abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54678148
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

SI Downloads

Hulpprogramma's

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_54678169
    FM
    pi_54678174
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 19:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Telstar ontpopte zich zowaar tegen m'n PSV als cupfighter. Uiteindelijk won ik nipt op strafschoppen, terwijl zij de kans hadden om me uit te schakelen (regulier 1-1)
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_54678265
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 19:08 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]
    PSV
    Telstar

Ajax in mijn 2e seizoen kampioen
    pi_54679279
    Volgende week moet de eerste echte patch uitkomen die het hopelijk een goed speelbare game gaat maken
    pi_54679297
    Hup patchteam!
    pi_54679395
    Kom op SI
    pi_54679928
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 19:49 schreef MrSleep het volgende:
    Volgende week moet de eerste echte patch uitkomen die het hopelijk een goed speelbare game gaat maken
    Eindelijk...
    Ik wacht dan nog maar even een weekje met een grote ploeg..
    pi_54684470
    Telstar
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_54685234
    Dinamo Kiev

Voor de 2de keer kampioen geworden en inmiddels al 59 wedstrijden ongeslagen in de competitie.. Daarnaast ook dit seizoen wederom de beker gewonnen. De finale werd gespeeld tegen Dinamo-2 Kiev..

Volgend seizoen zal wel wat lastiger worden aangezien enkele dragende spelers weg willen.. We zullen dus maar even moeten zien hoe dit gaat aflopen.. Topscorers in de competitie (1 wedstrijd voor het einde) zijn Fomin en Milevskiy met 19 doelpunten...
    pi_54685305
    Trecarichi
    Vasile
    Pisculichi
    Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
    Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
    Look out! He's a Spider Pig!
    pi_54685657
    Welke kwaliteiten moet een goede aanvoerder hebben?
    Jaap Stam stopt er mee
    pi_54686820
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 23:46 schreef Leonos het volgende:
    Jaap Stam stopt er mee
    sowieso Influence.. verder weet ik het eigenlijk niet..
      zondag 18 november 2007 @ 01:00:59 #14
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54686844
    Het blijft slecht gaan met Telstar.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      zondag 18 november 2007 @ 08:48:37 #15
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_54688816
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 23:46 schreef Leonos het volgende:
    Jaap Stam stopt er mee
    Invloed/Influence, en daarbij het liefst een hogere leeftijd + interlandervaring.
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_54691046
    Godverklote!

Return 1e ronde directe uitschakeling CL tegen Barça (thuis 1-1), ik kom al snel op 3-0 achterstand. Wijziging in speelstijl brengt me in de 75e minuut op 3-3 (3x Koef) en scoren ze goddomme in de laatste minuut de 4-3

Einde CL dus
    pi_54691103
    Wel mooi dat Ronaldinho en Eto'o na de wedstrijd Rijkaard bekritiseren om zijn foute aanpak, etc
    pi_54691108
    Kampioen geworden met Swansea Hoefde zelf niet eens voor te spelen aangezien de nr 2 en nr 3 allebei 2x achter elkaar verloren. Op naar de Championship dus, maar eerst, transfers
      zondag 18 november 2007 @ 12:50:16 #19
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54691509
    TVP.

Weekje met Chelsea bezig, in afwachting op de patch. Eerste seizoen alles gewonnen, PL met slechts één nederlaag, maar ook Community Shield, FA Cup, League Cup en Champions League. Speel 4-1-4-1 met slechts drie aankopen in de basis: Micah Richards, Andrea Pirlo en Juan Roman Riquelme.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54692496
    Sjimz:
    Urzaiz scoorde met Ajax 4x in de bekerfinale tegen Ajax 2. Eindstand 4-1
      zondag 18 november 2007 @ 13:50:28 #21
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54692578
    Zet m'n Groningen game even in de koelkast en ben nu met Lazio begonnen.
    Heel aardig elftal maar toch Piatti en Cardozo aangetrokken om lekker aanvallend te kunnen spelen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_54692767
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
    TVP.

Weekje met Chelsea bezig, in afwachting op de patch. Eerste seizoen alles gewonnen, PL met slechts één nederlaag, maar ook Community Shield, FA Cup, League Cup en Champions League. Speel 4-1-4-1 met slechts drie aankopen in de basis: Micah Richards, Andrea Pirlo en Juan Roman Riquelme.
    heb je ook een plaatje van je 4141 + teaminstellingen? Ben wel benieuwd..
      zondag 18 november 2007 @ 14:57:03 #23
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54693956
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 14:00 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

heb je ook een plaatje van je 4141 + teaminstellingen? Ben wel benieuwd..

Andrea Pirlo is de playmaker en heeft een free role.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54694044
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Andrea Pirlo is de playmaker en heeft een free role.
    Vaag systeem, maar wel cool dat het dan wel werkt.. Shevchenko als rechter middenvelder
    pi_54694089
    Swansea City - Seizoen 1

Een lang seizoen is eindelijk ten einde en het was een mooi seizoen. Bekers deden we het goed in. League Cup 4de ronde gehaald waar Chelsea met 4-1 te sterk was. FA Cup 4de ronde uitgeschakeld door Bolton met 2-0. In beide bekers ook een stuntje geleverd. In de League Cup 2de ronde met 3-0 gewonnen van Middlesbrough en in de FA Cup werd verassend gewonnen van West Brom, met 2-0.

De Johnstone Paint Trophy liep al helemaal lekker. South Final werd 2x met 2-0 gewonnen van Yeovil waarop dus de algemene finale volgde. In die finale waren we na penaltys te sterk voor Hartlepool.

Competitie

Ook de competitie liep uitstekend. Begin was wat moeizaam, maar hoe verder de competitie vorderde hoe beter we begonnen te spelen. Op het einde werd het wel weer iets minder, maar gelukkig was het bij mijn naaste belagers ook niet veel soeps. Uiteindelijk kampioen geworden en het bestuur en de fans helemaal gelukkig natuurlijk

Verloop:

Eindstand:

De huidige selectie

Topscorer

Volgend seizoen

Voor volgend seizoen moet er toch wel een spits bij komen aangezien Scotland en Duffy iets te wisselvallig waren. Ook huurling Fangzhuo was niet altijd scherp voor het doel. Ook defensief moeten er enkele versterkingen komen, eigenlijk voor iedere positie wel, de DR, DL en DC zijn allemaal te dun bezet en grotendeels ook nog te licht voor de Championship.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')