Ik heb hier nu een 10 en een 10.5 staan.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef arneaux het volgende:
Alsnog mn Structures in de juiste kleuren en maat. Oe wat ben ik blij.
waar koop jij je schoenen?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Jeltos het volgende:
Gekkenwerk even kast gekocht voor mijn kicksstaat stuk beter dan zo. Dan op de grond
![]()
[ afbeelding ]
PS links onderin op de grond dunks de la hulk edition carnaval 80's stylo jeweetz
Hehe extra paar sokken kan altijdquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:58 schreef Subzero_X het volgende:
Gewoon doen, Nike sb vallen altijd redelijk klein, dat past goed.
En anders gewoon extra paar sokken erbij
Ik draag hier een 8.5. Mn Maxxies zijn 10, dus dat is echt heel vaag. Ted wist ook niet precies waarom die Structures zo anders vallen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb hier nu een 10 en een 10.5 staan.. Ik draag elk model Nike in 10.5 maar Structures zijn dan echt te groot. Ik pas in de 10, heb ook iets ruimte over, maar ik twijfel ergens nog. Tis ms alleen maar het idee met te kleine schoenen te lopen, ik heb ook enkele AM90s waarin ik voorin evenveel/weinig ruimte over heb en die ik ook zonder problemen kan dragen. Het zullen dus de 10 worden denk ik toch wel.
. Die blauwe dus.
footlocker jeweetz die echte nikestyloquote:
Ebay? zag ze daar ook staan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:42 schreef SHOOOTO het volgende:
^^twee maten omlaag gaan is wel heel raar, shit ain't good. Nike is getting sloppy
Nike Dunk co.jp Argons![]()
[ afbeelding ]
nope, zag ze ook op ebay ja.quote:
Kijk eens in de OP...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef Sneaksjit het volgende:
Heeft iemand misschien een EBAY shop. waar hy super vaak zyn sneakers koopt?
of gewoon paar betrouwbaren
Zeker een half maatje groter halen, ik heb laatst precies dezelfde gekocht en ze vallen écht klein. Ik heb normaal altijd maat 12, ook bij andere SB's, maar deze waren echt krap. Ondertussen zijn ze ingelopen en lopen/skaten ze meesterlijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:41 schreef Fienux het volgende:
Haaai,
FF een snel vraagje, sta op het punt mooie Nike SB Zoom Zoom Editions te kopen alleen ik heb maat 44 (10 dus) alleen ze hebben alleen nog 44,5 (10,5) . Vallen Nike SB klein of..?
Groetjesss
Weet niet hoor maar zo abnormaal typt hij toch niet? Komt hier wel raarder taalgebruik voor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef P.deZeeuw het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP...
en typ eens normaal
Wat?! Wanner? Ik wil graag nog een tweede paartje zodat ik mn huidige kan beaten. En voor deze prijs...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef koston het volgende:
[..]
Zeker een half maatje groter halen, ik heb laatst precies dezelfde gekocht en ze vallen écht klein. Ik heb normaal altijd maat 12, ook bij andere SB's, maar deze waren echt krap. Ondertussen zijn ze ingelopen en lopen/skaten ze meesterlijk![]()
Het zijn overigens deze schoenen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of je ze gaat bestellen ofzo, maar ik heb ze in de outlet in Roermond gehaald voor 50 euro
Eind december geloof ik, ik had de laatste 12 maar er stonden nog genoeg andere maten. Ook in het wit/blauw maar die zijn lang niet zo dopequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:32 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Wat?! Wanner? Ik wil graag nog een tweede paartje zodat ik mn huidige kan beaten. En voor deze prijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |