Sorry, ik had het laatste paar bij left :xquote:Op woensdag 5 december 2007 23:59 schreef thaWarhead het volgende:
P-Rod 1 ligt nog in de Outlet in Roosendaal. Die paarse kun je hier en daar nog in wat skateshops vinden, oa Left in Rotterdam heeft ze nog. Plus je kunt er nog wat back-orderen bij je shop als het goed is.
eires zitten koning, heerlijk stuk elastiek dat bij die flap zit ook. Prima schoenen voor savonds, maar niet voor overdag school/werk.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik ga eires halen of de vans syndicate chukka's.. Lastig kiezen
Hoe vallen die eigenlijk (t.o.v. Nikes). Dunks draag ik 8.5/9; kan ik dan beter voor 8 of 9 gaan? (heb alleen keus uit hele maten)quote:Op donderdag 6 december 2007 12:49 schreef SHOOOTO het volgende:
^^chukka's!
Kan wel, ben er niet zo in thuisquote:Op donderdag 6 december 2007 18:57 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat hebben alle SB's..
wat voor sneakers zou urzaiz in zn vrije tijd dragenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
Ik wil ook nog steeds eire's
ga voor een 9.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:20 schreef LKEN het volgende:
[..]
Hoe vallen die eigenlijk (t.o.v. Nikes). Dunks draag ik 8.5/9; kan ik dan beter voor 8 of 9 gaan? (heb alleen keus uit hele maten)
Adidas Superstar natuurlijk!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
wat voor sneakers zou urzaiz in zn vrije tijd dragen
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
wat voor sneakers zou urzaiz in zn vrije tijd dragen
ik heb een 10 en die zit precies goed (iets groter zou beter zijn geweest). Op de doos staat ook US10, EUR43, CM28quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Juist eerder de 8, Vans vallen een stuk groter dan Nike's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |