Ik heb ze in Hilversum gekocht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zie die wel eens in het wild maar nooit in de winkel. Waar zijn/waren die te koop?
ja ik vind deze egwoon niks. die kleur wit vind ik niks. en de vorige waren zo standaard. dus ik vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:07 schreef thaWarhead het volgende:
Ben een fan van FC's, ben een fan van Giuno Ianucci en deze colorway vind ik dope ja. Snap niet dat jij hier hard op haat terwijl je zelf Mork & Mindy's hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:50 schreef thaWarhead het volgende:
Eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
17 euro voor de douane, maar komt uiteindelijk op 81 all in uit, minder dan euro retail voor een paar uit 2005, ben tevreden.
omg wat een kampnikesquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:38 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Iemand enig idee welke dit zijn, waar ik ze kan krijgen en voor hoeveel?
O, en let niet op de site waar ik ze van heb
Prima voor de kerstdagenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:04 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe Blazer Low's. Beetje onduidelijke pic, het zijn deze:
[ afbeelding ]
In het echt zijn ze wat donkerder.
Correctquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Reebok Transformer dingen?
Doe bas de groeten, hij zal wel netjes voor die 3e par HG's zorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef berkum2step het volgende:
ja mooi zijn ze he;)
nee dat zijn me favor releases van die brs 90's zijn ongeveer 10 paar in de wereld in mijn maat ik wil ze alle 10 hebben haha en die homegrowns heb ik nu nog maar 2 paar van is gewoon een dope release ik wil over een jaar gewoon een vers paartje uit de doos kunnen halen!
waar tover je ze allemaal vandaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef berkum2step het volgende:
bas?
heeft die ze van mij gekocht?(er komt btw nog een paartje aan)
Is een normale swoosh hoor...quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef Luie-princes het volgende:
Dope pinkpacks @ KimetJ.
Alleen je swoosh vind ik wel raar.
Ik heb ze zelf ook en bij mij eindigt die swoosh niet zo hoog dus.quote:
gruwelijk. volgende week ff naar roosendaal om ze ff te halen. hoeveel kosten ze?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Subzero_X het volgende:
jammer, colorway was echt dope![]()
Heb ze inmiddels een week vanuit outlet roosendaal:
[ afbeelding ]
55 eurotjes maarquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
gruwelijk. volgende week ff naar roosendaal om ze ff te halen. hoeveel kosten ze?
Mag ik vragen hoeveel schoenen jij ondertussen al hebt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:50 schreef thaWarhead het volgende:
Eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
17 euro voor de douane, maar komt uiteindelijk op 81 all in uit, minder dan euro retail voor een paar uit 2004, ben tevreden.
U roept wij draaienquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef SHOOOTO het volgende:
lekker bezig, SpikeY. Post ook even je andere kicks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |