Sweet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
^^twee maten omlaag gaan is wel heel raar, shit ain't good. Nike is getting sloppy
Nike Dunk co.jp Argons![]()
[ afbeelding ]
Nice. Lekkere prijzen vooral.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef jarnobuiter het volgende:
Vandaag bij de Sidestep in Zwolle
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Allebei 30 euro:)
Je weet wat ik er van vind.. Kijk niet raar op als je binnenkort dat 2de paar niet meer kan vinden..quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef jarnobuiter het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
hadden ze ook nog andere paartjes adidas? En zo ja in een maatje uk 8/8,5?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef jarnobuiter het volgende:
Weekje~quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:33 schreef Modus het volgende:
Al 3 dagen nu:
Status: Into Foreign Customs
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Ik heb tot nu toe pas 1x een tegengehouden zending gehad, op een totaal van ca. 15 zendingen. Dit is maar 1 paar dus de invoerbelasting zal niet al te hoog zijn, maar hoe lang blijven ze daar nog staan...
Van een Fedex zending die ik half december ontving kreeg ik gisteren nog even een acceptgiro, ook met de nog te betalen invoerbelasting. Die gang van zaken had ik nog niet meegemaakt. Tis maar 7 euro though.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:37 schreef D-Vide.D het volgende:
[..]
Je weet wat ik er van vind.. Kijk niet raar op als je binnenkort dat 2de paar niet meer kan vinden..
zwaar kut dus, af fuck it dan maar een ander paartje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:42 schreef jarnobuiter het volgende:
@ sneaksjit hey. helaas... als er nog waren zou ik ze voor je ophalen... er waren enkel deze maten... voor de rest nog wel veel k swiss.. en een paar AF1 mids.. maat 47... was ook een rek.. laatste maten alles 30 eu... ik heb dus gewoon veel mazzel gehad..
Aw jammer.. Moet toch echt vervangers hebben voor m'n 90's..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:46 schreef jarnobuiter het volgende:
[..]
je weet waar ze in de kast staan... maar je blijft er vanaf;)
Zou je denken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:03 schreef MFPascal het volgende:
freshkicks.nl zal wel niet legit zijn denk?
Ik weet niet waar je woont,, maar bij Purchaze in Groningen zijn ze beschikbaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:10 schreef Sneaksjit het volgende:
geachte fokkers, ik word altijd op mijn schrijftaal afgekraakt:O
Kan er niks aan doen, die cursus al 3x gevolgt en nogsteeds lukt het niet.
Uhm, ja ik was vanplan ze te bestellen op www.kickz.com
maar jij zegt haal ze in nederland, welke nederlandse site heeft ze dan in maat
44/ 10?
Wat een smiley vergeten soms wel niet doet met een post.quote:
lol waddup met die zoolquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:13 schreef HAL9000S het volgende:
Zijn hier ook al fakes van?
[ afbeelding ]
@ freshkicks.nl Ze zien er echt NIET uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |