Maar afijn, je mag nu ook nog een jaar gaan stage lopen in de VS? Naast NZ? Of hoe zit het?quote:
EN wat zat SoL dan te miepenquote:
Daar komt het wel op neer, dus ergens april/mei volgend jaar ga ik richting USA, na mn (afstudeer)stage in NZ en vakanties overalquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar afijn, je mag nu ook nog een jaar gaan stage lopen in de VS? Naast NZ? Of hoe zit het?
Gefeliciteerd iig!
Geen idee, zie ook mijn verbaasde reactie in deel 76 ...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
EN wat zat SoL dan te miepen
Ik heb het maar half meegekregen ofzo
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, dus ergens april/mei volgend jaar ga ik richting USA, na mn (afstudeer)stage in NZ en vakanties overal
En gaan ze je dan ook nog rijkelijk belonen daarvoor? Of is het vooral de eer en enorm goed voor je CV?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer, dus ergens april/mei volgend jaar ga ik richting USA, na mn (afstudeer)stage in NZ en vakanties overal
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:22 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Geen idee, zie ook mijn verbaasde reactie in deel 76 ...
Evengoed, dan ben ik klaarblijkelijk een nachtje single geweest zonder het te weten.
Ik heb er iig geen betere of slechtere nachtrust aan overgehouden
Beidequote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En gaan ze je dan ook nog rijkelijk belonen daarvoor? Of is het vooral de eer en enorm goed voor je CV?
zat gewoon btje te klieren, niet wetende dt ik gisteren zo beroerd zou zijn dat ik niet achter de comp zou zittenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
EN wat zat SoL dan te miepen
Ik heb het maar half meegekregen ofzo
Wat een vreselijk leven heb jij zeg, ongeloofelijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Beide![]()
Alaska zou zeker tot de mogelijkheden behoren, hoewel het nog wel even duurt
Ik baal er ook vreselijk vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat een vreselijk leven heb jij zeg, ongeloofelijk!
Ik had jaloers zonet al als jalours geschreven. Sommige fouten die ik maak heb ik ook niet door. Ik heb het bijvoorbeeld tegenwoordig niet meer over geld verdienen maar over geld maken...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
Leer je snel genoeg.
Had op een gegeven moment moeite met nederlands schrijven toen ik echt alleen maar in het engels bezig was.
Ik heb de hele basisschool in het Engels gedaan, dus praten is op zich geen probleem, maar het echt zo perfect praten dat je totaal geen Nederlands accent meer hoort duurt echt wel even hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
Leer je snel genoeg.
Had op een gegeven moment moeite met nederlands schrijven toen ik echt alleen maar in het engels bezig was.
100K euro. Excl. auto en onkosten. altijd hoog inzetten toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had jaloers zonet al als jalours geschreven. Sommige fouten die ik maak heb ik ook niet door. Ik heb het bijvoorbeeld tegenwoordig niet meer over geld verdienen maar over geld maken...
Mijn leven wordt trouwens ook steeds beter. Ik had besloten om de stageplaats die ik had toch niet door te laten gaan, omdat ik 'geld moet maken' om straks in Zweden uit te kunnen geven, heb ik de directeur gemaild.
Mailt hij net terug dat hij me dan in plaats van een stageplaats ook wel een baantje aan wil bieden, en hoeveel ik dan wil gaan verdienen!
Moet nog even bedenken wat ik ga vragen, tips?
naha.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
100K euro. Excl. auto en onkosten. altijd hoog inzetten toch?
Dat zijn altijd van die strikvragen, zeg je teveel denkt hij; laat maarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had jaloers zonet al als jalours geschreven. Sommige fouten die ik maak heb ik ook niet door. Ik heb het bijvoorbeeld tegenwoordig niet meer over geld verdienen maar over geld maken...
Mijn leven wordt trouwens ook steeds beter. Ik had besloten om de stageplaats die ik had toch niet door te laten gaan, omdat ik 'geld moet maken' om straks in Zweden uit te kunnen geven, heb ik de directeur gemaild.
Mailt hij net terug dat hij me dan in plaats van een stageplaats ook wel een baantje aan wil bieden, en hoeveel ik dan wil gaan verdienen!
Moet nog even bedenken wat ik ga vragen, tips?
Eigenlijk ben ik met weinig ook al tevreden. De twee bijbaantjes die ik nu heb verdienen zo goed (eentje krijg ik 90 euro voor ongeveer 3 uur werken per week). Wat ik lastig vind is dat hij al een genereus offer maakt door me ipv stageplaats een baan aan te bieden, dat ik er ook niet teveel van wil profiteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:43 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die strikvragen, zeg je teveel denkt hij; laat maar, zeg je te weinig denkt ie; direct doen
![]()
Verder geen idee, ligt er totaal aan wat je doet en hoeveel verantwoordelijkheden je hebt, of je een maandsalaris krijgt of een uursalaris etc etc. Mijn laatste baantje verdiende ik 12 euro p/u
Ik zou zeggen; vraag wat hij wilt betalen?
De wereld is ook niet altijd even lief voor jou. HARDER WORDEN!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik met weinig ook al tevreden. De twee bijbaantjes die ik nu heb verdienen zo goed (eentje krijg ik 90 euro voor ongeveer 3 uur werken per week). Wat ik lastig vind is dat hij al een genereus offer maakt door me ipv stageplaats een baan aan te bieden, dat ik er ook niet teveel van wil profiteren.
ik ben veel te lief voor deze wereld!
Maar de wereld is meestal wel heel lief voor mij!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De wereld is ook niet altijd even lief voor jou. HARDER WORDEN!!!
hebben jullie per saldo gezamenlijk nog evenveel koorts als gisterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:46 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag.
Mijn koorts is gezakt, die van Bluezz is toegenomen.
wtfquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
ik ontken alles.
En bij Nynke is het geen one-night stand het is een scharrel die eigenlijk een relatie is maar ze wil het niet toegeven aan zichzelf dat ze een relatie heeft met iemand die ver weg woont in Duitsland en dus niet bij haar is de buurt is de hele tijd.
Weekje of 3.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef AKnynke het volgende:
en jij Steer? Hoe lang is het eigenlijk uit met je ex?
Ja, we eten om de dag bij elkaar, alhoewel ze nu weer zit te miepen dat het haar zo zwaar valt en dat het net lijkt of we niet uit elkaar zijn en dat we dan maar elkaar misschien wat minder moeten zien etc.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:42 schreef AKnynke het volgende:
Lastig. Haar nog gezien sindsdien? (begreep vaag ergens van wel?)
Er was ook al meer gebeurd, net een soapquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef AKnynke het volgende:
Om de dag...poeh, dat zo ik niet kunnen!
Alleen eten trouwens, offe...
Mars en Venus hè.quote:
beterschapsknuffeltje voor Bluezzquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:46 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag.
Mijn koorts is gezakt, die van Bluezz is toegenomen.
Wij gaan eens een keer op vrijdag de boodschappen halen, kijken hoe dat bevalt, aangezien we steeds onze hele zaterdag aan boodschappen doen en sjoppen kwijt zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef Tezz het volgende:
Zooooo boodschappen zijn weer binnen! Altijd fijn als dat weer gedaan is.............Nu nog ff ergens op visite en dan heerlijk relaxed het weekend in! Twee nieuwjaarsborrels morgen, da's dan wat minder (altijd zo'n verplichting)
Das snel! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:16 schreef AKnynke het volgende:
Klinkt inderdaad lekker DE!
Ik ben een gelukkig mens, mijn stageplaats is een fulltime baan geworden! Jippie!!!!!!![]()
![]()
![]()
Mijn leven gaat over rozen de laatste tijd. Nu nog aangenomen worden in Zweden en het is ff compleet (op de lange blonde god na;))
Thanks!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Das snel! Gefeliciteerd!![]()
Wat ging je nou precies doen? Iets met journalistiek toch?
tss, jalours?quote:
Enormquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tss, jalours?
Trouwens, wanneer vertrek jij naar NZ? Je moet wel gaan golfen he bij de huka lodge! En ons wel vertellen welke vips daar komen!
Thanks!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:34 schreef cul_non_kul het volgende:
Congratzzz Nynke,
(pas wel op voor de doornen, die rozen dragen)
jaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:42 schreef MissHobje het volgende:
Kolere wat een graftakken weer vandaag ^%^&%&(
Goeiehobbel, ook net wakker?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:42 schreef MissHobje het volgende:
Doe dat alsjeblieft niet meerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zat gewoon btje te klieren, niet wetende dt ik gisteren zo beroerd zou zijn dat ik niet achter de comp zou zitten
ZIJ werd dan ook gelijk gestraft !!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe dat alsjeblieft niet meer
Muck en ik hadden allebei zoiets van WTFHoe ken da? Wat nu?
kulliequote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
ZIJ werd dan ook gelijk gestraft !!
SoL
nogmaals sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe dat alsjeblieft niet meer
Muck en ik hadden allebei zoiets van WTFHoe ken da? Wat nu?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
ZIJ werd dan ook gelijk gestraft !!
SoL
Nou... vooruit dan. Maar maak ons in het vervolg niet meer zo aan het schrikkenquote:
Eens, en ik moet er nog een keer uitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:42 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:22 schreef Euc- het volgende:
Die laat nog even op zich wachten aangezien degene die het boekje heeft meegenomen nu waarschijnlijk nog in coma ligt naast een of andere chick die die afgelopen nacht heeft ontmoet op stratum
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:11 schreef cul_non_kul het volgende:
Ik ga ook de file in, prettig weekeinde allen
Njoy
zou me anders echt niet genaaid voelen hoor met zo'n bedragquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef Euc- het volgende:
"De Super Jackpot is op een 1/5 lot gevallen.
Bij de volgende trekking staat de Jackpot
op 11,8 miljoen euro."
Dan voel je je genaaid, 12 miljoen
is nog steeds ruim 2 miljoen wat je dan krijgtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zou me anders echt niet genaaid voelen hoor met zo'n bedrag
Erg dure hoer dan wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel iemand willen naaien voor dat bedrag
Lekker
Neyenrode zorgt ervoor dat je in koninklijk meervoud gaat praten?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:22 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, we zijn in Breukelen. ff koffie-drinken en dan college.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Neyenrode zorgt ervoor dat je in koninklijk meervoud gaat praten?
waarom om de dag bij elkaar etenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, we eten om de dag bij elkaar, alhoewel ze nu weer zit te miepen dat het haar zo zwaar valt en dat het net lijkt of we niet uit elkaar zijn en dat we dan maar elkaar misschien wat minder moeten zien etc.![]()
Vrouwen.
Ik vind het, ook zonder romantiek, wel gezellig. Ik denk dat we van een relatie toch in een soort vriendschap zijn gestrand.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
waarom om de dag bij elkaar eten??
Oke dan, ik heb gelukkig geen contact meer met mn exquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het, ook zonder romantiek, wel gezellig. Ik denk dat we van een relatie toch in een soort vriendschap zijn gestrand.
We zijn ook niet jankend met ruzie uit elkaar gegaan ofzo.
En nee justmattie, wat voor auto heb je gekocht? Die afschuwelijke Opel Tigra?
Heb jij Muck al gePMed?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ah, hier zijn jullie![]()
was jullie al kwijtwas even druk met sporten enzo
maar, heb al 3 lessen hardgelopen![]()
dus ook wel trots, en het gewicht wordt ook minder
![]()
dus wat dat betreft
gefeliciteerd ook hier alle winnaars van de CUL Kerstwedstrijd![]()
Je plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke dan, ik heb gelukkig geen contact meer met mn ex![]()
Nee gelukkig geen Tigra, heb nog spijt dat ik er ooit over begonnen ben![]()
BMW 316i uit '94, CV, elec. spiegels en ramen, 102pk op de achterwielen en rijdt super![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal zo ff foto uploaden![]()
Oja en sinds paar dagen een nieuwe radio, wel leuk dingetje
[ link | afbeelding ]
Ik denk niet dat het ooit nog goed komt in de nabije toekomst.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou ook ff dimmen steer en haar niet zo veel meer zien
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:15 schreef Pheno het volgende:
Het lijkt wel een gouden kikker
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer toneelspelen bij de toneelvereniging waar ik 5 jaar bij gezeten heb, daar lopen altijd welvrouwen rond. Had ik ooit al verteld dat ik ooit op een date ben gegaan met zo'n
vrouw die tijdens de 'date' mij vertelde dat ze nog steeds niet over haar ex-vriendin heen was?
![]()
thnxquote:Mooie LG stereo, justmattie! Wist niet dat LG ook grote muzieksets maakte.
Ik heb ook een zwak voor BMW'squote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef justmattie het volgende:
Hij doet het al
Hier een foto' van mn 2e schatje
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ooit nog goed komt in de nabije toekomst.Wil dat ook niet, ergerde me te vaak aan haar.
Ik ga weer toneelspelen bij de toneelvereniging waar ik 5 jaar bij gezeten heb, daar lopen altijd welvrouwen rond. Had ik ooit al verteld dat ik ooit op een date ben gegaan met zo'n
vrouw die tijdens de 'date' mij vertelde dat ze nog steeds niet over haar ex-vriendin heen was?
Mooie LG stereo, justmattie! Wist niet dat LG ook grote muzieksets maakte.
Nou okee, we hadden dus een feestje in Scala, was aangeschoten, zaten nogal 'erotisch' te dansen. Besloten om de volgende dag uit eten te gaan en naar de film, en toen bleek ze lesbisch te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou okee, we hadden dus een feestje in Scala, was aangeschoten, zaten nogal 'erotisch' te dansen. Besloten om de volgende dag uit eten te gaan en naar de film, en toen bleek ze lesbisch te zijn.
De tease
moehahaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou okee, we hadden dus een feestje in Scala, was aangeschoten, zaten nogal 'erotisch' te dansen. Besloten om de volgende dag uit eten te gaan en naar de film, en toen bleek ze lesbisch te zijn.
De tease
arme stereo...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De tease
Cambuurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:31 schreef justmattie het volgende:
ik gaat weer ff naar Cambuur![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks miss
Cambuur Leeuwarden! Ik ben geboren (en een beetje getogen) in Ljouwert.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:31 schreef justmattie het volgende:
ik gaat weer ff naar Cambuur![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks miss
Jij hebt Fries bloed?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Cambuur Leeuwarden! Ik ben geboren (en een beetje getogen) in Ljouwert.
Klotewijk trouwens cambuur!
Ik ben 100% fries!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt Fries bloed?
Aan je achternaam te horen wel trouwens
Neuh hooooooooooor, dat valt allmaal best met..quote:
Aaaah, en dan komt er straks ook nog zweeds tussendoor en dan zijn de rapen gaar hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Neuh hooooooooooor, dat valt allmaal best met..
Nee, ik kan er geen bal van. Ik spreek redelijk ABN, met een hint twents en een vleugje fries.
Verder klopt m'n zinsopbouw niet meer door al het engels dat ik spreek en schrijf. Ik ben gewoon screwed!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:59 schreef DarkElf het volgende:
eten is in het water gevallen![]()
crisis op werk van echtgenoot![]()
shitzooi.![]()
jaja voor hem is het ook zielig
Tuuuurlijk, dat zeg je nuquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:15 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben er vandoor, nu naar een feestje. Vannacht slaap ik niet thuis (nee, geen vunzige gedachtes, slaap bij de moeder van een vriendin)
Fijne avond en zaterdag allemaal!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zin om dit weekend wat leuks te gaan doen, maar wat
Wij hebben ook een BMW (maar dan uit 2007, ik weet het type verder nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke dan, ik heb gelukkig geen contact meer met mn ex![]()
Nee gelukkig geen Tigra, heb nog spijt dat ik er ooit over begonnen ben![]()
BMW 316i uit '94, CV, elec. spiegels en ramen, 102pk op de achterwielen en rijdt super![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal zo ff foto uploaden![]()
Oja en sinds paar dagen een nieuwe radio, wel leuk dingetje
[ link | afbeelding ]
Moet je ongesteld worden ofzoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit aan de bubbels![]()
Moet alleen nog wel ff puree zo maken.. piep gaat bijna
Heb vanalles gemaakt, stoofpotje, spruitjes, ballen gehakt, choco taart en zo die puree en had ook nog avond eten
Oja en huis ook tip top (ik lijk wel gek !)
Maargoed dan is het maar klaar
Ook wel eens last van Bluezz ?
quote:
kiek es anquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Cambuur Leeuwarden! Ik ben geboren (en een beetje getogen) in Ljouwert.
Klotewijk trouwens cambuur!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij hebben ook een BMW (maar dan uit 2007, ik weet het type verder niet) én dezelfde stereo
Waarom vraag je dat aan mij zegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:33 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit aan de bubbels![]()
Moet alleen nog wel ff puree zo maken.. piep gaat bijna
Heb vanalles gemaakt, stoofpotje, spruitjes, ballen gehakt, choco taart en zo die puree en had ook nog avond eten
Oja en huis ook tip top (ik lijk wel gek !)
Maargoed dan is het maar klaar
Ook wel eens last van Bluezz ?
Een 1 -serie geloof ik. Zo'n nieuw ding. Met allerlei rare fratsen. Slaat af als je bij het stoplicht staat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vast een 3 of een 1 serie?
en strakke radio he
Was je ziek Bluezz? Gets! Hopelijk een beetje beter het weekend in.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij zeg![]()
Heb er eens per maand wel eens last van ja![]()
Nu ff niet trouwens, alhoewel de koorts lijkt gezakt
jullie hebben een coupe dan zeker? heb ik ook bij het opendoen schuift ie uit het raamrubber, en bij dichtslaan schuift ie er weer inquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een 1 -serie geloof ik. Zo'n nieuw ding. Met allerlei rare fratsen. Slaat af als je bij het stoplicht staat.
Maar dat hoortBespaart brandstof. En de ramen gaan een beetje open zodra je de deuren opent, want bij het dichtslaan maakt het dan niet zo'n herrie (of zo
) en daarna gaan ze automagisch weer dicht
Maar het rijdt wel ge-wel-dig. En ik was altijd zo anti-BMW! Vond het maar ordinaire bakken![]()
Hoe is het met iedereen hier![]()
Ik heb het een en ander gemist. WerkenDat houdt het FOK!ken altijd zó op hè?
Ik ken 'coupe' als in haardracht, en die hebben we inderdaad allebeiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
jullie hebben een coupe dan zeker? heb ik ook bij het opendoen schuift ie uit het raamrubber, en bij dichtslaan schuift ie er weer in
Allebei ziek deze week, vandaag en gisteren was het echtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Was je ziek Bluezz? Gets! Hopelijk een beetje beter het weekend in.
Ai, klinkt niet fijn nee. En ook nog samen ziek, dat is helemaal ellendig. Is er ook niemand om je rug te masseren en een kruikje te maken enz.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allebei ziek deze week, vandaag en gisteren was het echt![]()
Maar het voelt nu alweer wat beter aan... allebei ook gewerkt tussen de hoestbuien door met koorts trek je dat gewoon niet.
WB doed![]()
Neej niet eensquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Neyenrode zorgt ervoor dat je in koninklijk meervoud gaat praten?
Is het allemaal kwalitatieve bla bla die je moet stampen of zit er ook kwantitatief rekenwerk tussen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zie trouwens allerlei teksten over managerial economics nu voor mijn ogen
Ga maar slapen. Morgen weer om half 9 in Breukelen.
Succes D_H! Wat een vroegte! Slaap wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:30 schreef Den_Haag het volgende:
Ik zie trouwens allerlei teksten over managerial economics nu voor mijn ogen
Ga maar slapen. Morgen weer om half 9 in Breukelen.
Ja dat wou ik ook net vragen ja!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het allemaal kwalitatieve bla bla die je moet stampen of zit er ook kwantitatief rekenwerk tussen?
Nee, we hebben je node gemist, Dude.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
En ook nog samen ziek, dat is helemaal ellendig. Is er ook niemand om je rug te masseren en een kruikje te maken enz.
* golfer niet meer ziek maar wel nog wakker.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:14 schreef Stereotomy het volgende:
Golfer en Bloes, ziek maar toch nog online?
Ooooohquote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:14 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister........ik was bij een kennis op visite samen met mijn dochter. We waren nog geen 10 minuten binnen of madam loopt en beetje te hard over de gladde tegelvloer en schuift uit, keihard met haar hoofd op een tafelpoot. In eerste instantie leek er een flinke bult te ontstaan op haar hoofd, maar nog geen seconde daarna begon ze heftig te bloeden uit haar mondje. Twee tanden er uit!!!!!! Wij met spoed naar de tandarts, bleek dat de melktandjes (thank god dat het melktandjes zijn) van de klap terug naar binnen geschoten zijn!! Ze zitten nu in haar tandvlees zeg maar, over de volwassen tanden (die zich aan het vormen zijn) heen. ...........KInderen gaan wisselen zo rond de zes, dus de kans dat Bente een jaar lang met een fietsenrek loopt is aanwezig.
Haar gezichtje is zo ontzettend gezwollen nu, het is echt heeeeeeel zielig..............Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........
Ja dat was zeker schrikken.......Ben nog wel een beetje bang dat het uiteindelijk toch blijvende schade gaat veroorzaken. Haar melktanden zijn terug haar tandvlees ingeschoten door de klap, dus deze zullen wellicht ook haar grote-mensen-tanden geraakt hebben daarbinnen. Het ziet er niet uit nu, net of ze zwaar gevochten heeft hahaha. Haar lip is enorm dik en haar wang is helemaal blauw. Nu mocht ik niet aan haar hoofd voelen, maar zo te zien zit daar ook een enorme bult....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Tezz! Dat is schrikken!Verwen dr maar goed dit weekend, dat heeft ze wel verdiend!
Owja, vergeet jezelf ook niet te verwennen, voor de scrhik enzo.
Hmm ja, waarschijnlijk. Er hebben gister drie tandartsen naar gekeken en ze konden geen van allen iets zinnigs zeggen. Ze komen er inderdaad vanzelf weer uit, maar hoe en wanneer?? Dat wist men niet. Waarschijnlijk inderdaad pas op het moment dat de grote tanden ze er uit gaan drukken. Dat kan dus nog wel eens flink pijnlijk worden tegen die tijd....Overigens is ze net vijf, dus dat kan ook nog wel ff duren waarschijnlijk voor dat dat gaat gebeuren....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh Tezz wat vervelend! Je bent je vast helemaal de pest-pokke geschrokken! Die melktandjes moeten er vanzelf uitkomen? Als ze 'geduwd' worden door de grote tanden?
Hoe rot.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:14 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister........ik was bij een kennis op visite samen met mijn dochter. We waren nog geen 10 minuten binnen of madam loopt en beetje te hard over de gladde tegelvloer en schuift uit, keihard met haar hoofd op een tafelpoot. In eerste instantie leek er een flinke bult te ontstaan op haar hoofd, maar nog geen seconde daarna begon ze heftig te bloeden uit haar mondje. Twee tanden er uit!!!!!! Wij met spoed naar de tandarts, bleek dat de melktandjes (thank god dat het melktandjes zijn) van de klap terug naar binnen geschoten zijn!! Ze zitten nu in haar tandvlees zeg maar, over de volwassen tanden (die zich aan het vormen zijn) heen. ...........KInderen gaan wisselen zo rond de zes, dus de kans dat Bente een jaar lang met een fietsenrek loopt is aanwezig.
Haar gezichtje is zo ontzettend gezwollen nu, het is echt heeeeeeel zielig..............Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........
Hihihiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga zo nog ff plat, moest alleen ff plassen, maar ging dus met mijn blote voet bijna op een nog levende muis staan en was dus in 1 klap wakker
waterijsjes zijn misschien ook wel lekker voor haar Tezz.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:04 schreef Tezz het volgende:
Iew muizen! Ik zou daar echt niet aan kunnen wennen denk ik! Bah!
Ik heb net voor mijn dochter haar favoriete prakje wat ze als baby kreeg gemaakt: aardappels en courgette in blokjes koken, dan een flinke scheut melk, een lepeltje roomboter en wat oregano. En dan de staafmixer er op. Dat vond ze als baby al heerlijk (jajaja ook de prakjes probeerde ik smaakvol te krijgen, haha) en nu heeft ze het ook weer met smaak opgegeten!
Ze mag zometeen met me naar de winkel en ik heb haar beloofd dat ze elk puddinkje wat ze lekker vindt uit mag zoeken van mij! En zachte snoepjes. En misschien wat soep. En lekker veel fruit.....
Misschien een tip om het mooier te maken; nadat je de caramel uitgestort hebt breek je hem weer in stukken en verpulver je het in een koffiebonenmaler, zodat je echt heeel fijn gruis hebt. Dit kun je dan weer op van die siliconenmatjes (even inspuiten met panko) in de exacte vorm leggen dat je het wilt hebben (heel dun, maar zorg dat alles bedekt is) en verwarm dit even in de oven, laat het weer afkoelen et voila, je perfecte, dunne, knapperige maar niet te dikke en je eigen vorm caramellaagjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:48 schreef KrnKje het volgende:
Nog even showen met mijn experiment wat ik gisteren heb gedaan:
http://blog.kokenmetfrank.nl/2008/01/caramel-kunstwerk.html
Was in de trein van/naar Utrecht gisteren geinspireerd geraakt door de Delicious. wat best een leuk resultaat gaf
Helemaal mooi is het nog niet, maar leuk&lekker zeker wel
Superrrrr-tipquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Misschien een tip om het mooier te maken; nadat je de caramel uitgestort hebt breek je hem weer in stukken en verpulver je het in een koffiebonenmaler, zodat je echt heeel fijn gruis hebt. Dit kun je dan weer op van die siliconenmatjes (even inspuiten met panko) in de exacte vorm leggen dat je het wilt hebben (heel dun, maar zorg dat alles bedekt is) en verwarm dit even in de oven, laat het weer afkoelen et voila, je perfecte, dunne, knapperige maar niet te dikke en je eigen vorm caramellaagje
Hoe bedoel je? Gewoon een malletje om de vorm mooi te krijgen? Natuurlijk kun je dat gebruiken!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:07 schreef justmattie het volgende:
als je metalen steekvormpjes kunt vinden, kun je het daar ook in proberen.
Of zou dat niet willen, weet jij dat Euc?
dat weet ik wel, maar ik bedoel van metaal/ aluminium, denk dat de suiker daaraan blijft plakkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Gewoon een malletje om de vorm mooi te krijgen? Natuurlijk kun je dat gebruiken!
Welnee, je legt de mal op een bakplaat, gooit er een beetje suiker in, verdeelt de suiker wat en haalt de mal weer weg.. Van dat even blijft er echt niet veel aan plakken hoor..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar ik bedoel van metaal/ aluminium, denk dat de suiker daaraan blijft plakken
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:40 schreef justmattie het volgende:
maar niet iedereen heeft een silliconenmal thuis he
Dan koop je hem voor 2,50 bij je lokale kookwinkel?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:40 schreef justmattie het volgende:
maar niet iedereen heeft een silliconenmal thuis he
Aaaah... paniek was dat gister dan.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:04 schreef Tezz het volgende:
Ze mag zometeen met me naar de winkel en ik heb haar beloofd dat ze elk puddinkje wat ze lekker vindt uit mag zoeken van mij! En zachte snoepjes. En misschien wat soep. En lekker veel fruit.....
Welnee.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik denk dat ik dat ook met mijn kinderen later zou hebben. Heb echt het idee dat ze superbreekbaar zijn.
Ja, we gaan over een half uurtje de deur uit.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, ben jij niet bij de VBL-meet?
agoss.. arm kind en arme Tezzquote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:14 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister.......
[knip]
Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:41 schreef SHE het volgende:
Je bedoelt dat je de kleine zelf dat zetje gaf?
Ja, daar zijn kinderen dan wel weer leuk voor
Zodra ik uit het gips ben gaan we ff ..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
En wanneer ga jij kinderen krijgen, SHE?
Ik hoop zeer binnenkort.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
En wanneer ga jij kinderen krijgen, SHE?
En dat werkt echt SHE! Ik heb mijn enthousiasme voor voedsel ook op mijn dochter overgebracht. Vanaf het allereerste begin (vanaf een maand of vijf mogen ze vaste voeding) heb ik voor haar gekookt en haar de meest gekke combinatie's met kruiden en groenten naar binnen gelepeld. VAnaf dat ze een jaar of drie was helpt ze me al in de keuken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hoop zeer binnenkort.
Al is het alleen maar omdat ik dan nog meer mondjes kan voeden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hoop zeer binnenkort.
Al is het alleen maar omdat ik dan nog meer mondjes kan voeden
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben geen kinderen om tegenaan te duwen, jeweets.
Mario op de Wii!!!!!! Leuk!!!!! Da's nou echt iets waar ik ook verslaafd aan zou kunnen raken....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Euc- het volgende:
idd, ben 2 galaxy's verder gekomen met mario op de wii
Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proevenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
En dat werkt echt SHE! Ik heb mijn enthousiasme voor voedsel ook op mijn dochter overgebracht. Vanaf het allereerste begin (vanaf een maand of vijf mogen ze vaste voeding) heb ik voor haar gekookt en haar de meest gekke combinatie's met kruiden en groenten naar binnen gelepeld. VAnaf dat ze een jaar of drie was helpt ze me al in de keuken.
Nu is ze vijf en ze proeft bijvoorbeeld welk ingredient nog toegevoegd moet worden aan de saus.....Heerlijk gewoon!
Ik wil ook een motor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]ik wacht nog even. En je hebt als man toch minder te beslissen
College vandaag was leuk. En daarna een motor getest. Deze gaat het denk ik worden.
Heb jij ook al een Wii thuis? Mijn huisgenootje vraagt me wel eens om mee te spelen, en eigenlijk is het toch wel best leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mario op de Wii!!!!!! Leuk!!!!! Da's nou echt iets waar ik ook verslaafd aan zou kunnen raken....
Higher Energy van Dior.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet wat ik heb, ben echt metrosexueel aan het worden ofzo, maar mijn nieuw gevonden geurenhobby heeft me net $50 teruggezet.
Naja, straks maar even een uurtje of 2 hard freelance schrijven, meteen terugverdiend
tof spelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Euc- het volgende:
idd, ben 2 galaxy's verder gekomen met mario op de wii
De enige geur van Dior die ik heb gesampled is Dior Homme. Maar die rook zo.... moeilijk te beschrijven. Het is net alsof je je armen om een prachtige vrouw slaat, en in haar nek kust en in haar diepe decolleté kijkt, en je je dan realiseert dat je je eigen eau de toilette aan het ruiken bent en dat de vrouw dus een travestiet is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Higher Energy van Dior.
Zelfs als een outback jack die draagt kan ik nog verliefd worden.
Sexse-discriminatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat is er mis met een jongetje????????quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proeven
* zucht *
Een nichterige sous-chef als boezemvriendje volstaat ook hoor
Nee geen Wii thuis. Begin er ook maar niet aan..............(alhoewel, ook wel leuk voor de kleine natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij ook al een Wii thuis? Mijn huisgenootje vraagt me wel eens om mee te spelen, en eigenlijk is het toch wel best leuk.
Hoezo door je eetgewoonten??quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil ook een motor.
Maar met mijn eetgewoonten is dat nog even een no go.
Of ik moet een rijke vent zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het exact! Heerlijk he! Toen ze nog drie was, hadden ze op de peuterspeelzaal een thema week die over eten ging. Waren ze met al die ukken naar de groenteboer geweest (als uitstapje) en mijn dochter kon alle groentes en fruit bij naam noemen (ook de lychees, courgettes, madame jeanettes en de aubergines). Woehahaha wat was ik trots!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proeven
* zucht *
Een nichterige sous-chef als boezemvriendje volstaat ook hoor
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoezo door je eetgewoonten??
Ik studeer aan Nyenrode![]()
En je nickname is mijn geboorte-stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noteer dit even als je het niet erg vind.
Als je maar niet zo als die gast van Das Parfum wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook een geuren-fetisjist. Ik denk dat dat fysiologisch gezien samenhangt met mijn supergevoelige smaak-papillen.
En dat is vreemd, want ik rook. Je zou dus denken dat ik een redelijke debiele proever ben.
Kun je nagaan als ik straks stop met roken...
dan open ik een parfumerant! Met oer-eten en een geurtje bij vertrek
Een van mijn meest favoriete geuren is Bvlgari Black. Rook, rubber, zwarte Lapsang Souchong thee, en een snuf vanille door elkaar heen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook een geuren-fetisjist. Ik denk dat dat fysiologisch gezien samenhangt met mijn supergevoelige smaak-papillen.
En dat is vreemd, want ik rook. Je zou dus denken dat ik een redelijke debiele proever ben.
Kun je nagaan als ik straks stop met roken...
dan open ik een parfumerant! Met oer-eten en een geurtje bij vertrek
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een van mijn meest favoriete geuren is Bvlgari Black. Rook, rubber, zwarte Lapsang Souchong thee, en een snuf vanille door elkaar heen.
Complementair aan motorrijdende rokers met een vanillepassie op een theekransje.
[ afbeelding ]
Ik moet ook eens naar Little Italy, klinkt echt superculinair daar! Mijn ex lustte geen pasta (quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben vanmiddag lekker bij Little Italy geweest![]()
Echt te makkelijk om daar veel teveel geld uit te geven
Steer, mijn ehemann is een trouw gebruiker van Jil Sander's Pure. Echt aangenaam, vind ik.
Whaaa, Thé Vertquote:
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
[..]
En je nickname is mijn geboorte-stad.
Ik noteer dit even als je het niet erg vind.
Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn all time favo is
en op mijn werk , mademoiselle van Chanel
Ik begin je nu echt aardig te vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef SHE het volgende:
Ik draag het altijd en overal, behalve op mijn werk. Dan vind ik dat ik een serieuzer geurtje nodig heb, anders lopen ze over me heen
Ik wil in de herfst nog weleens een uitstap maken naar feminite du bois van Sisheido; heel krankzinnige geur die echt superslecht verkoopt, maar die bij mij echt werelds ruikt.
Maar de thé is echt favoriet. Ik word er altijd vrolijk van.
* Stereotomy steekt hand op, pick me pick me!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelen
ik wil wel meequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelen
Wie weetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Ik zit hier af en toe hardop te lachen achter mijn flopje. Zoveel mensen die mij amper kennen en toch zoveel moeite hebben te geloven wat ze zien. Of er zelfs heftig op reageren.
Ik begrijp het wel hoor en laten we voorop stellen dat ik echt vreselijk krankzinnig ben. Of is het eigenzinnig?
Ik weet één ding zeker; de echte versie is duizendmaal leuker dan de digitale. Resumerend een soort Nigella, meets Miss. Strain, meets the Nanny.
Lieve Sol, kom je een keertje eten?
En ondanks dat ik een spontane chat enorm kan waarderen, moet ik me nu echt gaan douchen en de keuken opzoeken. Al het gelul over eten en geuren is zinneprikkelend
Als ik daarmee de geruchten uit de wereld help en mezelf daarmee ongekend populair maak.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
Geddes & Gillmore
kom je niet samen met mij en SOL shoppen en eten?CF heeft vast ook nog wel tijd
Ook een leuke zaakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
Geddes & Gillmore
kom je niet samen met mij en SOL shoppen en eten?CF heeft vast ook nog wel tijd
Mag altijd met korting shoppen van de nieuwe collectie. ook leuke boxershortsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook een leuke zaak![]()
Vriendlief wil ook wel mee heur, die heeft echt een picobello smaak, alleen wel een btje prijzige![]()
*SOL draagt haar nieuwe polo van Hilfiger vandaag![]()
Van de wat meer aparte geurtjes gebruik ik heel graag Dolce Vita van Dior. Heb het een periode zo vaak gebruikt dat zelfs na het wassen van mijn kleding je het luchtje nog steeds rook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef SHE het volgende:
Ik draag het altijd en overal, behalve op mijn werk. Dan vind ik dat ik een serieuzer geurtje nodig heb, anders lopen ze over me heen
Ik wil in de herfst nog weleens een uitstap maken naar feminite du bois van Sisheido; heel krankzinnige geur die echt superslecht verkoopt, maar die bij mij echt werelds ruikt.
Maar de thé is echt favoriet. Ik word er altijd vrolijk van.
Ik ben helemaal voorzien na de afgelopen weken met vriendlief sowieso elke zaterdag en nog wat koopavonden te hebben geshopt. Ben echt gruwelijk verwendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mag altijd met korting shoppen van de nieuwe collectie. ook leuke boxershortsook voor vrouwen
![]()
kijk je wel uit dat het niet vies wordt?
Staat hier ook in de kast hoor, is een heel uitdagende geur.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Van de wat meer aparte geurtjes gebruik ik heel graag Dolce Vita van Dior. Heb het een periode zo vaak gebruikt dat zelfs na het wassen van mijn kleding je het luchtje nog steeds rook.
Maar ik hou sowieso wel van wat zwaardere parfummetjes
Verwend nestquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voorzien na de afgelopen weken met vriendlief sowieso elke zaterdag en nog wat koopavonden te hebben geshopt. Ben echt gruwelijk verwend![]()
Heb mijn keukenschort aan die ik voor kerst van HEM had gekregen, ik had het ding zelf uitgezocht
Helaas nog geen geurinternetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast hoor, is een heel uitdagende geur.
Ik associeer het altijd met de wintermaanden of een borrel op de bank met een leuke vent.
Heerlijk verleidelijk.
Maar volgens mij alleen lekker bij brunettes.
Ik gebruik het eigenlijk ook alleen maar in de winter. In de zomer alleen maar met uitgaan (wat ik eigenlijk nooit doequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Staat hier ook in de kast hoor, is een heel uitdagende geur.
Ik associeer het altijd met de wintermaanden of een borrel op de bank met een leuke vent.
Heerlijk verleidelijk.
Maar volgens mij alleen lekker bij brunettes.
Een btje wel jahquote:
Gucci PH II is óóók al een heel licht thee-geurtjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:25 schreef Euc- het volgende:
Oeoe, geurenfetish meld zich!
Mijn favoriet is:
[ afbeelding ]
verwend nestquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Een btje wel jahBen wel superblij met alles
![]()
Om eerlijk te zeggen heb ik zoiets nog nooit meegemaakt in mijn andere 2 relatie' s dat ik zo verwend word en in de watten word gelegd![]()
En hij kan ook nog koken![]()
Dammmzz (note to myself, mag geen damz meer harop zeggen want Milou zegt heel de dag op alles ' damzz')
Daarom. Je hoeft niet altijd moeilijk te kokenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
Owww, DH, dat is inderdaad zo vreselijk lekker, zo simpel en zo goed
Ik heb vandaag weer spaghetti carbonara gegeten... Zo'n heerlijke vette snelle zoute hapquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daarom. Je hoeft niet altijd moeilijk te koken
yes, dat was de toefl. het enige wat er moeilijk aan was was de concentratie..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef Euc- het volgende:
Aaaah![]()
Die test, was dat de TOEFL toevallig?
He bah CF.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ben jij ook aan het werk DH, vanavond?
Ik voel me altijd zo'n verschrikkelijke sufkut als ik in het weekend 's avonds nog zit te tikken, of te studeren.... Eigenlijk zou ik uit moeten gaan, wilde dingen doen, of toch op z'n minst een goede film kijken met wat vrienden... Maar nee, ik werkLeuk hoor, statistical aspects of microbial food analysis
Vanavond ff niet. De vergelijkingen dansten voor me ogen. Dan kun je beter ff niks doen. Gewoon morgen gaan stappen CFquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
Ben jij ook aan het werk DH, vanavond?
Ik voel me altijd zo'n verschrikkelijke sufkut als ik in het weekend 's avonds nog zit te tikken, of te studeren.... Eigenlijk zou ik uit moeten gaan, wilde dingen doen, of toch op z'n minst een goede film kijken met wat vrienden... Maar nee, ik werkLeuk hoor, statistical aspects of microbial food analysis
Mijn vriendin exquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
yes, dat was de toefl. het enige wat er moeilijk aan was was de concentratie..
Ik heb al een biertje. Mmm, jupiler!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, morgenochtend valt het vast wel weer een beetje mee, maar na zo'n baaldag kan ik me voorstellen dat je t zat bent! Schenk jezelf een wijntje in, prop een leuke DVD in je compu...
* ColdFeet neemt een studiewijntje
Geen idee, dat hoor ik later pas. Ik geloof dat ik minimaal 550 moet halen (er zijn verschillende versies die allemaal verschillende scoringsystemen hebben). Het engels was ook absoluut niet moeilijk. Het enige probleem was me concentreren, er zat ook een spreek gedeelte bij, en iedereen begon op een andere tijd, dus als ik zat te lezen begonnen mensen te spreken, etc.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin had 270/300 in Kiev toen ze nog nooit internationaal gestudeerd had, vier jaar geleden. Daar moet jij toch makkelijk boven kunnen komen. Wat had jij?
In het kader van het hele CUL-verhaal: vertel eens?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Terwijl ik een tekst over het voedsel van de Aztecten probeerde te lezen...
* Stereotomy mompelt iets met lingerie en paaldansenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
's Kijken of ik de mister kan afleiden, die zit een of andere lamme film te kijken...
* DH mompelt iets over een webcam erbijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy mompelt iets met lingerie en paaldansen
* Euc- vraagt de linkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* DH mompelt iets over een webcam erbij
Nou..de Aztecen waren vooral van Mais afhankelijk, maar Mais bevat natuurlijk niet alle voedingsstoffen. Ze lieten de mais (Waarom schreef ik dat met een hoofdletter??) drogen op het land, en om het dan weer een beetje zacht en eetbaar te maken lieten ze het weken in water, in een bak van een of andere steen, en door dat die bak van die een of andere soort steen was, die de goede voedingstoffen bevat hadden ze toch een volledig dieet. Zoiets in ieder geval. Geloof ik. Ik heb het verdrongen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In het kader van het hele CUL-verhaal: vertel eens?
Oef, net zo'n moment van pure paniek waarin je denk een extreem belangrijk stuk tekst te hebben verwijderd... Maar ik had het vorige week ge-renamed. Pfff.
Misschien moet ik eens even een studiepauze nemen. 's Kijken of ik de mister kan afleiden, die zit een of andere lamme film te kijken...
Zoiets had ik wel in gedachten, jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy mompelt iets met lingerie en paaldansen
Drie VRIJGEZELLE mannenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:52 schreef AKnynke het volgende:
CF, je weet wat je doet he!
Er zitten nu 3 mannen achter hun computer dit voor te stellen!
Heb je de muziek al uitgezocht? Wat doe je hier trouwens nog?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Drie VRIJGEZELLE mannen
Buikdansen is echt leuk (wel moeilijk trouwens), je hebt een zo'n dans ('7 veils') waarbij je dus, al heupwiegend, een soort stripshow uitvoert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |