ik werd er ook gek van, steeds die malle oefenpartijtjes spelen met een veredeld b-elftalquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef VlaDje het volgende:
Bah, waarom duurt het altijd zo lang tot t volgende seizoen![]()
4e plek is inderdaad beschamend, maar ik kan me verschuilen achter alle blessures die ik dit seizoen al heb gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef z22 het volgende:
Men met me oude game van 07 heb ik een sessie met shakhtar van 99 wedstrijden ongeslagen .. en nu ben ik bezig aan een reeks van al 87 ongeslagenShakthar is zoo goed in het spel dat een 4e plek wel een beetje beschamend is hoor . eigenlijk
hoe goed is trouwens chy'grinski al?
heb jij ook elke keer zo veel moeite met Metallurg Donetsk? Dat is echt de enige ploeg waar ik nog niet van heb kunnen winnen.. (2x tegen gespeeld en 2x gelijkgespeeld)..quote:Op woensdag 7 november 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
4e plek is inderdaad beschamend, maar ik kan me verschuilen achter alle blessures die ik dit seizoen al heb gehad.
Lulinha is er 4 maanden uit geweest.
Fernandinho al 2 keer 1 maand.
Alan Kardec al 5 maanden in totaal.
Kucher al 4 maanden
Rat al 2 maanden
Ilsinho in totaal 6 maanden
Leve de blessure golf.
Heb moeite met Karpaty en Dinamo Kiev en Dinamo 2 Kievquote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb jij ook elke keer zo veel moeite met Metallurg Donetsk? Dat is echt de enige ploeg waar ik nog niet van heb kunnen winnen.. (2x tegen gespeeld en 2x gelijkgespeeld)..
Alt+F9quote:Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn PrintScreen knop doet het niet, kan ik ook op een andere manier screenshots maken?, ik meot jullie wat laten zien
oh ja, en het trainen schiet niet erg op bij mij, veel spelers dalen licht, en een paar stijgen juist rap
Options -> Print screen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn PrintScreen knop doet het niet, kan ik ook op een andere manier screenshots maken?, ik meot jullie wat laten zien
oh ja, en het trainen schiet niet erg op bij mij, veel spelers dalen licht, en een paar stijgen juist rap
Ik weet wel wat voor tips ik geef, alleen bij mezelf lukt het niet echtquote:Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef sitting_elfling het volgende:
jo sjorsszjimmie , dat ene talentje lindado die ik toen het 1e seizoen als enige kon krijgen is nu het 2e seizoen door heel spanje gewild![]()
![]()
laat gewoon je assistent doenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik werd er ook gek van, steeds die malle oefenpartijtjes spelen met een veredeld b-elftal
mja het loopt bij mij momenteel ook volledig in de stront echt niet normaal.. ineens 4 of 5 gelijke spelen achter elkaar... en dan moet ik in de kwartfinale van CL ook nog eens tegen Barcelona.. ik voorzie een afstraffingquote:Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor tips ik geef, alleen bij mezelf lukt het niet echt![]()
Beetje kortzichtige reactie van een psycho analyticus nota bene !quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
oh my god vuile PIEMEL is die lindado ook, 10 nieuwe nieuwsberichten bablalbalbla geinteresseerd in lindado .. bieden .. etc ..
alles afgewezen, kerel voelt zich op zn pik getrapt en is boos -_- wil zn contract niet meer verlengen
vuile piemel
4-1-3-2quote:Op woensdag 7 november 2007 21:53 schreef Wurdsje het volgende:
Sjimz welk systeem speel je eigenlijk bij Shakhtar?
2 van de 4 verdedigers hebben pijltjes naar voren (de backs) en 1 van de 3 middenvelder ook (de middelste) redelijk aanvallend dus.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef z22 het volgende:
men je moet shakhtar ook iets van 3-2-3-2 ofzo doen .. vet aanvallend :p .. of desnoods 4-3-3 of 4-3-1-2 .. maar je moet in oekraine toch niet zo verdedigend spelen man![]()
Ja maar dan heb je toch nog alleen maar die 2 spitsen en die ene middenvelder als aanvallende spelers ... of hoever laat je de backs opkomen dan .. ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 van de 4 verdedigers hebben pijltjes naar voren (de backs) en 1 van de 3 middenvelder ook (de middelste) redelijk aanvallend dus.
Nee want mijn 2 andere middenvelders zijn AML en AMR.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef z22 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je toch nog alleen maar die 2 spitsen en die ene middenvelder als aanvallende spelers ... of hoever laat je de backs opkomen dan .. ?
hmmz ik snap niet echt hoe ik dat voor mij moet zien..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want mijn 2 andere middenvelders zijn AML en AMR.
Dus ik speel met 3 aanvallende middenvelders, 2 spitsen en nog 2 opkomende backs die dan vooral ondersteuning aan de AMR en AML geven.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz ik snap niet echt hoe ik dat voor mij moet zien..
Die heb ik vanwege de schulden al moeten verkopen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef z22 het volgende:
aaah.. maar sjimz moet je Pyatov nie op goal zetten .. qua stats is ie miss iets minder maar hij is in de wedstrijden zoooveel beter dan shust he .. k zweer het (A)
Hoezo? Heb je haast?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
vol dit topic vol vol vol! laat het vollopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |