Nee, lynda.quote:
I'm being hugged!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
dat jawil te snel typen en verschillende schermen werkt niet helemaal hehe
Hai seventeesga je doen vanavond?
![]()
Naar jou toe heb ik al eens iets verkeerds gezegt, maar anders *troosten.....quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Enne WL.. Ik weet ook van niets hoor, ligt niet aan jou dus
Ga met de grote baas van alles overleggen dus ff alles uit
Dat is dan wel weer zoquote:Op woensdag 21 november 2007 14:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij begint net en je kon WEER UITSLAPEN![]()
Slapen!!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:05 schreef lynda het volgende:
dat jawil te snel typen en verschillende schermen werkt niet helemaal hehe
Hai seventeesga je doen vanavond?
![]()
Ik betwijfel of dat werkt, but I can try.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ troost Seventees en gooit een pakje Ibuprofen 600mg haar kant op![]()
De Ibu van Sm0kez?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef Friday12 het volgende:
omdat ik zelf ook koppijn van me meds heb![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Naar jou toe heb ik al eens iets verkeerds gezegt, maar anders *troosten.....*
* Dr.Droxz schenkt voor Seventees een lekker bakje mangothee in!
Nog 30 minutenquote:
Ja, zeg! Jij gaat steeds met koffiepauze als ik online kom!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dag, en dan moet ik me zeker weer vervelen op m'n werk?
Nou!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:29 schreef Seventees het volgende:
* ]Seventees biedt Lynx666 thee aan [afbeelding
Heb de mango's zelf geplukt en gedroogd en zo [afbeelding]
Ik kan niet garanderen dat je er niet heel heldhaftig van wordt en naar een zekere dame spurt! [afbeelding]
computer uit, geen dingen op standby die geluid kunnen maken. 2 finimal tergelijk en slapen.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Slapen!!
[..]
Ik betwijfel of dat werkt, but I can try.
[..]
De Ibu van Sm0kez?
*hugged*
[..]
Dat kan mijn moe en slap lichaam wel gebruiken.
Zie er nu uit als Tina Turner trouwens... dat wilde je vast niet weten
Maakt niets uit, ze gebruiken een algemeen klantenbestand.. ze kunnen overal in van elke vestigingquote:Op woensdag 21 november 2007 14:22 schreef Bellerophon het volgende:
@lynda, neuh hoor geen jaloezie, heb daar nooit echt tijd voor
@NrSix, fuuuck moet dan binnenkort maar is naar een shop toe. Maakt het trouwens nog uit welke shop? Of moet je naar degene toe waar je de telefoon hebt aangeschaft?
Kom dan ook wat eerder of later onlinequote:Op woensdag 21 november 2007 14:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja, zeg! Jij gaat steeds met koffiepauze als ik online kom!
Helaas is geen migraine hetzelfde, zo ontdek ik voor de tweede maal vandaag.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
computer uit, geen dingen op standby die geluid kunnen maken. 2 finimal tergelijk en slapen.
dat werkt altijd bij mij. en neem maar van me aan ik ben ervaren in migrainne
De zwaartekracht wint het hierquote:
Doe je haar een aanzoek met je bloemetje?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
@lynda heb nog steeds geen antwoord op mn pm
[ afbeelding ]
haha
Should be a good thingquote:
I knowquote:Op woensdag 21 november 2007 14:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Should be a good thing [afbeelding]
dan is één roos wel erg mager hehquote:Op woensdag 21 november 2007 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe je haar een aanzoek met je bloemetje?![]()
Gunstig!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Maakt niets uit, ze gebruiken een algemeen klantenbestand.. ze kunnen overal in van elke vestiging
Zuur... kopje thee dan maar?quote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan is één roos wel erg mager heh
en als dat zo was reageert ze niet![]()
nee doe maar een flinke borrel.quote:Op woensdag 21 november 2007 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zuur... kopje thee dan maar?![]()
sommige mensen kunnen niet altijd even snel reageren he ...quote:Op woensdag 21 november 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan is één roos wel erg mager heh
en als dat zo was reageert ze niet![]()
*aait over bol*quote:Op woensdag 21 november 2007 14:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
I know. Gevoelig onderwerp [ afbeelding ]
A ha!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom dan ook wat eerder of later online
Ik weet niet of dat zou helpen hoor, ik heb vaak de hele dag door koffiepauze
Laat je nog wel wat zitten..???quote:Op woensdag 21 november 2007 14:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
*aait over bol*
O..! Je verhaart! [afbeelding]
Dealquote:Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee doe maar een flinke borrel.
quote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee doe maar een flinke borrel.
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sleept een hele krat vol met flessen vodka naar WL....
geeft niets hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 14:55 schreef Dylanesque het volgende:
kwilnaarhuis. k dacht niet dat k hier vandaag nog tijd voor zou hebben maar zit me weer dood te vervelen.. ik ben wel lekker aan t zeiken vandaag
Tot morgen Beller!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, biertjes happen is nooit verkeerd
Mensen ik ga naar huis! Tot morgen
Feest bij WL!! Feest bij WL!!quote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, ik hoop wel dat je meedrinkt
nee, voor mij geen vodka, krijg ik zo een kater vanquote:Op woensdag 21 november 2007 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jezus, ik hoop wel dat je meedrinkt
ik heb bitterballen zat in huisquote:
nou, een whiskietje gaat er wel in.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nee, voor mij geen vodka, krijg ik zo een kater van![]()
* Dr.Droxz sleept voor zichzelf een krat vol flessen goede whiskey richting WL .. samen drinken is gezelliger! Wie komt er gezellig bij zitten? ... steekt een sigaartje op![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb bitterballen zat in huis
You're the manquote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je stoma legen?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wat te doen, als je wordt achternagezeten door een politiewagen,ziekenauto , en een pony ?
haha, nou dat wordt een feest niet normaal meerquote:Op woensdag 21 november 2007 15:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou blijf ik slepen ...
* Dr.Droxz sleept de hele teringzooi naar het huis van WL .. zo .. en nu even relaxen hoor! .. weet je wat al die kratten wegen zeg!![]()
nee, uit de draaimolen gaanquote:
Verstoppen, wegduiken, rennenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg wat te doen, als je wordt achternagezeten door een politiewagen,ziekenauto , en een pony ?
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kutstreek.. nu wil ik frituur! nu! je regelt het maar -_-quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WL Lekker bedankt ik had het net nodig![]()
![]()
WL je hebt een klant een portie bitterballen wilt die hebbenquote:Op woensdag 21 november 2007 15:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
kutstreek.. nu wil ik frituur! nu! je regelt het maar -_-
quote:Op woensdag 21 november 2007 15:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WL Lekker bedankt ik had het net nodig![]()
![]()
Dit is de abdeling transploft, niet de abdelng sproetjes!quote:
Dat is nog mijn fout ook, maar ik blijf wel even doorzuipen hoor, en WL ook!quote:Op woensdag 21 november 2007 15:32 schreef Seventees het volgende:
Hij heeft zich intussen al klemgezopen in afwachting daarvan, lynda
Ach, aan je stage komt tenminste een eind.. bij m'n werk kan ik nog 42 jaar zitten als ik niet uitkijkquote:Op woensdag 21 november 2007 16:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
Nog 25 minuten en ik heb weer een dag uitgezeten op me stage..
Fout voer, en ik krijg trekquote:Op woensdag 21 november 2007 15:58 schreef DavyE het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
ik kan natuurlijk leuke illustraties posten, zodat je werkverblijf wat korter wordtquote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ach, aan je stage komt tenminste een eind.. bij m'n werk kan ik nog 42 jaar zitten als ik niet uitkijk![]()
zet je CAPS dan even uitquote:
* NrSiX rijkt naar het beeldscherm.. het is koud man!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ok jongens pakken nu het nog warm is
[ afbeelding ]
Doe maar nietquote:Op woensdag 21 november 2007 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan natuurlijk leuke illustraties posten, zodat je werkverblijf wat korter wordt
maar bijschenken dan maar ?
je moet ook met je tong proeven en niet je handquote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
* NrSiX rijkt naar het beeldscherm.. het is koud man!
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
* NrSiX rijkt naar het beeldscherm.. het is koud man!
jullie houden lekker rekening met vegetariërs hequote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
niet te snel jongens. de 2e schaal alweer
[ afbeelding ]
komop hey, is het werkelijk nu echt zo dramatisch ?? je klinkt niet echt vrolijk ofzo ?quote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Doe maar nietWerkloos wordt dakloos wordt zinloos, hoewel er ook wel wat te zeggen valt voor een-met-zekerheid-zinloos-bestaan.. nu doen we allemaal ons best onszelf ervan te overtuigen dat we hier daadwerkelijk iets aan het doen zijn met z'n allen.. ach, ik weet het ook niet meer.
achteraf krijg je wel te horen wat er in de hapjes werkelijk zatquote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
jullie houden lekker rekening met vegetariërs he![]()
dat helpt nietsquote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook met je tong proeven en niet je hand
ahh ffquote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat helpt nietsvanavond maar ff echt wat lekkers halen
![]()
Nee maar t leven is toch vrij nutteloos? Lijkt me fijner om dat te beseffen en ervan te genieten dan te denken dat je móet werken om wat van jezelf te makenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
komop hey, is het werkelijk nu echt zo dramatisch ?? je klinkt niet echt vrolijk ofzo ?![]()
nee Hierzo welquote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik je dan nog kan verstaanquote:Op woensdag 21 november 2007 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
achteraf krijg je wel te horen wat er in de hapjes werkelijk zat
zolang je moet werken , en de overheid bepaald wat je doet en moet doen is het vrij zinloos ja.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee maar t leven is toch vrij nutteloos? Lijkt me fijner om dat te beseffen en ervan te genieten dan te denken dat je móet werken om wat van jezelf te maken
ja ik geef je space-kroketten das alles.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ik je dan nog kan verstaanIk vertrouw hapjes en drankjes hier niet
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zijn knakworstjes!! Ziet er wel gaaf uitquote:Op woensdag 21 november 2007 16:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor Dylan!
das niet slim van hemquote:Op woensdag 21 november 2007 16:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zijn knakworstjes!! Ziet er wel gaaf uit
Voor ieder wat wils toch! Ik weet dat je die knapworstjes niet eet, maar vond het plaatje zo leuk!quote:Op woensdag 21 november 2007 16:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat zijn knakworstjes!! Ziet er wel gaaf uit
quote:Op woensdag 21 november 2007 16:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
das niet slim van hem![]()
maaar mensjes ik ga![]()
![]()
auw brand me mond en me klauwen aan die ballen van WLquote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ok jongens pakken nu het nog warm is
[ afbeelding ]
de meeste foute opmerking van de dagquote:Op woensdag 21 november 2007 16:45 schreef DavyE het volgende:
[..]
auw brand me mond en me klauwen aan die ballen van WL![]()
![]()
oke srry hoor bitterballen van WLquote:Op woensdag 21 november 2007 16:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
de meeste foute opmerking van de dag![]()
p.s
maak er even bitter-ballen van![]()
Ben in een relbui... wil naar huis, ben het wel zat hier eigenlijkquote:
Ik zit wel te F5'en, maar reageer weinig.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
En waar is Smokez eigenlijk, die zou nou toch ook aan het "werk" moeten zijn ... *echo*
Dit topic is niet voor de F5ért he, hier moet je wel postenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit wel te F5'en, maar reageer weinig.
3december laatste examen MCSA, zit dus druk te leren
Mwa, ik post normaliter genoeg, dus heb nog wat 'krediet' staanquote:Op woensdag 21 november 2007 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor de F5ért he, hier moet je wel posten![]()
Leren? Dus eigenlijk heb je geen moer te doen op je werk,
dus ga je leren ... !
verveel me dood hier ...
Dat is waar, je post genoeg.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa, ik post normaliter genoeg, dus heb nog wat 'krediet' staan
Heb daarentegen wel degelijk wat doen doen; leren!
Mazzel dat ik iemand aan het inwerken ben. Die gozer doet dus alles
Yep, als ik m'n 70-291 heb gehaald gaan we weer 'vrolijk' verder met de volgende 3 modules... Kost wel veel tijd zeg, gelukkig kan ik op m'n werk lerenquote:Op woensdag 21 november 2007 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is waar, je post genoeg.
Wel dope voor me MCSA, dus binnenkort MCSE?
p.s nog een klein minuutje of 10, dan mag ik pleite!!!
Ik ben echt te lui, en heb hier *gek gezegt* geen tijd om te leren ...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yep, als ik m'n 70-291 heb gehaald gaan we weer 'vrolijk' verder met de volgende 3 modules... Kost wel veel tijd zeg, gelukkig kan ik op m'n werk leren
En ik mag ook over 5 uur alweer naar huis
gisteren om 00:30 gaan slapen als je wekker gaat om 06:00quote:Op donderdag 22 november 2007 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen Mensenlief,
Blijven lachen alsjeblieft
Met het juiste been uit bed,
En 'n vrolijk liedje ingezet
Goedemorgen mensenlief,
Even lachen alsjeblieft
Kom op en pluk de dag,
Allemaal lachend aan de slag
hoor ik daar iemand koffie aanbieden?... LEKKER! ik heb een grote beker dus doe maar capa zonder suiker, en een expresso sterk met suiker, dus dit in 1 beker .. dat is echt de combo om mee wakker te worden!quote:Op donderdag 22 november 2007 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Dat is behoorlijk vroeg ja, koffie? thee?
Drukke dag vandaag?
Dat klinkt als een hele sterke combinatie... hoe noem je het?quote:Op donderdag 22 november 2007 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hoor ik daar iemand koffie aanbieden?... LEKKER! ik heb een grote beker dus doe maar capa zonder suiker, en een expresso sterk met suiker, dus dit in 1 beker .. dat is echt de combo om mee wakker te worden!
ik zit op mijn werk, er is maar 1 iemand hier, en ik verveel me nu ...
(helaas wel genoeg te doen vandaag)
Goedemorgen allemaal,quote:Op donderdag 22 november 2007 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen Mensenlief,
Blijven lachen alsjeblieft
Met het juiste been uit bed,
En 'n vrolijk liedje ingezet
Goedemorgen mensenlief,
Even lachen alsjeblieft
Kom op en pluk de dag,
Allemaal lachend aan de slag
Ik noem hem naar de maker van deze combo .. de Gert-jan specialquote:Op donderdag 22 november 2007 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele sterke combinatie... hoe noem je het?![]()
Hmm we gaan je toch wel zien hier vandaag he?
Oranjequote:Op donderdag 22 november 2007 09:21 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen............. ohhhh......... [brakmodes == AAN]
klote wedstrijden
hoiquote:Op donderdag 22 november 2007 09:24 schreef lynda het volgende:
Moguh! Internet doet fucking vaag
Geen msn boehoeeeee
En niet op het systeem kunnen![]()
MSN op werk? Heeej dat mag niet he?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:24 schreef lynda het volgende:
Geen msn boehoeeeee
goede morgen!quote:Op donderdag 22 november 2007 09:24 schreef lynda het volgende:
Geen msn boehoeeeee
Toen sliep ik nog.quote:Op donderdag 22 november 2007 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
@Dylan, tjah dat krijg je als je 's morgens vroeg om 6.15 al naar Veronica zit te luisteren![]()
Let's see...quote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen!
webbased msn werkt hier prima hoor Lynda?...
Hmm beterschap dan maarquote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
[..]
Toen sliep ik nog.
Ben weer thuis... vanmorgen ging het niet slecht, dus ik de douche in en richting het werk. Géén goed idee. Ben alweer thuis met koppijn, keelpijn en het ontbreken van een stem
testing 1,2,3!quote:
Thanks Beller.quote:
quote:
No Problemquote:Op donderdag 22 november 2007 09:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thanks Beller.
Thee met honing? Sweet!
Por que?quote:Op donderdag 22 november 2007 09:55 schreef NrSiX het volgende:
weer present, met een gigantisch gevoel van.. fok dit bedrijf
ik word waarschijnlijk genaaid hier qua salaris.. heb net wat hulplijntjes ingeschakeld en het klopt idd.. dus ben druk bezig met mn cao door te nemen. Vanavond contract erbij, maandag naar mijn baas en dan eventueel ontslag nemen indien er niets veranderd.quote:
onderbetaald e.d.?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:07 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik word waarschijnlijk genaaid hier qua salaris.. heb net wat hulplijntjes ingeschakeld en het klopt idd.. dus ben druk bezig met mn cao door te nemen. Vanavond contract erbij, maandag naar mijn baas en dan eventueel ontslag nemen indien er niets veranderd.
Schijtzooi.. en dan heb je daar ook nog een jaar stagegelopen.. ga je uit van het goede in de mens maar word je in je rug gestoken![]()
Ik ga niet het hele verhaal vertellen, want dan word het duidelijk wat voor functie ik heb en in welke regio.. en wil verder (nog) geen schade aanbrengen aan dit bedrijf.quote:
Hmm zuur, dat is wel heel erg vervelend, mag ik wel vragen wat je bruto maandsalaris is?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele verhaal vertellen, want dan word het duidelijk wat voor functie ik heb en in welke regio.. en wil verder (nog) geen schade aanbrengen aan dit bedrijf.
Iig verdiend iemand in dezelfde functie van mij op een andere vestiging al 200 euro meer p/m terwijl diegene 1 jaar jonger is dan mij. Dat is al een aandachtspuntje natuurlijk, ik word ingeschaald op het minimum terwijl dat volgens onze gehanteerde cao niet eens wettelijk mag!
i know maar ik heb gewone msn op de laptop staanquote:Op donderdag 22 november 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen!
webbased msn werkt hier prima hoor Lynda?...
hoiquote:Op donderdag 22 november 2007 10:24 schreef lynda het volgende:
[..]
i know maar ik heb gewone msn op de laptop staanMaarja zonder internet kom je nergens op he
Hier weer eens druk
Ik ben benieuwd naar zijn uitleg, maar goed.. nu ik me steeds verder inlees weet ik dat ik sterk sta, dus mocht ik gelijk krijgen (weet ik vanavond, na het checken van mn contract) dan ga ik waarschijnlijk wel weg met gezeur, en ga ik 3 andere collega's achterna die ook onder "vreemde" ontstandigheden weg zijn gegaan / ontslagen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
Oef ja dat is dan wel heel erg apart... ik krijg 10 euro bruto per uur.
Maar ben wel benieuwd hoe je baas erop zal gaan reageren
Hebben we hier laatst ook gehad, 1,5 uur om te roken, en ze hadden buiten koffie .. dus ik vermaakte me wel!quote:Op donderdag 22 november 2007 10:39 schreef B.. het volgende:
En Mooi, die BHV trainingen.. het hele berijf heeft vanmoren al 2 keer buiten gestaan...
Zonder internet is het lastig ja hahahahaquote:Op donderdag 22 november 2007 10:24 schreef lynda het volgende:
[..]
i know maar ik heb gewone msn op de laptop staanMaarja zonder internet kom je nergens op he
Hier weer eens druk
Hmm hou ons wel even op de hoogte dan he. Enne... is het nooit echt duidelijk geworden dan waarom die collega's exact ontslagen waren?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn uitleg, maar goed.. nu ik me steeds verder inlees weet ik dat ik sterk sta, dus mocht ik gelijk krijgen (weet ik vanavond, na het checken van mn contract) dan ga ik waarschijnlijk wel weg met gezeur, en ga ik 3 andere collega's achterna die ook onder "vreemde" ontstandigheden weg zijn gegaan / ontslagen.
blijft toch zo een geweldig woordquote:Op donderdag 22 november 2007 10:47 schreef B.. het volgende:
bosmongool :-)
jawel, ik weet er alles van (helaas).. spreek die collega's nog regelmatig. Die hebben mij er vanmorgen onderweg naar werk ook op gewezen.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm hou ons wel even op de hoogte dan he. Enne... is het nooit echt duidelijk geworden dan waarom die collega's exact ontslagen waren?
Door een foutje of valt alles altijd na een half uur stil?quote:Op donderdag 22 november 2007 10:32 schreef Sgele het volgende:
Wederom een goeiemorgen vanuit Boekarest
Heb niks te doen tot 15 uur.
Mooi hoe het Internet, Stroom, Airconditioning hier om de 25 minuten gewoon stilvalt!![]()
Hmm vervelende situatie hoorquote:Op donderdag 22 november 2007 10:56 schreef NrSiX het volgende:
[..]
jawel, ik weet er alles van (helaas).. spreek die collega's nog regelmatig. Die hebben mij er vanmorgen onderweg naar werk ook op gewezen.
damn! dat is relaxt zeg! ik moet nog tot kwart voor 4 ...quote:Op donderdag 22 november 2007 11:05 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ahh nog 1,5 uur en ik hebn weekend =D
Dat is het belangrijkste ja, veel informatie vergarenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:13 schreef NrSiX het volgende:
Ja is het ook, heb nu dus ook totaal geen zin meer om nog wat te gaan doen hier.. Als ik strax die ex-collega's weer spreek ga ik iig even het nummer van mn collega vragen.. even vragen of het allemaal klopteem verivieeern he
Die van jou is ook echtquote:Op donderdag 22 november 2007 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelende situatie hoor
@Droxz, je signature![]()
Dat verveel je je echt ja!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Seventees het volgende:
Hoe erg kan een mens zich vervelen?
Ontdek net dat er twee versies zijn van die goeiemoggel-reclame
Dat jullie het even weten en zo
Ik ga niemand ontmoetenquote:
Geloof jij alles wat ik typ dan?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga niemand ontmoeten![]()
Ach die van ons beiden zijn om te huilen natuurlijk![]()
Volgens mij zou ik wel gek zijn als ik dat deed he?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat ik typ dan?![]()
we hebben een .quote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik wel gek zijn als ik dat deed he?
Maarja, gek moet je wel zijn, anders ben je hier nietquote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik wel gek zijn als ik dat deed he?
uit het oog uit het hart heh ??quote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef lynda het volgende:
[..]
HOI!!!!!!!!!!
Sommige mensen WERKEN nog ja!![]()
vertelquote:Op donderdag 22 november 2007 11:21 schreef Seventees het volgende:
Ontdek net dat er twee versies zijn van die goeiemoggel-reclame
Dat jullie het even weten en zo
ik geloofde alleen dat deel over bosmongoolquote:Op donderdag 22 november 2007 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geloof jij alles wat ik typ dan?![]()
You Tubequote:Op donderdag 22 november 2007 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat verveel je je echt ja!
Maar is dat op de radio, of op tv?![]()
Inderdaad, alleen jammer dat ik dat niet zo kon zeggen in een volle zaal vol met "hoge" mensen ...quote:Op donderdag 22 november 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik geloofde alleen dat deel over bosmongool![]()
ligt zo lekker in de mond
Beetje jammer dat ik hier geen you tube kan bekijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
You Tube
Ze zenden alleen de korte versie (die ook veel leuker is) uit op tv.
Tjah dat heb je er dan zelf naar gemaakt hequote:Op donderdag 22 november 2007 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maarja, gek moet je wel zijn, anders ben je hier niet![]()
Leuk trouwens dat mensen alleen mij hier op aanspreken![]()
precies, "Stelletje Bosmongolen!!" hahaquote:Op donderdag 22 november 2007 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen jammer dat ik dat niet zo kon zeggen in een volle zaal vol met "hoge" mensen ...
af en toe zou je zo een gebruiker zo hard willen uitlachen, of uit willen schelden![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik hier geen you tube kan bekijken![]()
Nee hoor, alleen kijken mensen hier niet verder als hun neus lang isquote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat heb je er dan zelf naar gemaakt he
Enne Lynda, ga weer is heel snel werken!![]()
"ej bosmongool .. je beamer doet het niet? ... hahahaha ... nooooooooooob!!!! ...quote:Op donderdag 22 november 2007 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
precies, "Stelletje Bosmongolen!!" haha
* Bellerophon kijkt naar buitenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen kijken mensen hier niet verder als hun neus lang is![]()
das altijd lachen! hier staat er om de week een ziekenauto voor de deur .. ook altijd lachenquote:Op donderdag 22 november 2007 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon kijkt naar buiten
Fuck ik zie niks!! Het stopt bij mijn neus![]()
Trouwens... zie buiten een auto staan voor het stoplicht die alles ophoudt... iets met pech ofzo![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik hier geen you tube kan bekijken![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah dat heb je er dan zelf naar gemaakt he
Enne Lynda, ga weer is heel snel werken!![]()
Ja is goed, maar dan wel tot een uurtje of 4 vanmiddag, anders ben ik ziek als ik 4 dagen lekker in mijn vakantiehuisje zit!quote:Op donderdag 22 november 2007 11:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij zit tenminste op je werk... Ik zit al kuchend en gepijnigd in bed met mijn haar overeind en mijn stem is met de noorderzon vertrokken. Ruilen?
Diepe zucht?! ben je niet blij met je pauze?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning gaat ook maar pauze houden
**diepe zucht**
Wie is er dood?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
das altijd lachen! hier staat er om de week een ziekenauto voor de deur .. ook altijd lachen![]()
ik 2 leuke bedrijven en waar ik zo heerlijk in het zonnetje ga roken op het dakterrasquote:Op donderdag 22 november 2007 12:19 schreef B.. het volgende:
nou nou. voor wat voor bedrijf werk je dan?
mwoah, heb gewoon een schijt humeur op dit moment.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diepe zucht?! ben je niet blij met je pauze?![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mwoah, heb gewoon een schijt humeur op dit moment.![]()
tyfus,tering,kut en dat soort dingen hehe
oh slaapsequote:Op donderdag 22 november 2007 12:51 schreef draculettetje het volgende:
zo naar bed
oke danquote:Op donderdag 22 november 2007 12:50 schreef Bellerophon het volgende:
Nopez, alweer terug...
Lekker! Rose gaat er trouwens ook wel in, of een witte wijnquote:
wat is dat toch vandaag met het humeur van iedereenquote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja kutdag vandaag op mn werk tot nu toe.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat is dat toch vandaag met het humeur van iedereen![]()
je hebt toch niet al die hele krat (vodka) leeggezopen die ik je gisteren heb gegeven?quote:
ik kan me in je verplaatsen.. kheb ook zoiets van fck it allemaal.. en nog 4 uurtjes te gaanquote:Op donderdag 22 november 2007 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas wel ja. ik was aardig de weg kwijt.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
je hebt toch niet al die hele krat (vodka) leeggezopen die ik je gisteren heb gegeven?![]()
AJ.. uh .. AZ!!!!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:03 schreef lynda het volgende:
En wat zingen we dannnnn
[ afbeelding ]
idd , lekker zuipen dus vanavondquote:Op donderdag 22 november 2007 13:00 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik kan me in je verplaatsen.. kheb ook zoiets van fck it allemaal.. en nog 4 uurtjes te gaan
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:03 schreef lynda het volgende:
En wat zingen we dannnnn
[ afbeelding ]
fuck voetbal olé olé?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:03 schreef lynda het volgende:
En wat zingen we dannnnn
[ afbeelding ]
naderhand tochquote:Op donderdag 22 november 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , lekker zuipen dus vanavondff alles eruit gooien
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
joduh!! joduh!! joduh!!
![]()
![]()
Ik gun het jequote:Op donderdag 22 november 2007 13:09 schreef lynda het volgende:
nog 1 uur BOEM! Eat that
mwoah , moet toch wat ?!quote:Op donderdag 22 november 2007 13:08 schreef lynda het volgende:
Stelletje zuiplappen hier.. WL jij al helemaal!
nee, is jaren geleden dat het er bij mij uitkwam hehequote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef lynda het volgende:
Gelukkig maar Beller, stel je voor
Dan ga ik ook eerder weg!quote:
lol . is het eindelijk zo ver ja ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder weg!
(iets met ondertitel)
eindelijk? ik zwijgquote:Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol . is het eindelijk zo ver ja ?
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?
* WhiteLightning kijkt naar beide ondertitels enzo
hmm
quote:
nee nee......quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zwijgt, en weet van niets ...
iemand nog een bakkie koffie?
En zij maar doen alsof hun neuzen bloedenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?
* WhiteLightning kijkt naar beide ondertitels enzo
hmm
ja precies, daarom juistquote:Op donderdag 22 november 2007 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zij maar doen alsof hun neuzen bloeden
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappigquote:Op donderdag 22 november 2007 13:34 schreef NrSiX het volgende:
jammer dat er geen matige grappen topics meer lopen.. daar zou ik juist nu vrolijk van worden.
* Dr.Droxz schenkt een bakje thee in voor Lynda, ja is goedquote:
moet je rob stenders op radio3 nu s luisteren.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappig
jullie vragen er ook om he...quote:
Een homo aanrijden en daarna een ster in je voorruit, is nooit grappigquote:Op donderdag 22 november 2007 13:46 schreef NrSiX het volgende:
lolmaar bedoel eigenlijk de matige grappen in bv de bus.. kan zo het topic niet weer vinden helaas
Je komt zeker op mijn net voor jou neergezette mangothee af?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:06 schreef Seventees het volgende:
* Seventees werpt een trachitol naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |