Ik bedoel maarquote:Op donderdag 22 november 2007 13:12 schreef lynda het volgende:
Gelukkig maar Beller, stel je voor
Dan ga ik ook eerder weg!quote:
lol . is het eindelijk zo ver ja ?quote:Op donderdag 22 november 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan ga ik ook eerder weg!
(iets met ondertitel)
eindelijk? ik zwijgquote:Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol . is het eindelijk zo ver ja ?
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?quote:
quote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?
* WhiteLightning kijkt naar beide ondertitels enzo
hmm
quote:
nee nee......quote:Op donderdag 22 november 2007 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zwijgt, en weet van niets ...
iemand nog een bakkie koffie?
En zij maar doen alsof hun neuzen bloedenquote:Op donderdag 22 november 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? zei ik iets verkeerd ?
* WhiteLightning kijkt naar beide ondertitels enzo
hmm
ja precies, daarom juistquote:Op donderdag 22 november 2007 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zij maar doen alsof hun neuzen bloeden
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappigquote:Op donderdag 22 november 2007 13:34 schreef NrSiX het volgende:
jammer dat er geen matige grappen topics meer lopen.. daar zou ik juist nu vrolijk van worden.
* Dr.Droxz schenkt een bakje thee in voor Lynda, ja is goedquote:
moet je rob stenders op radio3 nu s luisteren.quote:Op donderdag 22 november 2007 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappig
jullie vragen er ook om he...quote:
Een homo aanrijden en daarna een ster in je voorruit, is nooit grappigquote:Op donderdag 22 november 2007 13:46 schreef NrSiX het volgende:
lolmaar bedoel eigenlijk de matige grappen in bv de bus.. kan zo het topic niet weer vinden helaas
Je komt zeker op mijn net voor jou neergezette mangothee af?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:06 schreef Seventees het volgende:
* Seventees werpt een trachitol naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |