ahhh.. op die manier.. zoiets speel ik ook met Kiev..quote:
Hogendorpquote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef sitting_elfling het volgende:
ze hebben mn beste speler verkocht voor 2 miljoen in de winterstop ..
hij was degene die de goals maakte, in 19 wedstrijden 18 goals.
nu moet ik als de bliksem zijnde .. als Veendam een 'redelijke' opvolger vinden voor less than 2 million
iemand een idee?
hij wou niet naar mij toequote:
Zolang het goed blijft gaan volgens mijquote:Op donderdag 8 november 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
Hoe lang gaat het bestuur door met extra funds in je team te stoppen?
Wel geniaal als ze je weer treffen iddquote:Op donderdag 8 november 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
Mijn contract werd niet verlengd bij Shakhtar
Ondanks dat ik zonder de blessures 16 wedstrijden achter elkaar won was het bestuur zeer ontevreden over het niet behalen van het kampioenschap in seizoen 2.
De verwachtingen waren namelijk dat ik aan het eind van het 2 jaren plan kampioen zou worden.
Ze vergeten hiermee wel dat ik in het eerste jaar wel al kampioen ben geworden.
De trainer van Dinamo 2 Kiev neemt het stokje van me over.
Hierdoor heb ik ook weer een nieuwe club gevonden want ik ga aan de slag bij hetzelfde Dinamo 2 Kiev.
Mijn wraak zal zoet zijn!
De beta patch is ook wel weer geupdatequote:Op donderdag 8 november 2007 11:24 schreef Tim_G het volgende:
Is de patch er nu al? Zo nee, waarom spelen jullie dan gewoon door?!
Toen ik alle bugs ed. las ben ik gelijk gekapt, ga toch geen half spel spelen? Maak me al veel te druk wanneer het spel wel goed werkt....
Doel dan wel op de grote patch ipv de beta patch
Palacio?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kut feyenoord wil Wijnaldum niet verkopen, ook al bied ik zwaar over wat zei bieden
Mijn verlanglijst:
Denílson
Wijnaldum
en een ervaren spits, met een beetke skills, rond de 26, die goedkoop is, iemand ideëen?
Luis Fabiano, Bojinov, Huntelaar of Adebayor?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kut feyenoord wil Wijnaldum niet verkopen, ook al bied ik zwaar over wat zei bieden
Mijn verlanglijst:
Denílson
Wijnaldum
en een ervaren spits, met een beetke skills, rond de 26, die goedkoop is, iemand ideëen?
Volgens mij heeft hij een spaans paspoort, zo niet dan is een werkvergunning nog steeds geen probleem.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Heeft ie een werkvergunning nodig?, ik speel in Engeland
Adebayor kan ik wel vergeten, Arsenal verkoopt niet zo snel belangrijke spelers aan de concurrentquote:Op donderdag 8 november 2007 11:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Luis Fabiano, Bojinov, Huntelaar of Adebayor?
indien je nog steeds bij Man U zit zouden die wel betaalbaar zijn voor je![]()
Helsingborgsquote:Op donderdag 8 november 2007 11:42 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een leuke club in het buitenland?
Beter loop je ze totaal over met 0-4/0-5quote:Op donderdag 8 november 2007 11:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wedstrijd van het seizoen, Chelsea tegen Machester United, in de rust met 0-2 voor, ondanks zware druk van Chelsea, door een briljant schto van, net teruggekeerd van een blessure, Neville, en ene Fabelachtige actie van Carrick die hem erin pingelt na een uittrap van Van der Sar.
Zal ik gaan ingraven?
iets meer verdedigen danquote:Op donderdag 8 november 2007 11:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Niet echt, ze hebben al weet ik veel kansen op doel gehad, Van Der sar speelt echt super vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |