Maak daar maar 100% van, die zou ik dus echt nooit kopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:50 schreef Modus het volgende:
Ik ben geen AF kenner maar die zijn 99% zeker fake. Wat is de naam van de seller?
Daarom vertrouw ik vrijwel nooit feedbacks op ebay om te kunnen bepalen of iets legit is of niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen jammer dat er ook mensen zijn die geen fakes herkennen en positieve feedback geven voor de snelle verzending ofzo.
in sommige listings staat er ook vaak 100% Authentic or 100% REAL NIKE PRODUCT, vertrouw je dat ook dan? Kortom, hij had ook veel van die "Customs" verkocht in diverse maten. Dat zou ik al niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef Mextor het volgende:
Ze zijn niet fake. Het zijn customs staat zelf in zijn advertentie:
Nike Air Force one low "Custom" size 12
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:44 schreef jarnobuiter het volgende:
Is er hier trouwens nog iemand die weet waar ik legit AM90 St Patricks kan krijgen: Maat 44.5/45( voorkeur gaat uit naar Nederland, buitenland mag wel, dan liever geen ebay) ???
Dat is wel een zwaar vette shopquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:02 schreef P.deZeeuw het volgende:
[..]
[ [url=http://www.kix-files.com/shop/images/2007/1470/0.jpg]afbeelding ]
hier[/url]
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Subzero_X het volgende:
www.sneakerhead.com
www.flightclubny.com
www.flightclubla.com
"Niet te duur"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Subzero_X het volgende:
www.flightclubny.com
www.flightclubla.com
Shit, dat stuk heb ik gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |