Geef je helemaal gelijk... Echt absurt lelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef morgane het volgende:
Zo hee, dat vind ik eerlijk gezegd de lelijkste schoenen die ik ooit heb gezienje moet ervan houden denk ik
Ben totaal geen fan van Adidasquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef SHOOOTO het volgende:
^^smaken verschillen nou eenmaal.
waar hedde gij die gekocht??quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Hasjmir het volgende:
Net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Zitten goddelijk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:12 schreef SHOOOTO het volgende:
ga voor een 9.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:22 schreef thaWarhead het volgende:
Juist eerder de 8, Vans vallen een stuk groter dan Nike's.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:17 schreef SHOOOTO het volgende:
ik heb een 10 en die zit precies goed (iets groter zou beter zijn geweest). Op de doos staat ook US10, EUR43, CM28
Geef gewoon waarde 150eur op. Ieders de helft want dankzij mijn goedheid heb ik ze aangetekend verstuurdquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:45 schreef thaWarhead het volgende:
Elke Nike SB verkopende skateshop heeft die, of kan ze bestellen.
KutTNT, hebben mn Urichs die ik van Elwood had gekocht gejat. Morgen even stennis schoppen op het postkantoor.
de verkoper heeft m vast tijdig stop gezetquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:21 schreef Fezie het volgende:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)WQQrdZ1QQcmZViewItem
ZOMGZOMGZOMGZOMG
Wel besmettelijk voor de winter..quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Hasjmir het volgende:
Net deze gekocht:
[ afbeelding ]
Zitten goddelijk
ebay, footlocker, sneakers etc..(welk model zoek je eigenlijk? Superstar?)quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:22 schreef Mindstate het volgende:
Weet iemand waar ik gewoon Witte-adidasjes kan bestellen (gewoon plain) om ze te laten customizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |