigenlijk..

Kommop zeg tis Barcelona.. ik speel niet tegen FC Omniworld of zo..
    pi_54446169
    Met die rode cijfers enzo lijkt het mij niet verstandig om het te gaan spelen. Ik voorspel een laptop door het raam.
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
      donderdag 8 november 2007 @ 00:30:55 #13
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_54446400
    tvp, ben aan hem ff aan het downloaden.
    pi_54446406
    inmiddels is ook het kampioenschap binnen gehaald.. 5 wedstrijden voor het eind en nog ongeslagen.. wat ik graag zo wil houden..

In de halve finale van de CL mag ik aantreden tegen Chelsea.. dit zal toch echt wel mijn eindstation zijn lijkt me..
    pi_54446477
    Ik speel nu met west ham, maar ik heb in mn CM/FM verleden nog nooit zo wisselvallig gepresteerd. Ik win de ene keer met 8-0 van een slechte ploeg, dan verlies ik 5-0 van man utd, speel 1-1 tegen liverpool, win 1-0 van arsenal en chelsea, en daarna win ik 2x achter elkaar 3-0 van de nummer laatst en 2 na laatst :S
    Hajeto!
    pi_54447479
    speel met Sparta, gaat nog niet zo best....maarja...nog begin seizoen, 3 huurlingen gehaald(Garcia Garcia, Timlin en Ehui oid.) Garcia Garcia valt nog een beetje tegen maar ik hou hoop dat hij zich helemaal thuis gaat voelen en lekker gaat scoren
    you might aswell do the white line
    pi_54448358
    Ik ben gister avond even begonnen met een nieuwe game, de club die het geworden is..... Sporting CF. Zeer leuk ploegje niet veel gepresteerd europees en in de eigen competitie grijpen ze ook elk jaar naast de schaal.

Nu vroeg ik me af zijn er portugese talentjes waar ik van af moet weten, aangezien ik van plan ben zoveel mogelijk portugezen en brazilianen te halen.

Overigens Sjimz nice dat je uit de rode cijfers bent
      donderdag 8 november 2007 @ 08:32:13 #18
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54448695
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54449103
    tvp
    pi_54449133
    Hoe lang gaat het bestuur door met extra funds in je team te stoppen?
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_54449236
    tvp.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      donderdag 8 november 2007 @ 09:35:50 #22
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54449495
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
    Hoe lang gaat het bestuur door met extra funds in je team te stoppen?
    Zolang het goed blijft gaan volgens mij
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54449615
    Turun VlaDje Palloseura
    pi_54450660
    TvP
    pi_54450731
    Mijn contract werd niet verlengd bij Shakhtar
    Ondanks dat ik zonder de blessures 16 wedstrijden achter elkaar won was het bestuur zeer ontevreden over het niet behalen van het kampioenschap in seizoen 2.
    De verwachtingen waren namelijk dat ik aan het eind van het 2 jaren plan kampioen zou worden.
    Ze vergeten hiermee wel dat ik in het eerste jaar wel al kampioen ben geworden.
    De trainer van Dinamo 2 Kiev neemt het stokje van me over.
    Hierdoor heb ik ook weer een nieuwe club gevonden want ik ga aan de slag bij hetzelfde Dinamo 2 Kiev.
    Mijn wraak zal zoet zijn!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')