Hmmz dat is inderdaad wel een idee... Ik zal eens even kijken naar leuke ploeg in een van die landen..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien is Portugal wat? Wel redelijk veel Europese plaatsen, maar toch niet het grootste voetballand van Europa. Of Schotland, Hearts ofzo?
Göteborg was de eerste ploeg waarmee ik FM08 speelde..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zit in Zweden. Ook wel leuk, maar lijkt vrij veel op Denemarken.
Was een nieuwe release ofzo die dat zou verhelpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef Wurdsje het volgende:
Ik had nog even een vraag met betrekking tot patch 8.0.2..
Daarin zaten een paar kleine foutjes toch? Zoals Tottenham dat stinkend rijk werd of zo.. Hoe zat dat ook al weer en hoe was dat te verhelpen?
De Oud-Groningers die dan opeens gaan scoren.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:17 schreef JantjeW het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geeft zo'n heerlijk gevoel
Volgens mij doelt ie eerder op het aantal schoten en het aantal goals.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:30 schreef Survivalism het volgende:
[..]
De Oud-Groningers die dan opeens gaan scoren.![]()
Bij mij ging Wonderkids na een half seizoen al vervelenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Promotie afgedwongen met Wonderkids door kampioen te worden in de Championship. Mijn naam wordt al in verband gebracht met verschillende clubs. Everton zou me willen hebben, maar Real Madrid en Barça zouden me ook graag aan 't roer zien. Ben benieuwd, ik speel al in Europa volgend seizoen met Wonderkids, dus misscihen blijf ik wel gewoon
Niet echt, seizoen 1 al Sakho gehaald en Cathart van Man U. Seizoen 2 kon ik Sharp redelijk goedkoop krijgen (heeft er nu ook 40 inliggen in de Championship). Ook Aaritalo maar gehaald, aangezien ik met de standaard talenten aan de gang benquote:Op zondag 9 maart 2008 14:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij ging Wonderkids na een half seizoen al vervelenMaar goed, mooi dat jij het zolang volhoudt. Nog interessante aankopen gedaan?
Als ie 75% van de A-interlands van de afgelopen 2 (of 3) jaar heeft gespeeld..quote:Op zondag 9 maart 2008 14:45 schreef Dos37 het volgende:
Hej ik doe nog FM 2007 en heb Eduardo gekocht bij Newcastle, maar hij krijgt nog geen Work permit dus stal ik hem bij een andere club. Wanneer krijgt ie nou wel zo'n permit.
Wat donroyco zegt, en anders krijgt hij na 3 jaar (of 5 jaar, ligt eraan in welk land de club speelt waaraan je hem verhuurt) als tweede nationaliteit de nationaliteit van het land waarin hij speelt. Aangezien dat dan heel waarschijnlijk een EU-land is kan hij in Engeland spelen.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:45 schreef Dos37 het volgende:
Hej ik doe nog FM 2007 en heb Eduardo gekocht bij Newcastle, maar hij krijgt nog geen Work permit dus stal ik hem bij een andere club. Wanneer krijgt ie nou wel zo'n permit.
In de graphics map onder kits.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef Radegast het volgende:
Ik heb van een hoop competities de kits gedownload, in welke map moet ik de meuk zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |