tja, mijn pc word gemaakt en deze pc komt uit een dergelijk jaartal dat ik nieteens ga pogen iets usb achtigs op de v0.5 ingang aan te sluitenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:48 schreef SHOOOTO het volgende:
^^het werd eens tijd..![]()
pickup foto graag
EDIT: Mooie header, Brandweer![]()
Kut, 1 is als gift van $75 verzonden...quote:Op woensdag 21 november 2007 23:29 schreef thaWarhead het volgende:
Twee dingetjes op de post nu, een is een kerstcadeau. Hopelijk kom ik ongeschonden weg.
Thnxquote:
Gaaf zeg, waar hen je die vandaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat ik gisteren aanhad, AM90:
[ afbeelding ]
Foot Lockerquote:Op donderdag 22 november 2007 15:19 schreef Qlubtempo het volgende:
[..]
Gaaf zeg, waar hen je die vandaan?
Dat ben ik rechtsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2007 13:24 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
ha jongens. ik in mn peu]got vond m zo geil kon m jullie niet onthouden sterf
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef jovink het volgende:
@ shootooo voor het stratenmaken en na pic?
maar het zijn geen SB's?quote:Op zondag 25 november 2007 19:41 schreef SHOOOTO het volgende:
^^yep, scheelt mij het stuffen(maar ze zijn niet zo puffy als SB's)
[..]
hoe weet jij dat?
via ISS forums af en toe verschijnt er op Ebay wel een paartje.quote:Op zondag 25 november 2007 19:49 schreef b67 het volgende:
Mag ik vragen waar ze je gekocht / besteld hebt?
Dingen zijn zeker dope
jovink: yep, incl SB lacesquote:Pro-B's were the precursor to SB's. They had a puffy tounge and straps, but I'm not sure if they had the zoom air insoles. Came out around 1998.
Nike's testers before the actual SB line was made.
Thnxquote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef SHOOOTO het volgende:
via ISS forums af en toe verschijnt er op Ebay wel een paartje.
Het zijn "voorlopers" van SB's:
kun je dr geen 9.5 van maken?quote:Op maandag 26 november 2007 17:03 schreef Maxxieh het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een nieuw paartje Vans Authentic Red USA 12 (Mt. 46) voor 30 euro?
> [ afbeelding ]
silverbox babyquote:Op dinsdag 27 november 2007 21:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Stussys voor retail klinkt wel lekker, maar gelukkig heb ik al een paar stussys
die schoenen van jou vind ik maar niks en daar 200 euro voor betalen, maarja smaken verschillen.
quote:Coming next year Nike will fuse the Air Max 90 with the Free. The picture above is of the first pair of Air Max 90 Hybrids featuring an original “Infrared” color-way. After the jump the second hybrid pair and a new pair of regular mesh Air Max 90s can be seen. The hybrids have been set for Indie Release and will be sold sometime around Fall 08.
quote:Here’s a look at two new pairs from Nike SB, the Dunk Mid and Zoom Tre. The Dunk Mid features a Tan/Grey color combination which makes for one nice combination. The Zoom Tre sports a Black/Glacier Blue color-way which is one of their by best color-ways for the Tre, nice and simple. Via Black Rainbow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |