SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
* KrnKje gaat er vandoor, kon zo snel geen plaatje van een volleybal vinden die iets met koken van doen had...quote:Op maandag 14 januari 2008 20:55 schreef cul_non_kul het volgende:
En wat voor bal (alweer een topic vol, SC is toch niet helemaal slow)
He who must not be namedquote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef FleshWound het volgende:
Als SOL HEM zegt moet ik altijd aan Voldemort denken
ik moest googlenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:01 schreef FleshWound het volgende:
Als SOL HEM zegt moet ik altijd aan Voldemort denken
Jij moet ook stoppen met damn zeggen, Milou blijft het maar zeggenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
psst, JIJ,ben je er al over uit welke shampoo het wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik zag dat ik nog een L'Oreal Elvive in de voorraadkast had liggen, dus die wordt het dan maar.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
ben je er al over uit welke shampoo het wordt
vind ik ook altijd een fijn merkquote:Op maandag 14 januari 2008 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag dat ik nog een L'Oreal Elvive in de voorraadkast had liggen, dus die wordt het dan maar.
Ik ga geen shampoo van mijn huisgenootjes gebruikenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:44 schreef justmattie het volgende:
ik gebruik gewoon troep wat er staat, die in die paarse fles, of gewoon appie H huismerk
zie ik mn ouders en zusje niet voor aan Steerquote:Op maandag 14 januari 2008 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga geen shampoo van mijn huisgenootjes gebruiken
Wie weet hebben ze erin geëjaculeerd
truste jmquote:Op maandag 14 januari 2008 21:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
zie ik mn ouders en zusje niet voor aan Steer![]()
![]()
![]()
Ik gaat mn nest opzoeken, ciao
Ja jaquote:Op maandag 14 januari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moest googlen![]()
sorry geen hp fan hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |