Mmm, das om de hoek. Alleen maar GR's zeker?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag nog in de adidas store in amsterdam, en veel sneakers voor weinig. Voor de adidasliefhebbers onder ons.
niet veel, gewoon retail + shipping. Ik ga die andere jongen eens even PM'en. Als het niks wordt, dan laat ik je het wel weten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:46 schreef sjeppert het volgende:
[..]
hmmz precies mijn maat, wat vraag je ervoor?
Oki, morgen maar ff langs dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef Stansfield het volgende:
Leidsestraat. na de matiniquewinkel vanaf het koningsplein gezien.
edit: we waren al een pagina verder.
Van alles, superstars, gazelles noem maar op.
Ik heb ze via Ebay besteld. 73 dollar inclusef verzenden. Oftewel 50 euro.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:52 schreef don-diablo het volgende:
Die Gazelles op de vorige pagina zijn precies iets wat ik nu zoek
Die van mij dus ook nietquote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ik ga het gewoon een keer proberen.
sneaker is toch niet in nld te koop die ik wil
Ah die. Waren een JDSports special (UK only), alleen Nort Berlin heeft nog een handvol paar online gehad. Zelfs op Ebay vind je ze niet heel vaak. Als je ze vindt, ga je flink betalen ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Teije het volgende:
Ja.
(laser blue's/infablue's hoe je ze ook wilt noemen.)
Mwah, vergeleken met de rode valt het best mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah die. Waren een JDSports special (UK only), alleen Nort Berlin heeft nog een handvol paar online gehad. Zelfs op Ebay vind je ze niet heel vaak. Als je ze vindt, ga je flink betalen ook.
Dat was et? verder geen extra kosten?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:28 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ik heb ze via Ebay besteld. 73 dollar inclusef verzenden. Oftewel 50 euro.
er ging een paar weg voor 500 USD (geen idee of dat legit was, zal wel zo'n nepbieder zijn)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Mwah, vergeleken met de rode valt het best mee.
Ik heb het over deze:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
er ging een paar weg voor 500 USD (geen idee of dat legit was, zal wel zo'n nepbieder zijn)
liefst zo snel mogelijk laten wetenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
niet veel, gewoon retail + shipping. Ik ga die andere jongen eens even PM'en. Als het niks wordt, dan laat ik je het wel weten.
Ik zie maar 2 of 3 paar nu?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef Teije het volgende:
Ehhhhhh, op ebay staan ze best cheap. Of zijn die echt allemaal fake? (damn, zijn er veel dan)
http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=nike+blue+infrared&category0=quote:
Zie het al indd, verschil is nihil tho. Vooral als je er $400~ meer voor moet neerleggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef Modus het volgende:
Eh nee, kijk nog maar eens goed.
Ja, i know.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Modus het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je infared als zoekterm gebruikt als je blauwe schoenen zoekt..
De ene cw is White / Medium Grey / Black / Laser Blue en die jij vond White / White / Black / Vivid blue. Mensen zetten alleen maar infared in hun produktomschrijving om meer hits te krijgen..
Zorgen dat diegene foto's maakt van alle details waaraan je kan zien dat ze echt zijn, papiertje met de datum erbij + zijn nickname en eventueel die van jou. Verder uitzoeken of de user goede referenties heeft van eerdere deals en met paypal betalen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:24 schreef Amokzaaier het volgende:
Vraagje: hoe zorg je ervoor dat je niet geflasht word als je via een forum schoenen koopt?
Nobody?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die van mij dus ook niet
Tenminste als iemand weet waar deze anders te koop/bestellen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk om te weten, aangezien ik een half uurtje van Uden vandaan woonquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:58 schreef HenkBenzinetank het volgende:
jep, overgenomen van een faillite skateshop uit UDen
ik heb maatjuh 12.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:14 schreef morgane het volgende:
dat ligt dur aan welkuh maat juh hebt
Ik weet niet hoor... maar hij verkoopt De la lows en Rayguns voor 50 dollar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:01 schreef Calvinn het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Zijn dat gewoon echte Nike ID's of zijn ze fake?
En als ik in Puma Clydes EU 42 (US 9) heb wat zal ik dan in die nikes hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |