gruwelijk. volgende week ff naar roosendaal om ze ff te halen. hoeveel kosten ze?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Subzero_X het volgende:
jammer, colorway was echt dope![]()
Heb ze inmiddels een week vanuit outlet roosendaal:
[ afbeelding ]
55 eurotjes maarquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
gruwelijk. volgende week ff naar roosendaal om ze ff te halen. hoeveel kosten ze?
Mag ik vragen hoeveel schoenen jij ondertussen al hebt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:50 schreef thaWarhead het volgende:
Eindelijk binnen:
[ afbeelding ]
17 euro voor de douane, maar komt uiteindelijk op 81 all in uit, minder dan euro retail voor een paar uit 2004, ben tevreden.
U roept wij draaienquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:07 schreef SHOOOTO het volgende:
lekker bezig, SpikeY. Post ook even je andere kicks
allebei 45.5 volgens my, zal het eensch nakijken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:12 schreef thaWarhead het volgende:
Urichs, die dingen zijn niet ontworpen door de voormalig wielrenner... Welke maat/staat?
zei ie, terwijl hij zijn mork's aan hadquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
ja ga je em nog lekker groot hier posten ook. ik kijk nog liever 2 girls 1 cup dan dat ik naar die schoen kijk.
ultimate horror: 2 girls 1 nike sb urichs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |