Dope pickup, zin om een aan de voet pic van die Marc Jacobs te maken? Zou wel eens willen zien hoe ze staan!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
Frisco Sale pick-ups:
[ afbeelding ]
Marc Jacobs Chukka's
[ afbeelding ]
Anti Hero TNT 2 Mids
Totaal 75 euro.
Beetje kutpic, maar goed:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:25 schreef Subzero_X het volgende:
Laatste post vorig deel:
[..]
Dope pickup, zin om een aan de voet pic van die Marc Jacobs te maken? Zou wel eens willen zien hoe ze staan!
ik vroeg me al af waar morgane was gebleven... :----------)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:17 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik weer!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar morgane was gebleven... :----------)
aan de voet zien de ACG's en Chukka's dope uit, prima pickups
Tuurlijk mag je vragen, het is een paartje Stussy's. Had ze voor $170 in totaal, dus met verzendkosten. Ik vond het nog wel te doen met deze prijs, plus ik wilde ze graag als schoenen voor de zomer en had nu dus een redelijke prijs gevonden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
da ken
@aerodynamic, welke sb's als ik vragen mag?
Meteen witte veters ingooienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je vragen, het is een paartje Stussy's. Had ze voor $170 in totaal, dus met verzendkosten. Ik vond het nog wel te doen met deze prijs, plus ik wilde ze graag als schoenen voor de zomer en had nu dus een redelijke prijs gevonden.
[ afbeelding ]
Deze dus, alhoewel dit plaatje van yahoo is afgejat.
Ja inderdaad, was ook mijn idee. Ik vind het in het algemeen er wel leuker uitzien als de veters de kleur van de swoosh hebben.quote:
Nee, via eBay. Persoon deed helaas alleen shipping binnen USA, maar ik heb een familielid waar ik producten naar toe laat zenden, zodoende dat zij die naar mij doorzend als "gift", zodat ik ook niet veel te veel gezeik krijgt met de douane.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Via ISS gekocht?
haah ze zijn wel vet eigenlijk, lekker flashy.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Nieuwste paartje dan maar weer
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je eraan? Die zijn supervet!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
hahah klopt is USA only releasequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Die zijn supervet!Zag laatst op een foto iemand die ze aan had, maar ze bleek ze in New York te hebben gekocht
de suede versie is ook erg mooi.
tof.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
Heb ze een maand geleden nog bij Pro Sport zien liggenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:23 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar Nike Capri's met de volgende kleurencombo:
-Donkergrijs achtig
-Wit nike logo met een rood randje er omheen.
Maar ik krijg deze maar nergens gevonden, heeft iemand ze nog ergens te koop zien staan?
jup, al vind ik de NB's mooier, die blazers zijn net iets tequote:Op zondag 13 januari 2008 17:15 schreef thaWarhead het volgende:
Heb geleerd niet meer te hopen op sneakers die 99% zeker toch niet uitkomen, scheelt een hoop frustratie.
edit: Even de archieven ingedoken, want ik wist dat er iets mee was: Dit waren customs. Net als deze Blazers trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor vind ze zeker wel netjes net als nike dunks die zijn ook mooi bij de damens omdat die niet zo bot zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef KimetJ het volgende:
Vinden jullie deze leuk staan bij een meisje? of lijken ze heel lomp.
[ afbeelding ]
Als je een kast gaat kopen om je schoenen in ten toon te stellen dan zie je ze niet meer als puur gebruiksvoorwerp, tochquote:Op zondag 13 januari 2008 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat denk je zelf
Jou kleren liggen ergens in een hoek op een hoop? Als je een kast hebt voor je kleren kan je dat toch ook voor je schoenen hebben?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef Frankkk het volgende:
[..]
Als je een kast gaat kopen om je schoenen in ten toon te stellen dan zie je ze niet meer als puur gebruiksvoorwerp, toch... vandaar
Dat heb ik ook idd.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:28 schreef thaWarhead het volgende:
Draag alles gewoon. Heb uiteraard wel wat beaters voor kutweer/uitgaan maar de rest zit gewoon eens in de zoveel tijd tussen mn voet en de straat.
Mmm, apart.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
Dit zijn mn nieuwe( weet niet of het onder sneakerz valt):
[ afbeelding ]
ik vind het niksquote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
het valt wel onder 'sneakerz', maar ik vind ze wel kankerlelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
het spijt me. mijn welgemeende excuses. hoe kan ik het goed maken?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef NoralyZ het volgende:
dat kan je ook wel normaal zeggen.
Dan is het toch niet straat jeweet.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef NoralyZ het volgende:
ja hoor, maar ik houd niet echt van die schoen (ook bij mannen niet)quote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef KimetJ het volgende:
Vinden jullie deze leuk staan bij een meisje? of lijken ze heel lomp.
[ afbeelding ]
die hoge adidas met blauwe streepjes zijn mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Jeltos het volgende:
Gekkenwerk even kast gekocht voor mijn kicksstaat stuk beter dan zo. Dan op de grond
![]()
[ afbeelding ]
PS links onderin op de grond dunks de la hulk edition carnaval 80's stylo jeweetz
ik vind ze ook kankerlelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef NoralyZ het volgende:
Nie slecht alleen die neus lijkt zo uberkortquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik houd niet echt van die schoen (ook bij mannen niet)
Vanmiddag deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
het is ook meer een skatebord model, wou weer eens wat anders hebben/proberenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nie slecht alleen die neus lijkt zo uberkort
nahjah.. lijkt zo dus.. Ik vind ze wel okéquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
het is ook meer een skatebord model, wou weer eens wat anders hebben/proberen![]()
En die neus is wel van normale lengte hoor
Ik heb hier nu een 10 en een 10.5 staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef arneaux het volgende:
Alsnog mn Structures in de juiste kleuren en maat. Oe wat ben ik blij.
waar koop jij je schoenen?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Jeltos het volgende:
Gekkenwerk even kast gekocht voor mijn kicksstaat stuk beter dan zo. Dan op de grond
![]()
[ afbeelding ]
PS links onderin op de grond dunks de la hulk edition carnaval 80's stylo jeweetz
Hehe extra paar sokken kan altijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:58 schreef Subzero_X het volgende:
Gewoon doen, Nike sb vallen altijd redelijk klein, dat past goed.
En anders gewoon extra paar sokken erbij
Ik draag hier een 8.5. Mn Maxxies zijn 10, dus dat is echt heel vaag. Ted wist ook niet precies waarom die Structures zo anders vallen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb hier nu een 10 en een 10.5 staan.. Ik draag elk model Nike in 10.5 maar Structures zijn dan echt te groot. Ik pas in de 10, heb ook iets ruimte over, maar ik twijfel ergens nog. Tis ms alleen maar het idee met te kleine schoenen te lopen, ik heb ook enkele AM90s waarin ik voorin evenveel/weinig ruimte over heb en die ik ook zonder problemen kan dragen. Het zullen dus de 10 worden denk ik toch wel.
. Die blauwe dus.
footlocker jeweetz die echte nikestyloquote:
Ebay? zag ze daar ook staan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
^^twee maten omlaag gaan is wel heel raar, shit ain't good. Nike is getting sloppy
Nike Dunk co.jp Argons![]()
[ afbeelding ]
nope, zag ze ook op ebay ja.quote:
Kijk eens in de OP...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef Sneaksjit het volgende:
Heeft iemand misschien een EBAY shop. waar hy super vaak zyn sneakers koopt?
of gewoon paar betrouwbaren
Zeker een half maatje groter halen, ik heb laatst precies dezelfde gekocht en ze vallen écht klein. Ik heb normaal altijd maat 12, ook bij andere SB's, maar deze waren echt krap. Ondertussen zijn ze ingelopen en lopen/skaten ze meesterlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:41 schreef Fienux het volgende:
Haaai,
FF een snel vraagje, sta op het punt mooie Nike SB Zoom Zoom Editions te kopen alleen ik heb maat 44 (10 dus) alleen ze hebben alleen nog 44,5 (10,5) . Vallen Nike SB klein of..?
Groetjesss
Weet niet hoor maar zo abnormaal typt hij toch niet? Komt hier wel raarder taalgebruik voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef P.deZeeuw het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP...
en typ eens normaal
Wat?! Wanner? Ik wil graag nog een tweede paartje zodat ik mn huidige kan beaten. En voor deze prijs...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef koston het volgende:
[..]
Zeker een half maatje groter halen, ik heb laatst precies dezelfde gekocht en ze vallen écht klein. Ik heb normaal altijd maat 12, ook bij andere SB's, maar deze waren echt krap. Ondertussen zijn ze ingelopen en lopen/skaten ze meesterlijk![]()
Het zijn overigens deze schoenen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je ze gaat bestellen ofzo, maar ik heb ze in de outlet in Roermond gehaald voor 50 euro
Eind december geloof ik, ik had de laatste 12 maar er stonden nog genoeg andere maten. Ook in het wit/blauw maar die zijn lang niet zo dopequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat?! Wanner? Ik wil graag nog een tweede paartje zodat ik mn huidige kan beaten. En voor deze prijs...
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
^^twee maten omlaag gaan is wel heel raar, shit ain't good. Nike is getting sloppy
[ afbeelding ]
Wat is de OP? XDquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef P.deZeeuw het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP...
en typ eens normaal
Sweet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Nice. Lekkere prijzen vooral.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef jarnobuiter het volgende:
Vandaag bij de Sidestep in Zwolle
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Allebei 30 euro:)
Je weet wat ik er van vind.. Kijk niet raar op als je binnenkort dat 2de paar niet meer kan vinden..quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef jarnobuiter het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
hadden ze ook nog andere paartjes adidas? En zo ja in een maatje uk 8/8,5?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef jarnobuiter het volgende:
Weekje~quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:33 schreef Modus het volgende:
Al 3 dagen nu:
Status: Into Foreign Customs
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Ik heb tot nu toe pas 1x een tegengehouden zending gehad, op een totaal van ca. 15 zendingen. Dit is maar 1 paar dus de invoerbelasting zal niet al te hoog zijn, maar hoe lang blijven ze daar nog staan...
Van een Fedex zending die ik half december ontving kreeg ik gisteren nog even een acceptgiro, ook met de nog te betalen invoerbelasting. Die gang van zaken had ik nog niet meegemaakt. Tis maar 7 euro though.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:37 schreef D-Vide.D het volgende:
[..]
Je weet wat ik er van vind.. Kijk niet raar op als je binnenkort dat 2de paar niet meer kan vinden..
zwaar kut dus, af fuck it dan maar een ander paartje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:42 schreef jarnobuiter het volgende:
@ sneaksjit hey. helaas... als er nog waren zou ik ze voor je ophalen... er waren enkel deze maten... voor de rest nog wel veel k swiss.. en een paar AF1 mids.. maat 47... was ook een rek.. laatste maten alles 30 eu... ik heb dus gewoon veel mazzel gehad..
Aw jammer.. Moet toch echt vervangers hebben voor m'n 90's..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef jarnobuiter het volgende:
[..]
je weet waar ze in de kast staan... maar je blijft er vanaf;)
Zou je denken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef MFPascal het volgende:
freshkicks.nl zal wel niet legit zijn denk?
Ik weet niet waar je woont,, maar bij Purchaze in Groningen zijn ze beschikbaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:10 schreef Sneaksjit het volgende:
geachte fokkers, ik word altijd op mijn schrijftaal afgekraakt:O
Kan er niks aan doen, die cursus al 3x gevolgt en nogsteeds lukt het niet.
Uhm, ja ik was vanplan ze te bestellen op www.kickz.com
maar jij zegt haal ze in nederland, welke nederlandse site heeft ze dan in maat
44/ 10?
Wat een smiley vergeten soms wel niet doet met een post.quote:
lol waddup met die zoolquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef HAL9000S het volgende:
Zijn hier ook al fakes van?
[ afbeelding ]
@ freshkicks.nl Ze zien er echt NIET uit
Volgen mij zijn het allemaal fakes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:50 schreef miike het volgende:
iemand ervaring met deze website?
http://www.tkstyle.net/index.html
Idd, die gasten verzinnen zelf zomaar watquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef thaWarhead het volgende:
En op echte Aloha's staat ook geen Kicks Hawaii op de hiel, kansloos.
Waar zit die winkel in Zwolle?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef jarnobuiter het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Diezerstraat(de lange winkelstraat),, Als je vanaf de markt komt een heel eind doorlopen. aan je linker hand.quote:
Aaah okequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:36 schreef taart het volgende:
[..]
tegenover de H&M dacht ik, nieuwe winkel.
ik vind ze tofquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef taart het volgende:
vandeweek deze aangeschaft:
[ afbeelding ]
ben niet zo'n hippe kleurtjes sneaker fan
Nike Dunks, tof hoor, ik heb ze ook (oranje/bruin)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef taart het volgende:
vandeweek deze aangeschaft:
[ afbeelding ]
ben niet zo'n hippe kleurtjes sneaker fan
Maak daar maar 100% van, die zou ik dus echt nooit kopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:50 schreef Modus het volgende:
Ik ben geen AF kenner maar die zijn 99% zeker fake. Wat is de naam van de seller?
Daarom vertrouw ik vrijwel nooit feedbacks op ebay om te kunnen bepalen of iets legit is of niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen jammer dat er ook mensen zijn die geen fakes herkennen en positieve feedback geven voor de snelle verzending ofzo.
in sommige listings staat er ook vaak 100% Authentic or 100% REAL NIKE PRODUCT, vertrouw je dat ook dan? Kortom, hij had ook veel van die "Customs" verkocht in diverse maten. Dat zou ik al niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef Mextor het volgende:
Ze zijn niet fake. Het zijn customs staat zelf in zijn advertentie:
Nike Air Force one low "Custom" size 12
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:44 schreef jarnobuiter het volgende:
Is er hier trouwens nog iemand die weet waar ik legit AM90 St Patricks kan krijgen: Maat 44.5/45( voorkeur gaat uit naar Nederland, buitenland mag wel, dan liever geen ebay) ???
Dat is wel een zwaar vette shopquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:02 schreef P.deZeeuw het volgende:
[..]
[ [url=http://www.kix-files.com/shop/images/2007/1470/0.jpg]afbeelding ]
hier[/url]
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Subzero_X het volgende:
www.sneakerhead.com
www.flightclubny.com
www.flightclubla.com
"Niet te duur"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Subzero_X het volgende:
www.flightclubny.com
www.flightclubla.com
Shit, dat stuk heb ik gemistquote:
Ik vind het drie keer niksquote:
Ja, ik ga nog grijze of paarse veters halen, dit is even tijdelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 07:39 schreef morgane het volgende:
Die veters! Had je geen paarse kunnen kopen? Wel vette schoenen verder hoor, allebei
Inkoopactie levert alleen maar een megarekening van de douane op.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:09 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.pickyourshoes.(...)_premium_utt_obs.htm
Die wou ik bestellen.
Pickyourshoes is wel betrouwbaar neem ik aan?
Is het slim om hier een soort mini-ia te doen ofzo zodat het in verzendkosten scheelt of maakt dat niet uit.
Ik heb er een keer of 5 a 6 besteld en slechts 1 levering werd vastgehouden.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:54 schreef sjeppert het volgende:
is het zeker dat als je bij pickyourshoes besteld, de douane je pakje onderschept?
ik ga het gewoon een keer proberen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb er een keer of 5 a 6 besteld en slechts 1 levering werd vastgehouden.
de laatste heeft iemand op King Of Kicks te koop, wel 45 maar zit krap volgens de verkoperquote:Op maandag 21 januari 2008 19:05 schreef Amokzaaier het volgende:
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sb&i=080173
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sb&i=080328
http://www.flightclubny.com/p.php?fc=ny&c=sale&i=010558
Deze schoenen wil ik miss kopen. Kheb maat 44, en brede voeten. Weet iemand of ze breed of smal uitvallen? en welke US maat ik moet hebben. Ik wil waarschijnlijk de laatste kopen.
Deze kleur ook? Is die outlet dichtbij cs Roosendaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:28 schreef thaWarhead het volgende:
En die Puff N Stuff's liggen uitgebreid in de Nike Outlet in Roosendaal.
Puff n Stuff is alleen die kleur.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:39 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Deze kleur ook? Is die outlet dichtbij cs Roosendaal?
welke maat heb je?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand enig idee of die C&K's nog ergens voor een redelijke prijs te krijgen zijn?
Je zit ook op de SB-Hyves zie ikquote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef Subzero_X het volgende:
Thanks, handige site!
En ik ga naar bed, als afsluiter:
[ afbeelding ]
Mijn SB Dunk Golfs!
En mijn beaters, waarvan ik de veters noodgedwongen heb moeten vervangen..
[ afbeelding ]
ik heb zelf 11 voor mijn low dunkjes, kan in principe 10.5 hebben maar 11 zit toch net ietsje lekkerder. (mijn sam fishers heb ik in 45.5 en die zitten gewoon oké).. enig idee of ik size11 infrareds kan hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:53 schreef SHOOOTO het volgende:
^^halve maat omhoog, maar laser blues zijn alleen in hele maten verkrijgbaar. Dus je true size of hele maat omhoog.
[..]
welke maat heb je?
ok, beetje te groot dan (had nog wel een 10.5 liggen, maar is eigenlijk voor iemand anders)quote:
ja, dat is goed. Probeer eens bij Foot Locker een AM90.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:58 schreef Teije het volgende:
[..]
ik heb zelf 11 voor mijn low dunkjes, kan in principe 10.5 hebben maar 11 zit toch net ietsje lekkerder. (mijn sam fishers heb ik in 45.5 en die zitten gewoon oké).. enig idee of ik size11 infrareds kan hebben?(zijn die dingen trouwens nog ergens te passen?)
Ai.... zonde. Er zit niks anders op dan er nu de volle pond voor te betalen wsl. Voor minder dan 200 dollar zijn ze vrijwel niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok, beetje te groot dan (had nog wel een 10.5 liggen, maar is eigenlijk voor iemand anders)
[..]
alright, thanks shoooto.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok, beetje te groot dan (had nog wel een 10.5 liggen, maar is eigenlijk voor iemand anders)
[..]
ja, dat is goed. Probeer eens bij Foot Locker een AM90.
Je moet toch wat hequote:
hmmz precies mijn maat, wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Blauwe infared's?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:28 schreef Teije het volgende:
ohja, iemand toevallig nog een goedkoop webshopje voor blauwe infrareds? liefst in de eu.
waar in Tilburg verkopen ze SB's?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef HAL9000S het volgende:
C&K's helaas alleen nog in maat 7 in Tilburg.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef thaWarhead het volgende:
@HAL: Je kunt Curbs in Tilburg ff checken, volgens mij waren ze daar recent nog.
Denk dat ik daar volgende week ff langs ga, aangezien ik dan toch in amsterdam ben. Waar zit die winkel eig?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag nog in de adidas store in amsterdam, en veel sneakers voor weinig. Voor de adidasliefhebbers onder ons.
Mmm, das om de hoek. Alleen maar GR's zeker?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag nog in de adidas store in amsterdam, en veel sneakers voor weinig. Voor de adidasliefhebbers onder ons.
niet veel, gewoon retail + shipping. Ik ga die andere jongen eens even PM'en. Als het niks wordt, dan laat ik je het wel weten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:46 schreef sjeppert het volgende:
[..]
hmmz precies mijn maat, wat vraag je ervoor?
Oki, morgen maar ff langs dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef Stansfield het volgende:
Leidsestraat. na de matiniquewinkel vanaf het koningsplein gezien.
edit: we waren al een pagina verder.
Van alles, superstars, gazelles noem maar op.
Ik heb ze via Ebay besteld. 73 dollar inclusef verzenden. Oftewel 50 euro.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef don-diablo het volgende:
Die Gazelles op de vorige pagina zijn precies iets wat ik nu zoek
Die van mij dus ook nietquote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ik ga het gewoon een keer proberen.
sneaker is toch niet in nld te koop die ik wil
Ah die. Waren een JDSports special (UK only), alleen Nort Berlin heeft nog een handvol paar online gehad. Zelfs op Ebay vind je ze niet heel vaak. Als je ze vindt, ga je flink betalen ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Teije het volgende:
Ja.
(laser blue's/infablue's hoe je ze ook wilt noemen.)
Mwah, vergeleken met de rode valt het best mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah die. Waren een JDSports special (UK only), alleen Nort Berlin heeft nog een handvol paar online gehad. Zelfs op Ebay vind je ze niet heel vaak. Als je ze vindt, ga je flink betalen ook.
Dat was et? verder geen extra kosten?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:28 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik heb ze via Ebay besteld. 73 dollar inclusef verzenden. Oftewel 50 euro.
er ging een paar weg voor 500 USD (geen idee of dat legit was, zal wel zo'n nepbieder zijn)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah, vergeleken met de rode valt het best mee.
Ik heb het over deze:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
er ging een paar weg voor 500 USD (geen idee of dat legit was, zal wel zo'n nepbieder zijn)
liefst zo snel mogelijk laten wetenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet veel, gewoon retail + shipping. Ik ga die andere jongen eens even PM'en. Als het niks wordt, dan laat ik je het wel weten.
Ik zie maar 2 of 3 paar nu?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Teije het volgende:
Ehhhhhh, op ebay staan ze best cheap. Of zijn die echt allemaal fake? (damn, zijn er veel dan)
http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=nike+blue+infrared&category0=quote:
Zie het al indd, verschil is nihil tho. Vooral als je er $400~ meer voor moet neerleggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef Modus het volgende:
Eh nee, kijk nog maar eens goed.
Ja, i know.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Modus het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je infared als zoekterm gebruikt als je blauwe schoenen zoekt..
De ene cw is White / Medium Grey / Black / Laser Blue en die jij vond White / White / Black / Vivid blue. Mensen zetten alleen maar infared in hun produktomschrijving om meer hits te krijgen..
Zorgen dat diegene foto's maakt van alle details waaraan je kan zien dat ze echt zijn, papiertje met de datum erbij + zijn nickname en eventueel die van jou. Verder uitzoeken of de user goede referenties heeft van eerdere deals en met paypal betalen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Amokzaaier het volgende:
Vraagje: hoe zorg je ervoor dat je niet geflasht word als je via een forum schoenen koopt?
Nobody?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van mij dus ook niet
Tenminste als iemand weet waar deze anders te koop/bestellen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om te weten, aangezien ik een half uurtje van Uden vandaan woonquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
jep, overgenomen van een faillite skateshop uit UDen
ik heb maatjuh 12.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:14 schreef morgane het volgende:
dat ligt dur aan welkuh maat juh hebt
Ik weet niet hoor... maar hij verkoopt De la lows en Rayguns voor 50 dollar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:01 schreef Calvinn het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Zijn dat gewoon echte Nike ID's of zijn ze fake?
En als ik in Puma Clydes EU 42 (US 9) heb wat zal ik dan in die nikes hebben?
starting bid hèquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... maar hij verkoopt De la lows en Rayguns voor 50 dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |