ze maken óveral fakes + ze verzinnen er nog 10 modellen bijquote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef jovink het volgende:
maar hoezo maken ze van deze schoen fakes?? deze waren toch gewoon normaal te verkijgen voor een eurotje of 100?
Dus? Dan hebben ze nog wel 100 euro van je.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:07 schreef jovink het volgende:
maar hoezo maken ze van deze schoen fakes?? deze waren toch gewoon normaal te verkijgen voor een eurotje of 100?
+1 scherpquote:Op donderdag 29 november 2007 00:59 schreef Dirkmaat het volgende:
[..]
Dus? Dan hebben ze nog wel 100 euro van je.
quote:Op donderdag 22 november 2007 19:48 schreef deadbeat het volgende:
[..]
Dat ben ik rechts.
Wat een lief stelletje is het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
dat is dikke pech...maar dat kon je verwachten. Wat heb je eigenlijk gehaald?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef sjeppert het volgende:
kut vandaag ff 45 euro extra moeten neertellen voor schoenen uit amerika
aangepakt wordt je gelijk
Ik moest laatst aangifte invullen voor een paar schoenen waar gift van $50 op de doos stond. Deze week kreeg ik een paar schoenen binnen waar gift $75 op stond, geen enkel probleem. Verschil is dat op die van $50 Nike Shoes stond ipv gewoon shoes. Waarde is gelukkig laag dus ik hoop dat ik niet te veel moet betalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:54 schreef sjeppert het volgende:
kut vandaag ff 45 euro extra moeten neertellen voor schoenen uit amerika
aangepakt wordt je gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |