tja, mijn pc word gemaakt en deze pc komt uit een dergelijk jaartal dat ik nieteens ga pogen iets usb achtigs op de v0.5 ingang aan te sluitenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef SHOOOTO het volgende:
^^het werd eens tijd..![]()
pickup foto graag
EDIT: Mooie header, Brandweer![]()
Kut, 1 is als gift van $75 verzonden...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:29 schreef thaWarhead het volgende:
Twee dingetjes op de post nu, een is een kerstcadeau. Hopelijk kom ik ongeschonden weg.
Thnxquote:
Gaaf zeg, waar hen je die vandaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat ik gisteren aanhad, AM90:
[ afbeelding ]
Foot Lockerquote:Op donderdag 22 november 2007 15:19 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Gaaf zeg, waar hen je die vandaan?
Dat ben ik rechtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2007 13:24 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
ha jongens. ik in mn peu]got vond m zo geil kon m jullie niet onthouden sterf
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef jovink het volgende:
@ shootooo voor het stratenmaken en na pic?
maar het zijn geen SB's?quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef SHOOOTO het volgende:
^^yep, scheelt mij het stuffen(maar ze zijn niet zo puffy als SB's)
[..]
hoe weet jij dat?
via ISS forums af en toe verschijnt er op Ebay wel een paartje.quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef b67 het volgende:
Mag ik vragen waar ze je gekocht / besteld hebt?
Dingen zijn zeker dope
jovink: yep, incl SB lacesquote:Pro-B's were the precursor to SB's. They had a puffy tounge and straps, but I'm not sure if they had the zoom air insoles. Came out around 1998.
Nike's testers before the actual SB line was made.
Thnxquote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
via ISS forums af en toe verschijnt er op Ebay wel een paartje.
Het zijn "voorlopers" van SB's:
kun je dr geen 9.5 van maken?quote:Op maandag 26 november 2007 17:03 schreef Maxxieh het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een nieuw paartje Vans Authentic Red USA 12 (Mt. 46) voor 30 euro?
> [ afbeelding ]
silverbox babyquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Stussys voor retail klinkt wel lekker, maar gelukkig heb ik al een paar stussys
die schoenen van jou vind ik maar niks en daar 200 euro voor betalen, maarja smaken verschillen.
quote:Coming next year Nike will fuse the Air Max 90 with the Free. The picture above is of the first pair of Air Max 90 Hybrids featuring an original “Infrared” color-way. After the jump the second hybrid pair and a new pair of regular mesh Air Max 90s can be seen. The hybrids have been set for Indie Release and will be sold sometime around Fall 08.
quote:Here’s a look at two new pairs from Nike SB, the Dunk Mid and Zoom Tre. The Dunk Mid features a Tan/Grey color combination which makes for one nice combination. The Zoom Tre sports a Black/Glacier Blue color-way which is one of their by best color-ways for the Tre, nice and simple. Via Black Rainbow.
En hoe lang is even ongeveer?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:53 schreef thaWarhead het volgende:
Haha, iets bestellen bij Boardlords... Betekend dat ze de schoenen bij Nike moeten bestellen, en dat duurt vaak even.
Weet je wanneer ze ongeveer uitkomen en hoe of wat?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
Nog nergens.
je hebt ze toch niet daar gekocht hé?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:57 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen van vandaag
shootooos fake radartje springt aan ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je hebt ze toch niet daar gekocht hé?
Opperbest.nl is van Bonk, die zit hier in Breda, maar op de site zie ik maar 3 soorten sb's... Voor de rest ken ik alleen Britain, maar zover ik weet verkoopt die geen sb..quote:Op woensdag 28 november 2007 17:05 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon bij je lokale Nike verkopende skateshop bestellen, support je ook nog eens wat in je eigen omgeving. Levertijden zijn altijd vaag bij Nike, maar het lullige is dat Boardlords dat nooit verteld als je iets besteld.
ja, we hadden net over die site.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:33 schreef jovink het volgende:
[..]
shootooos fake radartje springt aan ?
Nee, maar ik vond geen ander plaatje. En was te lui om een foto van de mijne te makenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je hebt ze toch niet daar gekocht hé?
ze maken óveral fakes + ze verzinnen er nog 10 modellen bijquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef jovink het volgende:
maar hoezo maken ze van deze schoen fakes?? deze waren toch gewoon normaal te verkijgen voor een eurotje of 100?
Dus? Dan hebben ze nog wel 100 euro van je.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef jovink het volgende:
maar hoezo maken ze van deze schoen fakes?? deze waren toch gewoon normaal te verkijgen voor een eurotje of 100?
+1 scherpquote:Op donderdag 29 november 2007 00:59 schreef Dirkmaat het volgende:
[..]
Dus? Dan hebben ze nog wel 100 euro van je.
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:48 schreef deadbeat het volgende:
[..]
Dat ben ik rechts.
Wat een lief stelletje is het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
dat is dikke pech...maar dat kon je verwachten. Wat heb je eigenlijk gehaald?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef sjeppert het volgende:
kut vandaag ff 45 euro extra moeten neertellen voor schoenen uit amerika
aangepakt wordt je gelijk
Ik moest laatst aangifte invullen voor een paar schoenen waar gift van $50 op de doos stond. Deze week kreeg ik een paar schoenen binnen waar gift $75 op stond, geen enkel probleem. Verschil is dat op die van $50 Nike Shoes stond ipv gewoon shoes. Waarde is gelukkig laag dus ik hoop dat ik niet te veel moet betalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef sjeppert het volgende:
kut vandaag ff 45 euro extra moeten neertellen voor schoenen uit amerika
aangepakt wordt je gelijk
Ik heb ze in Hilversum gekocht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zie die wel eens in het wild maar nooit in de winkel. Waar zijn/waren die te koop?
ja ik vind deze egwoon niks. die kleur wit vind ik niks. en de vorige waren zo standaard. dus ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Ben een fan van FC's, ben een fan van Giuno Ianucci en deze colorway vind ik dope ja. Snap niet dat jij hier hard op haat terwijl je zelf Mork & Mindy's hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:50 schreef thaWarhead het volgende:
Eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
17 euro voor de douane, maar komt uiteindelijk op 81 all in uit, minder dan euro retail voor een paar uit 2005, ben tevreden.
omg wat een kampnikesquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee welke dit zijn, waar ik ze kan krijgen en voor hoeveel?
O, en let niet op de site waar ik ze van heb
Prima voor de kerstdagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:04 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Blazer Low's. Beetje onduidelijke pic, het zijn deze:
[ afbeelding ]
In het echt zijn ze wat donkerder.
Correctquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Reebok Transformer dingen?
Doe bas de groeten, hij zal wel netjes voor die 3e par HG's zorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef berkum2step het volgende:
ja mooi zijn ze he;)
nee dat zijn me favor releases van die brs 90's zijn ongeveer 10 paar in de wereld in mijn maat ik wil ze alle 10 hebben haha en die homegrowns heb ik nu nog maar 2 paar van is gewoon een dope release ik wil over een jaar gewoon een vers paartje uit de doos kunnen halen!
waar tover je ze allemaal vandaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef berkum2step het volgende:
bas?
heeft die ze van mij gekocht?(er komt btw nog een paartje aan)
Is een normale swoosh hoor...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef Luie-princes het volgende:
Dope pinkpacks @ KimetJ.
Alleen je swoosh vind ik wel raar.
Ik heb ze zelf ook en bij mij eindigt die swoosh niet zo hoog dus.quote:
gruwelijk. volgende week ff naar roosendaal om ze ff te halen. hoeveel kosten ze?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Subzero_X het volgende:
jammer, colorway was echt dope![]()
Heb ze inmiddels een week vanuit outlet roosendaal:
[ afbeelding ]
55 eurotjes maarquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
gruwelijk. volgende week ff naar roosendaal om ze ff te halen. hoeveel kosten ze?
Mag ik vragen hoeveel schoenen jij ondertussen al hebt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:50 schreef thaWarhead het volgende:
Eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
17 euro voor de douane, maar komt uiteindelijk op 81 all in uit, minder dan euro retail voor een paar uit 2004, ben tevreden.
U roept wij draaienquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef SHOOOTO het volgende:
lekker bezig, SpikeY. Post ook even je andere kicks
allebei 45.5 volgens my, zal het eensch nakijken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:12 schreef thaWarhead het volgende:
Urichs, die dingen zijn niet ontworpen door de voormalig wielrenner... Welke maat/staat?
zei ie, terwijl hij zijn mork's aan hadquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
ja ga je em nog lekker groot hier posten ook. ik kijk nog liever 2 girls 1 cup dan dat ik naar die schoen kijk.
ultimate horror: 2 girls 1 nike sb urichs
Roflquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
zei ie, terwijl hij zijn mork's aan had
Daar heb ik mijn Tigers vandaan.quote:Op zondag 2 december 2007 12:17 schreef aerodynamic het volgende:
Iemand trouwens ervaring met http://www.wheredidyougetthose.com?
Ik ben er van plan een paartje van te bestellen.
quote:Random Nike Air Max 1 pictures have been posted in catalog and actual shoe form and here's a little bit more info on the new Air Max 1 Pack, "Friendly Football"; that will be releasing January 2008.
Nike has a wide variety of Air Max 1s being released next year with a couple that just don't seem to be well thought up. Well, you be the judge and decide, check out the other two pairs from the pack after the jump.
Warhead showt zn battle skillz, schudtie zo uit zn mouw, props :'D.quote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef thaWarhead het volgende:
Die schoenen zijn nog kanslozer dan Nederland op het EK.
Wordt gewoon naar dollars geconvert door paypal.quote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef Mextor het volgende:
Als ik sneakers in amerika koop en wil betalen met paypal hoe doe ik dat dan?
Want mijn valuta is toch anders dan de valuta waar ik in wil betalen of zie ik dat verkeerd?
Ik ben daar 2x in de winkel zelf geweest. Prima winkel. Alleen wel veel nike de laatste jaren. Daarvoor hadden ze nog wel wat adidas enz en nu liggen alle reebok's en NB's in de sale.quote:Op zondag 2 december 2007 12:17 schreef aerodynamic het volgende:
Iemand trouwens ervaring met http://www.wheredidyougetthose.com?
Ik ben er van plan een paartje van te bestellen.
US idd, Voor beide shippend ff in totaal iets meer dan 100 euries. In beide gevallen mazzel gehad mt douane, geen xtra kosten erbij gekregen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef sjeppert het volgende:
@red scorpion
die lights goedkoop uit de UK gehaald of ergens anders??
ik vind die derde wel erg strakquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef zquing het volgende:
vandaag wat onitsuka's gescoord bij de samplesale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet zo heel veel en geen ideequote:Op maandag 3 december 2007 19:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik vind die derde wel erg strak
Hoeveel was je kwijt? Nog op meer plaatsen te krijgen als samplesale?
het is een Nederlandse site, heb je hun al gemaild?quote:Op maandag 3 december 2007 22:53 schreef Mextor het volgende:
http://gitachistore.carbonmade.com/projects/61107#15
Weet iemand waar ik dit shirt kan halen? Ik bedoel het shirt waarop staat: Always on the run.(de zwarte)
Of mischien een shirt wat erop lijkt
Waren weer te bestellen toch, je kan ff Ben-G proberen en heb ook bij Shifty in Enschede nog een keer wat bij laten bestellen hun kun je ook proberen.quote:Op maandag 3 december 2007 19:31 schreef Teije het volgende:
Weet iemand hier toevallig of er nog ergens Taxi's zijn te halen? (blauwe)
Oh, dacht dat ze niet meer na te bestellen waren.. nahja, thanks.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Waren weer te bestellen toch, je kan ff Ben-G proberen en heb ook bij Shifty in Enschede nog een keer wat bij laten bestellen hun kun je ook proberen.
Van mij was een tijdje geleden maar je kan het proberen me dunkt. Die blauwe taxies waren toch dat paar waarvan de toebox na 2 passen meteen verrot was, toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:23 schreef Teije het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze niet meer na te bestellen waren.. nahja, thanks.
al te koop op ebay:quote:Op woensdag 5 december 2007 08:13 schreef morgane het volgende:
Iemand op een ander forum vraagt of deze sneakers nog ergens te vinden zijn:
http://i14.tinypic.com/6t4l210.jpg
die zijn best wel vet
Die verkoper heeft wel mooie sneakers.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
al te koop op ebay:
WMNS Nike Court Force Hi Basic Black/Cerise sz. 6.5 voor 80 USD (verkoper heeft nog 6.5 t/m 9)
Jammerquote:Op woensdag 5 december 2007 16:36 schreef berkum2step het volgende:
<embed width="420" height="236" flashvars="hash=b661171d9e9b0d8605fd1b2c6bd5aa96&swf_width=420&swf_height=236&website=101barzv2/" allowfullscreen="true" quality="high" src="http://www.bnn.nl/players/play/play.php?type=101" type="application/x-shockwave-flash"/>
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:36 schreef berkum2step het volgende:
<embed width="420" height="236" flashvars="hash=b661171d9e9b0d8605fd1b2c6bd5aa96&swf_width=420&swf_height=236&website=101barzv2/" allowfullscreen="true" quality="high" src="http://www.bnn.nl/players/play/play.php?type=101" type="application/x-shockwave-flash"/>
Sorry, ik had het laatste paar bij left :xquote:Op woensdag 5 december 2007 23:59 schreef thaWarhead het volgende:
P-Rod 1 ligt nog in de Outlet in Roosendaal. Die paarse kun je hier en daar nog in wat skateshops vinden, oa Left in Rotterdam heeft ze nog. Plus je kunt er nog wat back-orderen bij je shop als het goed is.
eires zitten koning, heerlijk stuk elastiek dat bij die flap zit ook. Prima schoenen voor savonds, maar niet voor overdag school/werk.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ga eires halen of de vans syndicate chukka's.. Lastig kiezen
Hoe vallen die eigenlijk (t.o.v. Nikes). Dunks draag ik 8.5/9; kan ik dan beter voor 8 of 9 gaan? (heb alleen keus uit hele maten)quote:Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef SHOOOTO het volgende:
^^chukka's!
Kan wel, ben er niet zo in thuisquote:Op donderdag 6 december 2007 18:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat hebben alle SB's..
wat voor sneakers zou urzaiz in zn vrije tijd dragenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
Ik wil ook nog steeds eire's
ga voor een 9.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:20 schreef LKEN het volgende:
[..]
Hoe vallen die eigenlijk (t.o.v. Nikes). Dunks draag ik 8.5/9; kan ik dan beter voor 8 of 9 gaan? (heb alleen keus uit hele maten)
Adidas Superstar natuurlijk!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
wat voor sneakers zou urzaiz in zn vrije tijd dragen
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
wat voor sneakers zou urzaiz in zn vrije tijd dragen
ik heb een 10 en die zit precies goed (iets groter zou beter zijn geweest). Op de doos staat ook US10, EUR43, CM28quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Juist eerder de 8, Vans vallen een stuk groter dan Nike's.
Geef je helemaal gelijk... Echt absurt lelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef morgane het volgende:
Zo hee, dat vind ik eerlijk gezegd de lelijkste schoenen die ik ooit heb gezienje moet ervan houden denk ik
Ben totaal geen fan van Adidasquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef SHOOOTO het volgende:
^^smaken verschillen nou eenmaal.
waar hedde gij die gekocht??quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Hasjmir het volgende:
Net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Zitten goddelijk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:12 schreef SHOOOTO het volgende:
ga voor een 9.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:22 schreef thaWarhead het volgende:
Juist eerder de 8, Vans vallen een stuk groter dan Nike's.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:17 schreef SHOOOTO het volgende:
ik heb een 10 en die zit precies goed (iets groter zou beter zijn geweest). Op de doos staat ook US10, EUR43, CM28
Geef gewoon waarde 150eur op. Ieders de helft want dankzij mijn goedheid heb ik ze aangetekend verstuurdquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef thaWarhead het volgende:
Elke Nike SB verkopende skateshop heeft die, of kan ze bestellen.
KutTNT, hebben mn Urichs die ik van Elwood had gekocht gejat. Morgen even stennis schoppen op het postkantoor.
de verkoper heeft m vast tijdig stop gezetquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:21 schreef Fezie het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)WQQrdZ1QQcmZViewItem
ZOMGZOMGZOMGZOMG
Wel besmettelijk voor de winter..quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Hasjmir het volgende:
Net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Zitten goddelijk
ebay, footlocker, sneakers etc..(welk model zoek je eigenlijk? Superstar?)quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:22 schreef Mindstate het volgende:
Weet iemand waar ik gewoon Witte-adidasjes kan bestellen (gewoon plain) om ze te laten customizen?
Op de grond eronder op de dozen gezetquote:Op maandag 10 december 2007 23:10 schreef De_Brandweer het volgende:
wtf dat ziet er gruwelijk uit. waar laat je alleen die andere paartjes?
Ja, die dus. Die zijn coooool, echt een toffe kleurquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:48 schreef SHOOOTO het volgende:
ga je een eigen shop beginnen, Jeltos?
st0fzuiger: Prosport, Perrysport, Intersport etc..lokale sport zaakjes hebben soms ook wel Munichs
morgane: welke bedoel je? 3e rij, 1e schoen? (zo ja, wmns dunk low azure)
wat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:40 schreef thaWarhead het volgende:
Ziet er leuk uit Jeltos, maar je weet dat dat op lange termijn funest is voor je schoenen he?
Ik heb zelf ook Munichs, heb ze gehaald bij Pro Sport in Amsterdam. Ik denk dat je daar en bij eerder genoemde winkels dit model wel kunt vinden, en anders bestellen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:45 schreef st0fzuiger het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee in welke winkel ik deze het beste kan vinden?
Licht en lucht(vochtigheid) zijn niet goed voor je schoenen. Zorgt voor vervaagde kleuren, gele midsoles, afbraak van de midsole etc. Daarom kun je ze het beste gewoon in de doos houden, veilig tegen vrijwel alles. En een schoen maar op de muur zetten is al helemaal niet slim, dan krijg je een verkleurde schoen terwijl de andere nog gewoon is.quote:
duidelijke taalquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:51 schreef thaWarhead het volgende:
@JackHerrer: Je kunt er zeker van zijn dat ze je pakken als je via PYS besteld.
[..]
Licht en lucht(vochtigheid) zijn niet goed voor je schoenen. Zorgt voor vervaagde kleuren, gele midsoles, afbraak van de midsole etc. Daarom kun je ze het beste gewoon in de doos houden, veilig tegen vrijwel alles. En een schoen maar op de muur zetten is al helemaal niet slim, dan krijg je een verkleurde schoen terwijl de andere nog gewoon is.
thanksquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook Munichs, heb ze gehaald bij Pro Sport in Amsterdam. Ik denk dat je daar en bij eerder genoemde winkels dit model wel kunt vinden, en anders bestellen.
naja op den duur praten we wel over lange tijd id maar zelfs in de doos kunnen ze verkleuren ectraquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:51 schreef thaWarhead het volgende:
@JackHerrer: Je kunt er zeker van zijn dat ze je pakken als je via PYS besteld.
[..]
Licht en lucht(vochtigheid) zijn niet goed voor je schoenen. Zorgt voor vervaagde kleuren, gele midsoles, afbraak van de midsole etc. Daarom kun je ze het beste gewoon in de doos houden, veilig tegen vrijwel alles. En een schoen maar op de muur zetten is al helemaal niet slim, dan krijg je een verkleurde schoen terwijl de andere nog gewoon is.
iddquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef thaWarhead het volgende:
Natuurlijk gebeurd het uiteindelijk wel, maar in de doos (zeker met sillica packs) duurt dat proces een stuk langer.
alhoewel die bruine AT1 wel ok is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Modus het volgende:
Er is een paar AM1 Shima onderweg naar mij. DS..
De blauwe vanzelfsprekend, niet die lelijke bruin suede dingen.
Ze zitten als gegoten:) Kwaliteit is prima, maar het blijft natuurlijk een indoorschoen, dus je kunt er niet mee door een plas regen lopen, maar dat is sowieso zondequote:Op dinsdag 11 december 2007 16:30 schreef st0fzuiger het volgende:
thanksfijne schoenen/goede kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |