Vrij weinig qua kwaliteitquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken wat dat Akropolis is!
Zo goed zijn mijne niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar deze versterking is al gelijk de beste speler van heel de league
[ afbeelding ]
Ik ga met wat moeite de beker winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een nieuwe doelman,linksback en spits en ik ga makkelijk het kampioenschap winnen.
Mijn eerste doelstelling is uberhaupt wedstrijden winnen. In de oefencampagne wil dat nog niet echt lukken namelijkquote:
Dat probleem had ik ook. Verder kreeg ik ook geen sattelietclub omdat ik een te kleine club was.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef DaMart het volgende:
Stom bestuur! Ziet niet eens het nut van een samenwerkingsverband met een grotere club.
Bij mij ging ie voor 100k+50% weg. Niet dat ik er iets aan had aangezien ik geen nieuwe spelers mocht aantrekken(loonlast te hoog), en ik verder geen degelijke vervanger op rechtshalf had.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:08 schreef sjimz het volgende:
Victor Hugo verkocht voor 55k + 20 %
Kut bestuur
Hoe doe je dat toch sjimz?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:36 schreef sjimz het volgende:
Ik ben uiteindelijk vrij makkelijk kampioen geworden mede door mijn grote held Cor Prein die er 34 goals intrapte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wil ik vooral gaan investeren in de trainingen en de opleiding en misschien nog 1 of 2 goedkope versterkingen.
Voordat ik eruit gegooid werd, ging het ook zo hoor... 12 wedstrijden, 8 puntenquote:
Het kan je ook anders vergaan hoorquote:
Goed bezig sjimz, zijn er 14 teams?quote:Op zondag 30 maart 2008 20:53 schreef sjimz het volgende:
Ook in het tweede seizoen ben ik hard op weg om te promoveren.
Het niveau vind ik niet echt verschillen met 1 klasse lager.
Mijn beste spelers (ongeveer en grroep van 13 man) heb ik full time contracten kunnen aanbieden, hierdoor stijgen hun attributen tenminste weer een beetje.
Ik was het zat om steeds maar die rode pijltjes te zien
Hugo Victor heb ik trouwens weer gratis over kunnen nemen omdat zijn contract was afgelopen. Heb er dus flink geld aan verdiend.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |