Deze kleur ook? Is die outlet dichtbij cs Roosendaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:28 schreef thaWarhead het volgende:
En die Puff N Stuff's liggen uitgebreid in de Nike Outlet in Roosendaal.
Puff n Stuff is alleen die kleur.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:39 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
Deze kleur ook? Is die outlet dichtbij cs Roosendaal?
welke maat heb je?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand enig idee of die C&K's nog ergens voor een redelijke prijs te krijgen zijn?
Je zit ook op de SB-Hyves zie ikquote:Op zondag 20 januari 2008 22:52 schreef Subzero_X het volgende:
Thanks, handige site!
En ik ga naar bed, als afsluiter:
[ afbeelding ]
Mijn SB Dunk Golfs!
En mijn beaters, waarvan ik de veters noodgedwongen heb moeten vervangen..
[ afbeelding ]
ik heb zelf 11 voor mijn low dunkjes, kan in principe 10.5 hebben maar 11 zit toch net ietsje lekkerder. (mijn sam fishers heb ik in 45.5 en die zitten gewoon oké).. enig idee of ik size11 infrareds kan hebben?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:53 schreef SHOOOTO het volgende:
^^halve maat omhoog, maar laser blues zijn alleen in hele maten verkrijgbaar. Dus je true size of hele maat omhoog.
[..]
welke maat heb je?
ok, beetje te groot dan (had nog wel een 10.5 liggen, maar is eigenlijk voor iemand anders)quote:
ja, dat is goed. Probeer eens bij Foot Locker een AM90.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:58 schreef Teije het volgende:
[..]
ik heb zelf 11 voor mijn low dunkjes, kan in principe 10.5 hebben maar 11 zit toch net ietsje lekkerder. (mijn sam fishers heb ik in 45.5 en die zitten gewoon oké).. enig idee of ik size11 infrareds kan hebben?(zijn die dingen trouwens nog ergens te passen?)
Ai.... zonde. Er zit niks anders op dan er nu de volle pond voor te betalen wsl. Voor minder dan 200 dollar zijn ze vrijwel niet meer te krijgenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok, beetje te groot dan (had nog wel een 10.5 liggen, maar is eigenlijk voor iemand anders)
[..]
alright, thanks shoooto.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok, beetje te groot dan (had nog wel een 10.5 liggen, maar is eigenlijk voor iemand anders)
[..]
ja, dat is goed. Probeer eens bij Foot Locker een AM90.
Je moet toch wat hequote:
hmmz precies mijn maat, wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:01 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
[..]
Blauwe infared's?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:28 schreef Teije het volgende:
ohja, iemand toevallig nog een goedkoop webshopje voor blauwe infrareds? liefst in de eu.
waar in Tilburg verkopen ze SB's?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:28 schreef HAL9000S het volgende:
C&K's helaas alleen nog in maat 7 in Tilburg.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:19 schreef thaWarhead het volgende:
@HAL: Je kunt Curbs in Tilburg ff checken, volgens mij waren ze daar recent nog.
Denk dat ik daar volgende week ff langs ga, aangezien ik dan toch in amsterdam ben. Waar zit die winkel eig?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag nog in de adidas store in amsterdam, en veel sneakers voor weinig. Voor de adidasliefhebbers onder ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |