allebei 45.5 volgens my, zal het eensch nakijken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:12 schreef thaWarhead het volgende:
Urichs, die dingen zijn niet ontworpen door de voormalig wielrenner... Welke maat/staat?
zei ie, terwijl hij zijn mork's aan hadquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
ja ga je em nog lekker groot hier posten ook. ik kijk nog liever 2 girls 1 cup dan dat ik naar die schoen kijk.
ultimate horror: 2 girls 1 nike sb urichs
Roflquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:15 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
zei ie, terwijl hij zijn mork's aan had
Daar heb ik mijn Tigers vandaan.quote:Op zondag 2 december 2007 12:17 schreef aerodynamic het volgende:
Iemand trouwens ervaring met http://www.wheredidyougetthose.com?
Ik ben er van plan een paartje van te bestellen.
quote:Random Nike Air Max 1 pictures have been posted in catalog and actual shoe form and here's a little bit more info on the new Air Max 1 Pack, "Friendly Football"; that will be releasing January 2008.
Nike has a wide variety of Air Max 1s being released next year with a couple that just don't seem to be well thought up. Well, you be the judge and decide, check out the other two pairs from the pack after the jump.
Warhead showt zn battle skillz, schudtie zo uit zn mouw, props :'D.quote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef thaWarhead het volgende:
Die schoenen zijn nog kanslozer dan Nederland op het EK.
Wordt gewoon naar dollars geconvert door paypal.quote:Op zondag 2 december 2007 16:58 schreef Mextor het volgende:
Als ik sneakers in amerika koop en wil betalen met paypal hoe doe ik dat dan?
Want mijn valuta is toch anders dan de valuta waar ik in wil betalen of zie ik dat verkeerd?
Ik ben daar 2x in de winkel zelf geweest. Prima winkel. Alleen wel veel nike de laatste jaren. Daarvoor hadden ze nog wel wat adidas enz en nu liggen alle reebok's en NB's in de sale.quote:Op zondag 2 december 2007 12:17 schreef aerodynamic het volgende:
Iemand trouwens ervaring met http://www.wheredidyougetthose.com?
Ik ben er van plan een paartje van te bestellen.
US idd, Voor beide shippend ff in totaal iets meer dan 100 euries. In beide gevallen mazzel gehad mt douane, geen xtra kosten erbij gekregen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef sjeppert het volgende:
@red scorpion
die lights goedkoop uit de UK gehaald of ergens anders??
ik vind die derde wel erg strakquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef zquing het volgende:
vandaag wat onitsuka's gescoord bij de samplesale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |